آزمون سراسری مفاهیم قرآن کریم با حضور ۴۰ هزار مازندرانی+تصویر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: آزمون کتبی مفاهیم قرآن کریم با عنوان تفسیر سوره یونس با حضور حدود ۴۰ هزار مازندرانی در ۲۰ شهر استان برگزار شد.

DSCN9572

به گزارش نیکاخبر:حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به آزمون سراسری مفاهیم قرآن کریم، اظهار کرد: سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته مفاهیم قرآن همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.

DSCN9581

وی با بیان اینکه آزمون کتبی مفاهیم قرآن کریم با عنوان تفسیر سوره یونس با حضور حدود ۴۰ هزار مازندرانی در ۲۰ شهر استان برگزار شد، افزود: ۴۰ مکان مذهبی استان میزبان برگزاری آزمون سراسری مفاهیم قرآن کریم بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: حداقل پنج نفر و حداکثر ۱۰ نفر برتر در هرکدام از بخش‌های خواهران و برادران مشروط به کسب امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ امتیاز شوند به مرحله استانی راه‌ پیدا می‌کنند.

علیزاده با بیان اینکه از قشرهای مختلف و در سنین متفاوت در آزمون مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند، ادامه داد: امروز جهان تشنه مفاهیم قرآن کریم است و باید سعی کنیم ارزش‌های قرآنی در زندگی روزانه مردم قرار گیرد.

DSCN9556

وی برگزاری مسابقات قرآن را یکی از راه‌های ترویج مفاهیم قرآن و ایجاد شور و نشاط قرآنی در جامعه دانست و گفت: رسانه‌ها در ترویج فرهنگ قرآنی و تبیین معارف قرآنی نقش قابل توجه‌ای دارند که باید از این ظرفیت بهره‌گیری کرد.

فارس

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات در شهرستان نکا ۵۰۰ نفر شرکت داشتند.

DSCN9575 DSCN9569

DSCN9589

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *