دغدغه شهروندنکایی دراحتمال تخریب بوستان مقابل بانک کشاورزی

یک شهروند با تعصب  و دلسوز نکایی  نوشته است .

اخیرا متوجه شدیم بانک کشاورزی جنب پل ،کوچه اسماعیلی،در جلوی ساختمان جدیدش بوستان و پارک کوچکی که برخی بچه ها در آن سرسره بازی میکردند را تصاحب نموده و تخریب کرده است. نشانه آنهم فرش بلوکی است که در محوطه پارک انجام داده و قصد دارد آنرا تصاحب نماید.نگرانی از انجاست که نکا که از پارک و فضای بازی مناسبی برخوردار نیست و فضای تفریحی کافی ندارد همین اندک فضا هم دارد ازبین میرود.44444

راستش تقصر خود ما مردم است.چقدر به این موضوع اهمیت میدهیم؟ جالب اینکه در خیابان راه آهن هم پارکش به چنین وضعی دچار است.ما از مسئولین شهر نمیخواهیم برای ما پارک و فضای تفریحی درست کنند لا اقل این چهار متر فضای موجود را هم تصاحب نکنند.

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اقای فرماندار و شهردار و اعضای محترم شورای شهر نکا.جهت تامین شرایط نشاط روحی و روانی همشهریان نکایی مان نیازمند فضای رفاهی تفریهی و ورزشی بیشتری هستیم.اقایان محترم؟!شما حتی تسبت به نگهداری پارکهای موجود مثل پارک شهید بهشتی و نارنج باغ غفلت کرده اید .به علت فرسوده شدن تجهیزات نصب شده قدیمی ورزشی در پارکهای مذکور و همچنین وجود ارازل و اوباش در این پارکها عملا خانواده ها نمی توانند از این فضا استفاده کنند. اقایان مسوول عزیز. ما مردم نکا از شما خواهش میکنیم رسیدگی کنید.

  2. شما که دل میسوزونید برای شهر چرا میگید شهردار یا شورای شهر چرا اینهایی که به لوازم ورزشی یا پارکها یا …. لطمه میزنند برخورد نمیکنید بیشعورهایی هستند که شهر رو با طویله اشتباه گرفتند

  3. نکا حزب الله در گفت:

    سلام جزء ناخن انگشت ما کس نخارد پشت ما

    ای برادر مسئولین کجا ما کجا این آقایان شورای شهر که زمان انتخابات شعار مردم داری سر می دادند کجه هستند هر کدامشان برای پست و صندلی تلاش می کردند کافی بانک کشاورزی یک وام ۱۰۰ میلونی پیشنهاد بده در عصر حاصر از دید مردم و مسئولین خود پرست پول ملاک است و اینها فرمایشات رهبری و بزرگان مملکتی را آویزه گوش قرار نمی دهند. مگر پارک شهید بهشتی چه داره ؟

  4. این فضای سبز جلو بانک کشاورزی رو که از بین بردن کار اشتباهی نبود چون سر سره هاش جز ینکه به بچه ها صدمه میزد هیچ ارایی دیگه ای نداشت فضای بازی و سرگرمی و رفاهی باید جا مکان مناسب باشه نه وسط خیابون. به جای اینکه نگران این دو تا سر سره باشین برین پیگیر بشین که تو پارک نارنجباغ یا سیمرغ وسایل بازی بچه هارو استاندارد کنن. تاپ و سر سر های پارک نارنج باغ واسه بچه های دهه ۵۰ هس که اصلا استاندارد نیس تو این زمونه تو کدوم پارک سر سره های فلزی وجود داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *