بسیج رسانه نکا با صدور بیانیه مجازات فائزه هاشمی را خواستار شد

بسیج رسانه  شهرستان نکا  با  صدور بیانیه ایی  اقدامات فتنه فائزه هاشمی را محکوم کرد.

در این بیانیه  از دستگاه قضایی برای فایزه هاشمی اشد مجازات تقاضا شده است .

متن بیانیه  بیسج رسانه  شهرستان نکا بشرح ذیل  آمده است

يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ»؛ توبه، (۹)، آيه ۲۸.
بر اساس آموزه‏هاى اسلامى كسى كه منكر خدا باشد، يا براى خداوند متعال شريك قائل باشد و يا اينكه پيامبرى حضرت خاتم الانبياء محمدبن عبداللَّه‏ صلى الله عليه وآله را قبول نداشته و يا يكى از ضروريات دين مبين اسلام را منكر شود، كافر بوده و كافر هم نجس است.
امام صادق‏ عليه السلام مى‏فرمايد: «مَنْ نَصَبَ دينًا غَيرَ دينِ الْمُؤْمِنين (-(اسلام )-) فَهُوَ مُشْرِكٌ»؛ ۱
بهائيان به دليل عقايد ضاله و شرك‏آلود خويش، نجس مى‏باشند؛ زيرا آنان از يك سو مدعى الوهيت و نبوت باب و بهاء بوده و منكر خاتميت نبى مكرم اسلام هستند ۲

از سوى ديگر منكر احكام ضرورى دين مثل نماز، روزه و… بوده و دين اسلام را منسوخ مى‏دانند ۳
و به علاوه، نه تنها منكر وجود نازنين حضرت بقيةاللَّه الاعظم هستند، بلكه دشمن او نيز مى‏باشند. در نتيجه به خاطر اين عقايد آنها از منظر همه مسلمانان كافر و نجس‏اند.
واجب است گروه‏هاى اسلامى در تمامى نقاط جهان، خطر اين گروه و جريان الحادى را كه دستيابى به اسلام را در ابعاد اعتقادات، احكام شريعت و حيات طيبه اسلامى مورد هجمه قرار داده است با تمام امكانات خود از بين ببرند.

امام خامنه ای : همه مومنین باید با حیله ها و مفاسد فرقه گمراه بهائیت مقابله نموده و از انحراف و پیوستن دیگران به آن جلوگیری کنند.
از آنجا که فائزه هاشمی با بهره مندی از انتساب خود به خانواده ریاست مجمع تشخیص مصلحت بارها اقداماتی خلاف مصالح نظام مقدس اسلامی ایران و بلکه اسلام عزیز انجام داده و فتنه گری و دفاع از جریانات ضد انقلاب را عملا به اثبات رسانده است ، و با توجه به اقدام اخیر ایشان در دیدار با اعضای فعال ، ضد انقلاب و محکوم فرقه ضاله و منحط بهائیت و سخنان هتاکانه و مملو از جسارت ایشان در اصرار بر عمل شنیع خودکه از آن جز خیانت و سرسپردگی استکبار استشمام نمیشود ، بسیج رسانه  شهرستان نکا همنوا  با عموم ملت شریف ایران اسلامی ، ضمن ابراز تاسف و تالم از این عمل ضد دینی و ضد انقلابی ، در خواست برخورد جدی و اشد مجازات با نامبرده را دارند . کما اینکه سخنگوی  دستگاه قضاء نیز فرمودند زشت‌تر از اصل کار فائزه هاشمی، عذرخواهی نکردن او پس از سفارش پدرش بود.

انتظار میرود  دستگاه  قضاء  جمهوری اسلامی در وقت مقتضی و بلفور برابر با قوانین  نظام مقدس اسلامی  در حرکتی انقلابی  اقدام بسیار زشت و وقیحانه او را تحت تعقیب و محاکمه نموده و در ادامه با اشد مجازات برخورد نماید

بسیج رسانه شهرستان نکا
 

 

 

۱-ر.ك: وسائل الشيعه، حر عاملى، ج ۱، كتاب الطهاره، ابواب مقدمه عبادت، باب ۲، ح ۳، ص ۳۰، الاحياء التراث، قم، ط اول، ۱۴۰۹ ه.ق..

۲ر.ك: البهائية و جذورها البابية، عامر النجار، دارالمنتخب العربى، ط اول، ۱۴۱۹ه.ق، ص‏۴۴.

۳-بهائى چه مى‏گويد، جواد تهرانى، مشهد: خراسان، ۱۳۴۱، ج ۲، ص ۲.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *