جلسه مشترک مدیران شرق مازندران وبررسی مشکلات آب شرب/تصویر

صبح امروزبه دعوت دکتر علی محمد شاعری منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی ،فرمانداران شرق مازندران درفرمانداری شهرستان نکابا هدف چاره اندیشی برای حل معضل کم آبی ذرشهرستانها گردهم آمدند.

دراین جلسه دو ساعته که در روزتعطیل  با حضور اصحاب  رسانه شرق مازندران همراه  بود مشکلات  آب شرب سه  شهرستان  بهشهر نکا و گلو گاه با حضور کارشناسان آب و فاظلاب  استان و شهرستان مورد  بررسی  و درخصوص  کم آبی های فصل تابستان در این سه شهرستان تصمیمات جدید در جهت  تلاش برای تکمیل طرحهای نیمه کاره آبی  و نیز  چاره اندیشی مناسب  برای برون رفت  در این حوزه بحث  و تبادل نظر انجام گرفته است.

116501

دراین جلسه  فرمانداران شرق مازندران به تفضیل درباره مشکل  آب شرب حوزه خود گزارش دادند و در ادامه  ذاکری  رئیس  آب و فضلاب  استان نیز به  کمبود اعتبارات در این بخش اشاره کرد و خواستار پیگیری  منتخب مردم برای  تکمیل اعتبارات و هموار سازی مسیر  مشکلات موجود  شد .

دکتر شاعری نیز در این جلسه  نیز  با اشاره به اینکه بر اساس منویات رهبری  باید خدمات  دولت  را ازطریق عملکرد  مسئولان ، مردم درعمل مشاهد نمایند خواستار جدیت و تلاش شبانه روز مدیران شرق جهت بر طرف نمودند مشکلات حوزه آب در منطقه شد .11657

در این جلسه دکتر شاعری با بیان اینکه با ۷۰۰ میلی لیتر بارندگی در شرق استان بدلیل میزان مصرف بیشتر از منابع، با کمبود آب شرب مواجه هستیم خواستار مدیریت  آب  و نیز فرهنگ سازی مناسب برای استفاده بهینه از این موهب الهی  شد.
منتخب مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی  مشکلات  آب را ناشی ازعدم مدیریت درمهار آب های سطحی ،فرسوده گی شبکه ها  آبرسانی عدم اصلاح و مدیریت منابع آب های زیر زمینی اعلام کرد .11655
دکتر شاعری تصریح کرد: همه مدیران  اهتمام داشته  باشند با برنامه ریزی مناسب ، بتوانیم مشکل این کم آبی را در ایام تابستان برطرف نمائیم.
منتخب مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اولین گام تکمیل سد گلورد و آبگیری این سد باعث می شود تا برداشت از آبهای زیر زمینی کاهش یابدو در گام بعدی ذخیره منابع آبی را در منشاء حفظ نمائیم و سفره های زیرزمینی را تغذیه نموده و بیلان منفی نداشته باشیم.
اوگسترش آبیاری نوین  افزایش راندمان مصرف آب از جمله موارد مهم و  مدیریت در مصرف  اب  اعلام کرد  .11654

وی گفت :وظایف مدیران استانی عدالت در توزیع منابع در تمام استان است و از مردم می خواهم با مدیریت مصرف مسولین را یاری نمایند و ازهدر رفت  آب جلو گیری نمایند چون هدررفتن هر قطره از آب در فرهنگ اسلامی و دینی ما جای ندارد.

ظظظ

۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۶۴۶ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۶۲۳ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۶۱۰ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۵۲۹ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۵۳۶ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۶۰۰ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۵۱۷ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۴۵۸ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۴۵۲ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۵۴۰۲ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۲۷۰۱ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۲۶۱۲ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۲۶۰۵ ۲۰۱۶۰۴۲۹_۰۹۲۵۴۴ photo_2016-04-29_13-10-19 photo_2016-04-29_13-10-40photo_2016-04-29_13-10-40

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نکایی ریکامه در گفت:

    باسلام. با حضور شهردار سابق شهر نکا مهندس گلزاد انشالله حتما شاهد حضور ایشان در کارهای مدیریتی هستیم. دکتر شاعری عزیز واقعا کار شما درست هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *