اندر احوالات آخرین شب تبلیغات در شهرستان نکا+تصویر

آخرین شب انتخابات در نکاهوا مه آلود و چه بسا ابری  بود این به مثابه همان بی توجهی بعضی از هوادار نماهایی بود که با ایجاد آلودگی صوتی و بصری تاپاسی از صبح  موجبات  سلب آسایش ونارضایتی شهروندان را بوجود اوردند.

انچه در تعریف شور انتخاباتی گفته شده است جای خود ،اما ایجاد راهبندان و سد معبر  و نیز …… بی شک رضایت خلق مشاهد نشد ضمن اینکه به شعور و شور بعضی از فعالان درستادها باید تبریک گفت که باخویشتنداری و با صحه صدر در فضای آرام به معرفی کاندیدای مورد نظر پرداختند .

بهرحال نتیجه ی مهم خلق حماسه ماندگاردر فردا روز خواهد بود که بار دیگر مردم این دهیار کارنامه زرینی از خود در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به یادگار خواهند گذاشت.انشالله

و اماانتظار از نامزدها ،ضمن ارسال پیام قدردانی از حضور پر شور مردم ،حتما از انچه موجبات نارضایتی و سلب آسایش مردم شده است را عذر خوا وطلب مغفرت از ایزد منان نمایندتا دیون حق الناس در فردای محشر گریبانگیرشان نگردد.

 

گزارش تصویری

 

 

DSCN0003 DSCN0005 DSCN0012 DSCN0013 DSCN0017 DSCN0029 DSCN0032 DSCN0035 DSCN0043 DSCN0047 DSCN0048 DSCN0068 DSCN0083 DSCN0088 DSCN0091 DSCN9860 DSCN9861 DSCN9869 DSCN9961 DSCN9964DSCN0092 DSCN9966 DSCN9987 DSCN9989

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. کاندیداهایی که با بر هم زدن نظم و قانون شکنی و حق الناس میخواهند بروند مجلس انشاالله که به حق فاطمه زهرا هیچوقت نمیتوانند .
    هواداران کاندیداها سر چهار راه نکا خیابان را بستند و عبور و مرور را مختل کردن اینها میخوان بروند مجلس مثلا قانون گذار باشند من که اطمینان دارم آنهایی که تو ترافیک معطل شدن هیچ وقت به این کاندیداهای قانون شکن رای نمی دهند.

    • جناب اقای محمد
      رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات امسال بایستی باشکوه برگزاربشه حال ساختار شهر سازی ویا نبودن جای کافی برای عزیزان چه ربطی به کاندیدا داره
      اتفاقا خیلی هم خوب بود درود بر مردم فهیم مردم نکا ان شاالله هر کی حق شه بره مجلس

  2. همینها بودند به دولت اعتدال رای دادند و امروز کوهی از مشکلات بر شانه مردم سنگینی می کند و کاندیدایی که جز اعتدال و اصلاحیون هستند بیشتر دختران بد حجاب و بی بندبار را بدنبال دارد چرا که دیروز با چشم خود جلو ستاد همین اصلاح طلبان دیدم که چه جوری کف می زدند و هورا می کشیدند ایا این سزاوار نماینده هست و…مردم قضاوت کنند؟؟؟؟؟

  3. آنچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.
    این آقایان با این ادعا و این عمل چطور میخواهند نماینده ما شوند؟ اینهمه کاغذ رنگی حروم میشه در حالیکه میدونیم کاغذ وارداتی هست و بابتش کلی درخت قطع میشه. در ضمن شهر رو طوری کثیف کردند که ماه ها هزینه نظافتش بطور غیر مستقیم باید از جیب مردم داده بشه.
    در مجموع جای تاسف عمیق داره

  4. بسمه تعالی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال هم دلی و همزبانی نامگزاری گردید و در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل سرانجام نرسیدن برخی از تعهدات مسئولین به دلیل عدم پیگیری، نظارت و مطالبه از سوی مسئولان در منطقه هزارجریب در این دوره با توجه به بررسی های و تحقیقات انجام شده و شرایط موجود حمایت خود را از کانداتوری جناب آقای دکتر شاعری اعلام می داریم (جمعی از فرهنگیان ارم )

  5. آخه این چه وضعش هست.مثلا ایام فاطمیه هست دیشب واقعا حرمت فاطمیه رو شکستند

  6. تنها کاندیدایی که واقعا به شعور مردم احترام گذاشت و در کمال احترام و آرامش به تبلیغات خود ادامه دادن دکترای اقتصاد و نخبه علمی و فرهنگی استان مازندران دکتر کرم سینا بوده اند.
    که عکسی هم از ستاد ایشان نگذاشتید

  7. مردم نکا بیایید یک بار هم شده احساسی و قوم و قبیله ای رای ندهیم و مرد عمل و با تجربه و سابقه مدیریتی در سطوح عالی کشور را برگزینیم… به امید سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جناب دکتر شاعری عزیز…

  8. فقط دکتر مقیمی، به امید پیروزی دکتر مقیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *