پاسخ فرمانداري نكابه سایت دیده بان محیط زیست

پاسخ فرماندار نکا به مطلبی تحت عنوان تلاش برای احداث جاده ای ویرانگر در قلب پارک ملی پابند مازندران

به گزارش نيكاخبر، در پی درج مطلبی تحت عنوان تلاش برای احداث جاده ای ویرانگر در قلب پارک ملی پابند مازندران در سایت دیده بان محیط زیست و برخی از خبرگزاریها ، مهندس احمدی فرماندار این شهرستان به ابهامات بوجود آمده پاسخ دادند.
متن پاسخ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر مسئول محترم سایت دیده بان محیط زیست

با سلام

احتراما در خصوص درج مطلبی تحت عنوان ” تلاش برای احداث جاده ای ویرانگر در قلب پارک ملی پابند مازندران ” در مورخ ۵/۳/۱۳۹۵ ، ضمن ابراز تشکر و قدردانی از احساس مسئولیت و حساسیتِ سایت محترم دیده بان محیط زیست ، از باب احترام قلبی به مخاطبان محترم و دلسوز آن رسانه که به واقع سرمایه های اصلی کشور ، در پاسداری و حفاظت از محیط زیست می باشند ، به اطلاع می رساند ، باتوجه به مواضع و رویکرد های روشـن دولت تدبیـر و امیـد در حوزه ی حراسـت از محیط زیست کشور و همچنیـن در راستـای تحقق سیاست های ابلاغـی مقـام معظم رهبـری در این حوزه ، فرمانداری شهرستان نکـا با در نظر گرفتن تاکیدات فوق ، به رغم تامین اعتبارات عمرانی لازم و نیز آمادگی پیمانکار مربوطه ، طی نامه ی شماره ی ۸۶۴۷/۱/۱۴۲۲ مورخ ۱۳۹۵/۲/۲۸ که در گزارش سایت دیده بان محیط زیست نیز به آن استناد گردیده ، آغاز هرگونه عملیات اجرایی را منوط به کسب نظر کارشناسی اداره محیط زیست شهرستان دانسته است. لازم به ذکر است، کلیه عملیات اجرایی پروژه همچنان متوقف و در انتظار نظر کارشناسی دستگاه مربوطه می باشد و زمان ۴۸ ساعته مشخص شده در نامه، با توجه به تصمیم گرفته شده در جلسه مشترک فی مابین کارشناسان اداره محیط زیست و فرمانداری، تعیین شده است.

جعفر احمدی – فرماندار شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. من که در کار محیط زیست مانده ام . برای احداث پالایشگاه در شبه جزیره میانکاله که یکی از مناطق منحصر بفرد زیست بوم حیوانات وحشی در جهان است مجوز می دهد ولی برای بازسازی ( نه احداث ) جاده پابند که دهها سال است وجود دارد و نیاز مردم منطقه است مجوز نمی دهد!!! به قول قدما قربان بشم خدا را یک بام و دو هوا را !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *