جمشیدی:تیزرهای صداوسیما مطابق با ذائقه دهه ۹۰ باشد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: صداوسیما باید تیزر‌های مطابق با ذائقه دهه ۹۰ داشته باشد نه اینکه تیزرهای دهه ۲۰ را به نمایش بگذارد که هیچ‌گونه جاذبه‌ای برای نسل سوم و چهارم نداشته باشد.
خبرگزاری فارس: تیزرهای صداوسیما مطابق با ذائقه دهه ۹۰ باشد

به گزارش خبرنومه:مریم جمشیدی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی به صورت مستمر و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری‌ها توصیه می‌شود.

وی افزود: فرمانداران باید همکاری بیشتری را برای در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه برای ایجاد تحول در پوشش ایرانی اسلامی باید از طراحان لباس ایرانی و اسلامی استفاده شود، گفت: پوشش ایرانی اسلامی در ایران فراموش شده و باید دوباره احیاء کنیم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه پیگیری جدی‌تری داشته باشد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: صداوسیما باید تیزر‌هایی مطابق با ذائقه دهه ۹۰ داشته باشد، نه اینکه تیزرهای دهه ۲۰ را به نمایش بگذارد که هیچ‌گونه جاذبه‌ای برای نسل سوم و چهارم نداشته باشد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب باید تلفیقی برای آقایان و خانم‌ها باشد و کارگاه‌های آموزشی و توجیهی با حضور آقایان و خانم‌ها برگزار شود.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *