پویا:شورا عرصه تصمیم گیری برگرفته ازتجربه و دانش خردمندان است

رئیس شورای اسلامی شهر نکا بمناسبت روز ملی شورارها در پیامی به دیگر اعضای شورای شهر از شورای اسلامی بعنوان عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی مهم بر گرفته از علم و دانش  تجربه خردمندان  یاد کرد .
متن کامل پیام حسین پویا رئیس شورای اسلامی شهر نکا :
با اهدای سلام و صلوات به محضر نورانی امام زمان (عج) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و همچنین ارواح تابناک امام راحل و شهدای عالی مقام.
فلسفه شورا یا مشورت، یکی از ارکان تعالی بخشیدن، رشد و شکوفایی جامعه است که قرآن کریم منشأ این راهکار مهم و سیر عملی نبوت و امامت، روشن کننده و تکمیل کننده ابعاد تئوری وعملی آن می باشد.
در همین راستا قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی به تأسی از رویکرد الهی، این اصل را بسیار مهم و برجسته لحاظ کرده است تا اینکه امروزه شوراهای اسلامی شهر و روستا و … شکل گرفته و زمینه بهره گیری از علم، تجربه و معنویت بسیاری از افراد خردمند در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی مهم جامع فراهم آمده است.
شاه بیت تحقق امر مهم خدمت رسانی با محوریت و انتخاب مستقیم مردم، خدمتگزاران خودشان رقم می خورد.
تعیین روز ملی شوراهای اسلامی کشور، توجه دادن جامعه به این راهکار و رویکرد بزرگ اسلامی است که می تواند در بهره وری، کارآیی و اثربخشی بهتر و بیشتر برنامه ها، طرحها و فعالیتها مؤثر باشد.
لذا اینجانب با نهایت احترام و افتخار روز ملی شوراها، که نماد وحدت، همدلی و صلابت حضور مردم در عرصه تصمیم گیری است را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه همه اعضای محترم شورا شهر نکا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب (اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل)موفق و سربلند باشید.112

حسین پویا
رئیس شورای اسلامی شهر نکا

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اینارو که گفتی رو بی خیال واسه شهر نکا چیکار کردین …. راستی سی متری رو راه انداختین ..

  2. جناب حسین رنجنر . هر کاری که انجام می شه باید قابل محسوس و کاربردی باشه متاسفانه نگاه بلند نسبت به شهر وجود نداره یا شما از ده دور افتاده ای اومدی که دید درستی از شهر نشینی نداری یا چیز دیگه به هر حال کافی یه سری به شهر گرگان یا شهر های حومه بزنی وپروژهایی رو خواهی دید که اهمیت زیادی تو شهر نشینی داره… آره عزیز من .. دیدتو نسبت به شهر نشینی یکم یا بیشتر از یکم وسعت بده

  3. جناب کامی جون_ کار اینجانب در ارگانی هست که با پروژه ها و زیرساختهای اجرایی بیگانه نیست و حتی برای انجام یک پروژه خیلی با مبلغ پایین بودجه به اندازه کافی نیست دوما به قول شما شاید من از ده دوردست آمده ام اولا راستش من افتخارم اینه که اهل ده و روستایی هستم ،دوما الان ۳۷ ساله ساکن خود شهر نکا هستم و متولد همین شهر، سوما شهرهایی مثل ساری و گرگان مرکز استانها هستن و از امتیازهای بیشتری برخوردار می باشند چهارما شما دوست دارید دیدگاهی زیادی نسبت به شهرسازی داشته باشیم هیچکی منکر این امر نیست و همه دوستار زیبایی و امکانات رفاه شهرنشینی هستند_ حالا اگر شما توان کارکردن بهتری دارید توصیه میکنم با نام ونام خانوادگی اصلی خود نه با نام کامی در انتخابات شورای بعدی شرکت نمایید و انتخاب شوید که بتونید شهر نکا را بهترین شهر نمونه کشور کنید در صورتی که بودجه به اندازه کافی بدهند وگرنه بهترین مغزهای متفکر جهان را بیارید نمیتونند کاری انجام دهند_عزت زیاد

  4. دوست عزیز من حوصله کل کل کردن با شما رو ندارم .. اینکه یکی بودجه بهت بده کار انجام بدی اینو یه بچه ۵ ساله هم می تونه . این شهر راحت با یکم تفکر در موردش مشیه ازش پول درآورد و واسش خرج کرد متاسفانه خود بزرگ بینی در افراد باعث شده که این شهر رشد نکنه به هر حال با چند تا ایده میشه طوری تو این شهر درامد زائی کرد که شهر نیاز به بودجه نداشته باشه … البته کو گوش شنوا

  5. عمو كي گفته با من كل كل بكن- شما در كامنت اول به حالت متلكانه گفتي واسه شهر چكار كرديد و صحبتي از تفكر و ايده جهت درآمدزايي نكردي و الان به شما توصيه ميكنم تشريف ببر نزد شهردار و اعضاي شورا تفكرات و ايده خودتو بيان كن شهرداري واسه چند مرحله براي همين موضوع كه فراخوان داده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *