بازديدوبررسی مشکلات روستای گلبستان+تصوير

احمدی فرماندار این شهرستان در جریان بازدید از روستای گلبستان بیان داشت: در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل باید تلاش کنیم از امکانات موجود در جهت بهبود و رفع مشکلات این روستا اقدام نمائیم.
به گزارش نيكاخبر: احمدی افزود: همه دستگاهها باید با تمام امکانات در جهت خدمات رسانی نسبت به مردم تلاش کنند
فرماندار نکا تصریح کرد: سرمایه های اجتماعی که در داخل مجموعه است آنچنان که در خور مردم است تلاش کنند
وی گفت: برای تغییر سیمای گلبستان در حاشیه شهر مستلزم پیگیری می باشد تا مشکلات حل شود
احمدی از مهاجرت مردم به روستاهای حاشیه شهر گفت: نیاز به یک برنامه ریزی اساسی و جامع می باشد تا این روستاها تحت پوشش شهرداری قرار گیرند و ما شاهد شکوفایی این مناطق باشیم

در این جلسه مشکلات این روستا از جمله اجرای فاز یک طرح هادی، جمع آوری آب های سطحی، ایستگاه تاکسی، تکمیل ساختمان دهیاری ، پل عابر پیاده و….. بررسی نمودند.

1221010 1221 12211 12216 (2) 122105

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. باعرض سلام وخداقوت حضوردهيارواعضاي محترم شوراي اسلامي روستاي گلبستان اميداست پيگيروعده هاي فرماندارمحترم باشيدمخصوصا آسفالت درون محل كه نمادزيبايي درنگاه اول است خسته نباشيد

    • سلام
      باعرض پوزش بنظر من و بسیاری از اهالی روستا ،دهیار و دیگر اعضا هیچ کاری برای این روستا انجام نداده و فقط کار را خراب تر کرده مشکلات روستا را بیشتر میکنند هردفعه تجهیزات میاورند تا بنظر خودشان به روستا سرسامان بدهند ولی باز چاله چوله های روستا را بیشتر میکنند، واقعا متاسفم که هروقت خواستم ادرس خونمون و به کسی بدم به خاطر کوچه های اون خجالت کشیدم حیف شد ساختمان های به این زیبایی داره ولی…ناگفته زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *