نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش‌آموزان پیام‌دانش و معراج نکا+تصویر

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش‌آموزان نکایی با بیش از ۱۰۰ اثر هنری در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برپا شد.

به گزارش نیکاخبر:نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی از مجتمع‌های آموزشی پیام‌دانش و معراج نکا با بیش از ۱۰۰ اثر هنری عصر امروز با حضور مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر، بسیج هنرمندان و جمعی از دانش‌آموزان و هنرمندان در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برپا شد.

DSCN5770

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با فارس، گفت: برپایی این نمایشگاه توسط دانش‌آموزان نکایی بیانگر ذهن خلاق این نوجوانان و تلاش برای ورود به دنیای بزرگ هنر است که باید مورد حمایت قرار گیرند.

 

مهدی روحی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه آثار هنری دانش‌آموزان خلاق و صاحب ایده هنری در قالب هنرهای مختلف تجسمی شامل نقاشی، خوشنویسی، عروسک‌سازی، طراحی و … در راستای برقراری بهتر ارتباط تصویری و مفهومی و حمایت از آنان برگزار شد.

DSCN5783

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان خردسال در این نمایشگاه و تولید آثار بسیار ارزشمند هنری در رشته‌های مختلف هنری همچون نقاشی، عروسک‌سازی، خوشنویسی و رشته‌های مختلف هنری، افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با هنر و ارزش‌های هنری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا گفت: شهرستان نکا از ظرفیت‌های بسیار خوبی در هنرهای تجسمی برخوردار است و وجود اساتید بزرگ در خوشنویسی، نقاشی و خلق آثار مختلف هنری و فعالیت در عرصه‌های مختلف ملی، بیانگر اهتمام مردم هنردوست نکا به هنر و خلق آثار هنری است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه هنرمندان نکایی مورد حمایت جدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند، یادآور شد: برگزاری نشست‌های مختلف فصلی با هنرمندان و بررسی مشکلات و معضلات هنرمندان از برنامه‌های مهم این اداره است که در دستور کار قرار دارد تا با هم‌فکری با اهالی هنر، در رفع مشکلات آنان گام برداشته شود.

DSCN5762

روحی در پایان با بیان اینکه ارشاد خانه دوم هنرمندان است، گفت: از همه هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری برای حضور در انجمن‌های مختلف هنری دعوت می‌کنیم تا هنرمندان متعهد با حضور در خانه خود و خلق آثار فاخر و ارزشمند هنری، در این عرصه امانتداری کرده و برای اعتلای هنر اسلامی تلاش کنند.

در این نمایشگاه همچنین غرفه هلال احمر و کمک‌های اولیه، کارگاه آموزشی و ایستگاه نقاشی و طراحی برای کودکان دایر است و آثار هنری فاخر و ارزشمند دانش‌آموزان نکایی با قیمت بسیار مناسبی به معرض دید و فروش گذاشته شد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش‌آموزان نکایی از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه تا پایان هفته معلم، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ عصر برای بازدید این آثار هنری در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) دایر است.

فارس

DSCN5724 DSCN5725 DSCN5730 DSCN5733 DSCN5736 DSCN5737 DSCN5738 DSCN5743 DSCN5749 DSCN5750 DSCN5751 DSCN5752 DSCN5754 DSCN5759 DSCN5765 DSCN5771 DSCN5773 DSCN5775 DSCN5779 DSCN5787

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *