انتصاب حجت الاسلام قنبری به عنوان معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران

در جلسه ۴۶ شورای حوزه علمیه استان مازندران، براساس پیشنهاد مدیر حوزه استان، با انتصاب حجت الاسلام جواد قنبری به عنوان “معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران” موافقت شد.
در چهل و ششمین جلسه شورای حوزه علمیه مازندران با حضور اعضای شورا و حجت الاسلام والمسلمین فاضل، معاون آمار و بررسی حوزههای علمیه کشور، در شهرستان نکا برگزار شد.photo_2010-01-07_00-22-13
در این جلسه که آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز حضور داشت، براساس پیشنهاد مدیر حوزه استان، با انتصاب حجت الاسلام جواد قنبری به عنوان “معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران” موافقت شد.
پیش از این حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح، معاونت اداری مالی حوزه استان را عهده دار بود که پس از انتصاب وی به عنوان مدیر مرکز خدمات استان، حجت الاسلام جواد قنبری به این سمت منصوب شد.
حجت الاسلام قنبری نیز مسئولیت روابط عمومی حوزه استان، مسئول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان و مسئول برنامه ریزی و نظارت را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    عرض تبریک ویژه دارم بابت این انتصاب وانتخاب شایسته!بنابه آشنائی که درطی حدود۱۵ساله ایکه
    ازنزدیک بااین بزرکواردارم انسانیست بسیارمتدین ومسئول!امیدوارم درهمه امورات زندگی موفق وموید
    باشند!

  2. حاجی مبارکه

  3. علی اصغر قنبری قلعه سری در گفت:

    ضمن تبریک، موفقیت های روز افزون برای مدیر توانمند حجت الاسلام والمسلمین آقا شیخ جواد قنبری قلعه سری را از خداوند متعال خواستاریم.

  4. بدین وسلیه انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را به عنوان “معاون اداری مالی حوزه علمیه مازندران” که مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده تان در سطوح مختلف می باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.و من الله التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *