قدردانی نیکا خبر، از رفتگران شهرداری/ به قلم سردبیر

ما هم آدمیم و دوست داریم مردم و مسئولان حضور ما را احساس کنند. توقع چندانی هم نداریم و فقط می خواهیم به ما بیشتر توجه شود.

می گفت :من همیشه در خیابان ها به تابلوها، بنرها و پارچه هایی که به مناسبت های مختلف نصب می شود دقت می کنم. اما تا به حال ندیده ام که کسی برای تشکر از رفتگرها پارچه ای نصب کند. مسابقات و همایش های متعددی برگزار می شود اما هیچ کس برای ما برنامه ای نمی گذارد.
می گفت : ما هم آدمیم و دوست داریم مردم و مسئولان حضور ما را احساس کنند. توقع چندانی هم نداریم و فقط می خواهیم به ما بیشتر توجه شود.
او خیلی دوست دارد که به رفتگرها بیشتر توجه شود و مردم حضور آن ها را احساس کنند اما..mv7g4cu4zj2nmli381qh
همه دیده می شوند به جز ما
ساعات کاری او ۳ بامداد تا ۱۲ ظهر روز بعد است. او می گوید: با شوق و ذوق فراوان کارم را انجام می دهم اما احساس می کنم مردم به ما توجهی ندارند. ایشان از بی توجهی مسئولان و شهروندان به او و همکارانش دلگیر است. اما دلگیری او ناشی از مادیات و توقع حمایت مالی نیست. هر چند او و دوستانش از لحاظ مالی نیز مشکلاتی دارند اما دید او فرهنگی و اعتقادی است.
ما هم آدمیم
شرایط کار ما سخت است اما با این حال در میان گرد و خاک فراوان روزه می گیریم و نماز می خوانیم. ما هم دوست داریم که اطلاعات مذهبی مان را افزایش دهیم اما شرایط فراهم نیست. در همین  ایام انتخابات کارما زیاد و بسیار بالاست . کلی در معابر در و دیوار خیاب انها  داخل جوی انواع پوسترها ترکت و نیز بنر  های پاره شده نمای شهرموان را نا زیبا کرده است .حا ل شما فکرشو بکنید …

کاش  نامزدهای انتخاباتی   و هوا دارانشان  اندکی هم بفکر این قشر زحمت کش جامعه بودند . کاش ….

نیکاخبر ،دستان پر مهرشان را بوسه میزند download
این جانب سردبیر پایگاه خبری شرق مازندران “نیکا خبر ” به نمایندگی  از طرف دیگر همکاران تحریریه اعلام میکنم همه رفتگرها را دوست داریم  و دست همه آن ها  را به پاس  قدر دانی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیرشان می بوسیم  و بر همت بلندشان در امر نظافت و پاکیزگی شهرمان  درود می فرستیم و  از حضرت باریتعالی   صحت و سلامتی  در کنار خانواده محترمشان  را مسئلت داریم .

امرالله یداللهی سر دبیر پایگاه خبری  نیکا خبر در شرق مازندران4

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با توجه به اینکه از آقای یداللهی انتقاد فراوان دارم ولی بابت آنکه به فکر پاکبانان زحمتکش بود و مطلب گذاشت متشکرم.

    • همه رفتگرها را دوست داریم و دست همه آن ها را به پاس قدر دانی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیرشان می بوسیم واز مسیولین میخواهیم به آنها توجه بیشتری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *