گم کرده راهی که برگزیده شد/معرفی هنرمندعکاس مازندرانی/تصویر

زهرا محمدی هنرمند عکاس مازندرانی ٬ گم کرده راهی بود که در حال حاضر جزو ۱۰ بانوی برتر مازندران است .
به گزارش خبرنگار نیکا خبر٬ همه ی آدم ها استعداد هایی دارند که حتی خودشان از آن بی خبر هستند و این گذز زمان است که موجب بروز این استعداد ها و جوانه زدن آن می شود .
زهرا محمدی: یکی از بانوان هنرمند برتر مازندران در گفتکو با خبرنگار نیکا خبر با بیان اینکه من همیشه هنرجو هستم گفت : بطور اتفاقی و به عنوان پیش نیاز رشته مورد علاقه ام تدوین فیلم وارد رشته عکاسی شدم .
این بانوی هنرمند افزود: وقتی پس از چند سال پیگیری برای کار موفق نشدم ٬ به پیشنهاد یکی از دوستان تصویر بردار به عنوان دستیار همکاری ام را آغاز کردم .photo_2016-04-26_08-42-33

وی خاطر نشان کرد: پس از مدتی که خواستم تدوین فیلم را آموزش ببینم گفتند باید عکاسی را که پیش نیاز تدوین است ابتدا یاد بگیرم تا قاب را در تصویر بهتر بشناسم.

محمدی گفت: در دوره آموزش عکاسی حوزه هنری مازندران ثبت نام کردم و در طی دوره به عکاسی علاقمند شدم و به پیشنهاد استادم در جشنواره عکس با موبایل شرکت کردم و به یاری خدا رتبه کسب کردم. هرچند علاقه من به عکاسی هر روز و هر لحظه بیشتر می شد اما به دلیل نداشتن دوربین عکاسی برایم سخت بود.
این بانوی عکاس گفت : برای ادامه کار عکاسی که دیگر شده بود هدف بلند مدت من مجبور شدم دوربین اجاره کنم .
وی افزود: تا کنون به یاری خداوند و تشویق خانواده ٬ دوستان و به ویژه استادم و تلاش و پشتکار توانستم در چندین نمایشگاه گروهی عکس شرکت کنم.photo_2016-04-26_08-42-30

زهرا محمدی با بیان اینکه کم کم توانستم با گرفتن وام دوربینی خریداری کنم تصریح کرد : در چندین جشنواره نیز شرکت و رتبه کسب کردم اما نخبه نیستم و همیشه کار آموز هستم.
زهرا محمدی لیسانس ادبیات فارسی و مدتی به عنوان خبرنگار “پانا” فعالیت کرد و پس از ورود به عرصه هنر عکاسی تا کنون توانست در چندین جشنواره شرکت و رتبه کسب کند.
کسب رتبه برترجشنواره کشوری عکس راه آهن در دی ماه ۱۳۹۴ ٬ رتبه برتر جشنواره عکس اشک میراث ساری ٬ رتبه برتر جشنواره عکس عاشورایی مرزن آباد و رتبه سوم جشنواره عکس سبک زندگی ایرانی اسلامی در سمنان٬ منتخب چندین جشنواره و نمایشگاه عکس و تقدیر شده حوزه هنری نمایشگاه هفته هنر انقلاب اسلامی مازندران از افتخارات هنری این بانوی هنرمند است.photo_2016-04-26_08-42-37
کسب رتبه برتر جشنواره عکس بیرق و برتری در جشنواره عکس هزار سنگر آمل در بهمن ۹۴ و معرفی به عنوان ۱۰ بانوی برتر استان در فروردین ماه ۹۵ از دیگر افتخارات زهرا محمدی این هنرمند و عکاس فعال حوزه هنری مازندران است.
این بانوی هنرمند عکاس ساروی در پایان گفت: ضمن قدردانی از استاد مهدی معصومی گرجی از عکاسان مجرب کشور که بهترین مشوق من در این مدت بودند٬ دوست دارم عکس های من تاثیر گذار باشد و تحول مثبت در زندگی هم وطنانم ایجاد کند ٬ با این هدف به عکاسی ادامه می دهم.
گزارشگر سکینه رضائیان

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. محمدشکری.اطرب در گفت:

    بازم خبری خوش از بانوان هنرمند نکای افرین بر همتتان موفق و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *