باقری :اقداماتی که برای نکا انجام شد رضایت‌بخش نبود +تصویر

محمدعلی باقری رئیس شورای اسلامی شهرستان نکا در گفتگوی اختصاصی با مازندمجلس  ضمن نقد از خود گذشتگی اصلاح طالبان خواستار اجماع  در انتخابات  پیش رو شد .

باقری گفت : اصلاح‌طلبان حوزه شرق، مشکلی که دارند این است که از خود گذشتگی ندارند اگر واقعا هدفشان خدمت است به توافق و اجماع می‌رسند. اینکه برخی چهره‌ها در حوزه شرق، تکراری هستند نمی‌تواند چیزی منفی محسوب شود بلکه می‌توان در کنار جوان‌گرایی از تجربه و اندوخته آنها استفاده کرد و حتی به جوانان آموزش دهیم که از بزرگان استفاده کنند

رئیس شورای اسلامی شهرستان نکا خطاب بعضی از چهره های سیاسی  منطقه گفت : کسانی مورد مقبولیت مردم نیستند بهتر است خودشان کنار بروند و وقت مردم را نگیرند و حوزه انتخابیه شرق را در دامن شعار های اختلاف  آفکنی  خود گرفتار نکنند.
محمدعلی باقری رئیس شورای شهرستان نکا با حضور در دفتر مازندمجلس پیرامون شهرستان نکا و حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه پیرامون آخرین اتفاقات منطقه و وقایع سیاسی استان گفت‌وگویی با این پایگاه خبری انجام داد. وی همچنین با تبریک و حمایت از انتصاب مهرداد ابراهیمی به عنوان مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، این اتفاق را به فال نیک گرفت.41
باقری در حال حاضر دانشجوی دکتری در کشور مالزی هست  بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه آموزش و پرورش  و اینکه همواره خود را معلم می داند از افتخارات کارنامه خدمتی او محسوب می گردد.
باقری در کنار معلمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز فعالیت دارد. در ابتدای خدمتش حدود ۴ سال بعنوان مسئول بازرسی آموزش و پرورش نکا خدمت کرد و پس از آن بعنوان رئیس سازمان دانش‌آموزی به فعالیت خود ادامه داد. در کنار اینها در حوزه ورزش نیز بعنوان رئیس هیات‌های ورزشی  کارته استان  عضو مجامع هیات‌های ورزشی استان خدمت کرد که البته این فعالیت‌ها هنوز ادامه دارد.
از فعالیت‌های سیاسی وی می‌توان به حضور در دوره چهارم شورای اسلامی شهر نکا و سپس به مدت ۳ سال نمایندگی شورای شهرستان و مسئول این شورا اشاره کرد.
در حوزه علمی هم سابقه چند سال تدریس در دانشگاه دارد و چندین کتاب در زمینه علمی، فرهنگی و اجتماعی مخصوصا روانشناسی تالیف کرد.
42
عملکرد نماینده فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
نماینده مجلس بر اساس قانون اساسی وظایفی برعهده دارد اما بر اساس اصل ۶۷ قانون اساسی نمایندگان سوگند یاد می‌کنند که خود را در برابر مردم و خدا مسئول بدانند و در ۲ حوزه قانونگذاری و نظارت فعالیت کنند و به بهبود اوضاع جامعه کمک کنند. نماینده با اطلاعاتی که دارد و در کمیسیونی که فعالیت می‌کند یقینا می‌تواند در مسائل کلان کشور و حتی روابط خارجی تاثیرگذار باشد این یک امرکلی برای کل کشور است. اما در مسائل جزئی و فردی، در بحث قانونگذاری، بنده خودم نامه‌ای به رئیس‌جمهور به عنوان مسئول شورای شهرستان در ۱۶ بند مشکلات شهرستان نکا را نوشتم که فکر می‌کنم برای اولین بار بود که نماینده شورای شهر بومی این منطقه، به رئیس‌جمهور نامه نوشته باشد و در سفر آقای نوبخت به مازندران و حتی سفر آقای روحانی مجددا نامه‌ای ارائه دادم و بحث منطقه آزاد تجاری بندر امیرآباد را یکی از خواسته‌های مهم و اساسی مردم عنوان کردم و موارد دیگر از جمله پل ورودی نکا که هنوز اقدام خاصی برای آن انجام نشده است. چند جای دیگر نیز این مساله را عنوان کردم که برنامه‌ای اتخاذ کنند تا دهه فجر این پل افتتاح شود یا سد گلورد که از اول انقلاب تاکنون بیش از ۲۰ سال است که هنوز به اتمام نرسید.

اگر نماینده حوزه ما هر کسی که باشد فعال باشد می‌تواند در حوزه ملی اقدامات خوبی انجام دهد. نماینده فعلی، عملکردی که خود اعلام می‌کند چیزهای خوبی را مطرح می‌کند اما درعمل آنگونه که می‌گوید نیست مثلا قرار بود تا دهه فجر سال گذشته سد گلورد و پل ورودی شهر افتتاح شود. در حوزه درمان قرار بود برای بیمارستان آلوکنده کارهایی انجام شود که همه اینها نیمه‌کاره مونده. حالا در مجموع و در قانونگذاری و… نماینده ما طبق نامه نگاری‌هایی که انجام دادند در عزل و نصب و موارد دیگر فعال بوده مثلا به خاطر عزل یک مدیر، وزیر را به مجلس فرا می‌خواند پس می‌تواند برای سد گلورد، برای جاده نیز وزیر نیرو و وزیر راه وشهرسازی را به مجلس بیاورد نیاز است که نماینده در همه حوزه‌ها فعالیت کند. در مجموع اقداماتی که برای نکا انجام شد رضایت‌بخش نبود و ما راضی نیستیم البته ممکن است برای بهشهر و گلوگاه اقدامات مثبتی انجام شده باشد اما برای نکا نه. اخیرا یک مصوبه‌ای در شورای شهر داشیم برای اختصاص تاسیس کلینیک طوبی در نکا زمینی را شورا با همه مشکلات قانونی که داشتیم زمینی را دراختیار علوم پزشکی و بهداشت قرار دادیم تا کلینیک طوبی در نکا افتتاح شود و انتظار داریم نماینده مجلس، فرماندار و رئیس علوم پزشکی مثل پروژه‌های دیگر رفتار نکنند و در انجام آن با سرعت و دقت عمل کنند.
همکاری نماینده فعلی با شورا چگونه بوده است؟
ما دو سه جلسه مشترک با آقای نماینده داشتیم وی در جاهای مختلف شورای را زیر سوال بردند ما هم پاسخ دادیم. درباره کشتارگاه نکا قول‌هایی داد که انجام نشد و کشتارگاه همچنان مجهول‌الهویت است درباره کمپوست نکا، بهشهرو گلوگاه با اینکه می‌گویند در سفر رئیس‌جمهور افتتاح شده اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده و جمع‌آوری زباله هنوز به شکل سنتی انجام می‌شود. نشست‌هایی در این زمینه داشتیم ولی بازخوردی مشاهده نشده امیدواریم در این مدت باقیمانده قول‌های داده شده عملی شود.
شهرستان نکا در دولت جدید شاهد فعالیت ۲ فرماندار بوده این تغییر مدیریت در نکا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
عرض کنم شورا بعنوان نماینده مردم از نظر قانون اساسی نیز باید در تغییرات مدیریت شهری صاحب‌نظر باشند و انتظار می‌رود از کل مجموعه اجرایی کشور که از نمایندگان مردم مشورت بگیرند. متاسفانه بدون اطلاع و مشورت شورا عزل و نصب‌ها انجام می‌شود. ما مدیری می‌خواهیم که در کنار بومی بودن، توانمند، شایسته و با برنامه باشد و نباید منافع شخصی و گروهی و جناحی را لحاظ کنیم تا با آینده این شهر که دارای، شهدا، سرداران و علمای فراوان است، بازی نشود. البته آقای یونسی در جلسه شورای اداری اعلام کرد که ما نمی‌خواستیم این تغییر اعمال شود اما به دلایلی از جمله مشکل مدرک تحصیلی، حکم فرماندارقبلی توسط وزارت کشور تایید نشد و ما مجبور به تغییر شدیم ولی ای کاش از ابتدا با بررسی و دقت بیشتری این انتخاب‌ها صورت گیرد. فرماندار فعلی با توجه به سابقه‌ای که دارد امیدواریم استانداری و وزارت کشور دیگر اشتباهات قبلی را تکرار نکنند و بعد از هشت- نه ماه از کار فرماندار تازه، متوجه عدم صلاحیت وی شوند و اگر این موضوع تکرار شود واقعا جای تاسف دارد و جای هیچ دفاعی ندارد و من بعنوان نماینده مردم اعلام می‌کنم که این ظلم بزرگی درحق مردم است که اگر بخواهد چنین کاری انجام دهد.80569fea-b3f4-4fb9-a1a3-3e349fb8219f
مهمترین معضلات نکا چیست؟
برخی موارد را ذکر کردم علاوه بر سد گلورد و منطقه آزاد تجاری، بیمارستان نکا هست که میلیاردها تومان هزینه شده مردم بهر امیدی زمین اهدا کردند ستون‌های بیمارستان برپا شده ولی در ادامه به حال خود رها شده و الان به خرابه تبدیل شده. ابتدا به وزارت بهداشت واگذار شده بود در ادامه، برخی نمایندگان ادوار آن را به پیام‌نور واگذار کردند و برای بازگشت دوباره به وزارت بهداشت، پیام‌نور چندین میلیارد تقاضا کرده تا امتیاز آن را واگذار کند وزارت بهداشت هم ظاهرا چنین پولی ندارد حالا تکلیف مردم چیست اگر یک درمانگاه داخلی و بیمارستان امام حسین (ع) که جدیدا احداث شده، وجود نداشت مشکلات و بیماری‌هایی که شب و نیمه شب برای مردم اتفاق می‌افتاد را چاره‌ای جز سفر به ساری، بابل، یا تهران ندارند که به این شهرها برای درمان مراجعه کنند. اگر مشورت و همدلی باشد دیگر این همه پروژه نیمه‌تمام در شهر باقی نمی‌ماند. سد گلورد را وزیر نیرو قول داده تا نهایتا ۷ ماه دیگر افتتاح شود که ما امیدواریم این دفعه واقعا افتتاح شود و دردولت تدبیر و امید، امیدی در جامعه ایجاد شود چون یکی از مشکلات ما در شهرستان نکا کمبود آب است که همچنان ادامه دارد و حتی سیستم لوله‌کشی آب و آب فاضلاب شهر، قدیمی و پوسیده است و علیرغم قول مسئولان، اقدامی انجام نشده. در حوزه دریا، یک وجب دریا به نام نکا نداریم انقدری که داریم از بهشهر اجاره می‌کنیم، آیا می‌شود یک شهر ساحلی یک وجب دریا از خودش نداشته باشد و حتی برای نگاه کردن آب دریا باید پول بدهد! کجای دنیا اینگونه است؟ ساحل نکا را دستگاه‌های دولتی گرفتند برای خود پلاژ و اردوگاه زدند و استفاده می‌کنند ولی مردم باید از پلاژهای اجاره‌ای بهشهر استفاده کنند و این واقعا جای تاسف دارد که مسئولین خود را به خواب زده‌اند و به فکر مردم نیستند.موضوع بعدی، طرح جنگلی ما، آب‌معدنی قرمرض معروف و بین‌المللی است ولی متاسفانه هنوز مالکیت آن مال شهرداری نکا نیست در اختیار منابع طبیعی قرار دارد که از مدیران مربوطه می‌خواهیم مدیریت آن را به شهرداری واگذار کنند تا اقدامات لازم برای ساماندهی آن انجام شود. در حوزه علمی، یک دانشگاه مستقل دولتی در نکا نداریم. در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری هم مشکلاتی وجود دارد. در حوزه‌ ورزش علیرغم کسب مدال‌های آسیایی و بین‌المللی حتی امکانات ساده و جزیی در اختیار ورزشکاران و جوانان ما مثل خانه تکواندو یا رزمی یا فوتبال و… قرار ندارد. یکی از مشکلات دیگر ما این است که در نکا کارخانه سیمان داریم اما اسم آن کارخانه سیمان مازندران است بارها اعلام کردیم وقتی دود و بیماریهای ناشی از آن را تحمل می‌کنیم نامش را به نکا تغییر دهند اما نشد یا کارخانه نکا داریم اما خدمات  تسهیلات و تامین نیروی انسانی وبهره برداران آن غیر نکایی هستند. یکی از مشکلات دیگر ما این است که آمدند تجمیع عوارض کردند یعنی تمام عوارض کارخانجات را گرفتند و با اینکه تمام گرفتاری و آلایندگی و بیماری برای مردم نکاست پول آن به استان و خزانه ملی واگذار می‌شود و شاید درصدی را به مردم نکا برگردانند و این ظلم بزرگی در حق مردم است. طرح حق سلامت شهروندی هم هنوز به جایی نرسیده و نتیجه آن معلوم نیست. با توجه به همه اینها، نماینده آینده باید انتظارات مردم نکا را سرلوحه کار خود قرار دهد.IMG_01221

مهمترین شاخص‌ها برای نمایندگان مجلس چیست؟
مجلس جایگاه مهمی است نماینده می‌تواند به رئیس‌جمهور رای عدم کفایت سیاسی دهد می‌تواند از وی و وزیرانش سوال کند و وزیران را استیضاح کند حتی در امور قضایی دخالت کند و… پس این جایگاه بسیار مهم است و مردم باید در انتخاب افراد دقت کنند و در جوسیاسی – احساسی قرار نگیرند. فعالان و نخبگان و صاحب‌نظران وارد میدان شوند و مردم را آگاه‌تر کنند هنوز حرف علما و روحانیون در این حوزه تاثیر فراوانی در انتخاب نماینده دارد آنها نیز می‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند. به نظر من، نماینده باید پاسداری از نظام و انقلاب را سرلوحه خود قرار دهد و در کنار اینها نماینده باید خلاق باشد تولید فکر کند تولید علم کند نه اینکه فقط در مجلس اعلام موافقت و مخالفت کند و رای دهد. نماینده باید امانتدار رای مردم باشد که حق‌الناس است و امنیت، رفاه، آسایش آنها را با همکاری دولت، حفظ و مهیا کند همچنین خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.
وضعیت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
آنچه تا الان اعلام شد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تعدد کاندیدا دارند و در هر جریانی ۴ یا ۵ نامزد در حال فعالیت هستند. اصلاح‌طلبان اگر به اجماع کلی نرسند یقینا مثل دوره‌های قبل این اصولگرایان هستند که پیروز انتخابات می‌شوند در شرق مازندران رای اصلاح‌طلبان بیشتر از اصولگرایان است اما به علت تعدد کاندیدایی که دارند کرسی را از دست می‌دهند معمولا اصولگرایان در دوره‌های مختلف یک کاندیدا معرفی می‌کنند و از همین شکاف اصلاح‌طلبان استفاده می‌کنند و کرسی مجلس شرق استان را از آن خود می‌کنند. تحلیل بنده این است اگر اصلاح‌طلبان به اجماع برسند پیروز خواهند شد.
رفتار اصلاح‌طلبان شرق استان را از نگاه آسیب‌شناسانه بیان کنید؟
اصلاح‌طلبان حوزه شرق، مشکلی که دارند این است که از خود گذشتگی ندارند اگر واقعا هدفشان خدمت است به توافق و اجماع می‌رسند. اینکه برخی چهره‌ها در حوزه شرق، تکراری هستند نمی‌تواند چیزی منفی محسوب شود بلکه می‌توان در کنار جوان‌گرایی از تجربه و اندوخته آنها استفاده کرد و حتی به جوانان آموزش دهیم که از بزرگان استفاده کنند و کسانی هم که مورد مقبولیت مردم نیستند بهتر است خودشان کنار روند و وقت مردم را نگیرند و یک شهر یا یک حوزه به اختلاف نکشانند. درباره این حوزه تا آنجا که ما در جریان هستیم و از مردم می‌شنویم این است که مردم دنبال تغییر و دگرگونی هستند بخاطر اینکه خدمات بیشتری برای حوزه انجام شود بنابراین دنبال افرادی همسو با دولت هستند مردم دنبال کسی هستند که با دولت تعامل داشته باشد و بتواند جذب اعتبار کند و بتواند بزرگترین معضل ما اشتغال را حل کند جوانان نکا بیکارند ولی در کارخانه‌های نکا غیرنکایی‌ها مشغول کارند نماینده ای باید وارد این عرصه شود که این مشکلات و سایر معضلات حوزه را بهبود بخشد.

دیدگاه های این مطلب

37 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بچه های ارامگاه سجادیه در گفت:

    سلام خسته نباشیدمیگم به مرد پر تلاش اقای دکتر باقری

  2. اگر مدیریت آموزش پرورش به جنابعالی می رسید همینجوری صحبت می کردی؟از کجا فهمیدی اصلاح طلبان شرق مازندران در اکثریت هستن! یک کم دقت کن حرفهای قشنگتری بزن حاجی

  3. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    دورود خدا برادرخوب ودوست داشتنی ام آقای باقری عزیز:کلامی که ازدل برآید بردل نشیند.
    فرمایش شمابسیار متین ومنطقی بودودل نوشته های واقعی شهر وشهروند رابه دقت بیان فرمودید وحرف دل ما واکثر شهروندان خوب نکایی است.
    اما کو گوش شنواودردآشناوومردان عمل؟به نظرم تاتهدیدات خطوط وجریانهای سیاسی نسبت به همدیگرحاکم است وتعاملی بین آنهاوجودنداشته باشددور تسلسل صورت میگیرد. لذانه تنها پیشرفتی نخواهیم داشت بلکه مشکلات شهروشهروند دوچندان خواهد شد.

  4. میرزاعلی درخشانی در گفت:

    آفرین به برادرخوبم آقای باقری عزیز:
    کلامـــی که ازدل برآیــد بردل نشیند
    همه فرمایش شمامنطقی وبجابودوحرف دل ما
    واکثرشهروندان را بیــان فرمودیـــد
    اماکو حرف شنوا ودردآشناومردان عمل؟

  5. باسلام میشه خواهش کنم نام دانشگاه ورشته آقای باقری که مالزی درس میخونندرابرای مابگویید.
    حتما”ازاین مدرک های کاغذی بازم خوبه

  6. واقعا خیلی خوشحال هستیم که نماینده شورای ما این قدر شجاعانه و واضح حرفهای ما را بیان میکند
    دکتر باقری ما حمایتت میکنیم درود بر خادم واقعی مردم

  7. انصافا تحلیل کارشناسانه ای ارائه دادید دکتر باقری عزیز
    امید است دوستان در تصمیمشان تجدید نظر کنند

  8. آقاي باقري لطفاتكليفت و مشخص كن اصلاح طلب هستي يا اصول گرا . از اون طرف براي مقيمي در منزل اخوي جلسه ميگيري و شب وروز با حلقه اولش نشست و برخاست داري از اين طرف به حمايت از اصلاح طلبان صحبت ميكني نكنه كه كتوجه شدي كه مقيمي راي نمياره

  9. بنده خدا بیشتر کامنت هارو خانوادگی می نوبسند
    خخخخخ..

  10. آقای باقری خسته نباشیی،درسته اصلاح طلب هستی چند ماه پیش خودتو اصلاح طلب می دونستی یا اصولگرا،ما که می دونیم خواستم بگم شما هم در جریان باش اگر بعضی از اصولگراها از شما حمایت نمی کردن هیچ وقت نمی توانستی وارد شورا بشی

    • باقری مثل بعضیها محافظه کار نیست
      شجاعانه حرفشو میزنه پیرو خط امام و رهبری هست همسنگر شهیدان است هم در اصولگرا رای داره و هم در اصلاح طلب
      چون خادم مردم هست بعدش الان دیگه اینا معنا نداره
      اقایون دنبال منافع شخصی خودشون هستند اما دکتر باقری دنبال منافع مردم هست

  11. حسینی جان شما اشتباه متوجه شدی مقیمی رای میاره خوبم میاره به کوری چشم بعضیها.چون نماینده سالمی هستش داداش پرونده اخلاقی و سیاسیو امنیتی نداره خدای نکرده که….

  12. خسته نباشی

  13. آقای باقری فریب دادن خلیلی بد است آخرش معلوم نشد تواصلاح طلبی ویا اصوال گرا؟ وفقط نوشتن گفتن نیست خداراشاهد اعمال درونی ووجدانی خود قرار دهید که او آگاه به مسائل است خلیلی دوست دارم ولی حرکاتت نشانه یک انسان واقعی وخدائی نیست وسعی نکنید با الفاظ فریب سازی کنید خداقبول نمی کند منصب ومقام موردآزمایش خداوند بزرگ است زبان با درون یکی باشد انشالله

    • شما که از حرف زدنت معلومه/////
      مگه اقای باقری چی گفت درد دل و مشکلات ما نیست
      همین کارها رو میکنیم که همیشه شهرمون عقب افتاده است
      بس کنید تو رو خدا دلمون بحال خودمون بسوزه

  14. آقای معلم بزرگوار بنده حرف بیهوده نزدم وواقیت را گفته ام شایددردین مبین اسلام نیامده است ما باالفاظ مردم را فریب دهیم خدمت گزاران صدیق درکارشان چین چیزی وجود ندارد ونباید داشته باشد ائمه معصومین به مایاد دادند هرگز خود را برتر ازدیگران ندایدامیرالمومنین درنهج البلاغه می فرماید پست امانت است نه منبع بهره برداری.آیا واقعا” این آقا از پست ومقامش دارد خدمت می کند یا بهره برداری. هروز ساز یک گروه خاصی را به سینه میزند پس خویش تن را اصلاح کنیم تاخداوند کارمان رااصلاح کند انشاالله برای همه عزیزان آرزوی سلامتی توام خدمت به مردم شریف رادارم

    • تو که حرف از خدا میزنی کجا اقای دکتر سو ئ استفاده کرد مردم قضاوت کنند مگه تو نکا مشکل نداریم همه ما که نمیتونیم بریم یا حرف بزنیم
      اقای خدا ترس؟؟؟؟؟؟؟؟؟از خدا بترس
      نمایندهای ما باید از ما حمایت کنند حرف مارو بزنند مگه اینطور نیست
      از حرفات معلومه که از روی حسادت قضاوت میکنی
      دیگه هم جوابت نمیدم چون نمیخای قبول کنی…..

  15. سید یحیی دوستدار در گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشی جناب آقای دکتر حرف دل ما را زدی خداوند شمارا حفظ کند چهرهای بعضی از مسئولینی که اصلا راضی به رشد نکا نیستند را مشخص کردی ای کاش برخورد جلسه شورای اداری با مهندس چیت چیان در فرمانداری نکا را مطرح می کردی

  16. شهروند هستم. در گفت:

    جان من راست میگی؟

  17. آقایان بزرگوار انسانهای کم ظرفیت رابد نکنید ازگرفتن عکس شان ورفتارشان می شود قضاوت کرد چند مرده حلاجند

    • ما هم باید ظرفیت داشته باشیم نه این که فقط به رخ دیگران بکشیم
      خدا را در نظر بگیرید وجدان خودتون را قاضی کنید چرا کینه توزانه نظر میدهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  18. با سلام همه ماتئورسین خوبی هستیم زمانی که اوضاع
    بروفق مراد نباشد

  19. علی خیرخواه در گفت:

    با سلام شهری که در کشمکش جریانات سیاسی بیشتر از همه ضررکرد و بیشتر از همه شهر ها برای انقلاب زحمت کشید و انجام وظیفه کرد نکا بود .از شهدا و جانبازان و ایثارگرانش مشخص است. حرف حق را باید گفت چه به نفع گروه شما باشد چه علیه گروه شما.حرفیکه زده می شود باید رضای خدا در آن باشد والسلام.

  20. آخ یادش بخیر اون زمانی که تو کانون دانش آموزی داشتی خدمت می کردی……. ای کاش اون موقع هم لامپ فکرت روشن بود……….روشن فکر…..کاش یه نگاه هم به گذشته تون بکنین همه اونایی که هی بالا بالا میرین

  21. نىازاست افرادی مانند باقرى نماینده شوند تاحق نکا رابگىرد چون خىلى ادم نترسی ھست

  22. اقای باقری من نمیدونم چرا همیشه دوست دارید تو نگاهها و دید همه باشی (البته با تبلیغات فراوان)
    بابا مردم همه میفهمن بخدا با یک نگاه و بیانتون میدونن نیت شما و امثال شماها چیه.چنا میگن جناب دکتر انگاری علمه در هستی.خواهش میکنم بس کنید.شمایی که تو تحقیق دانشجوهات وقتی پایانش مینویسن استاد باقری اون تحقیق رو رد میکنید و اصرار میکنید که برید اصلاح کنید و بنویسید دکتر باقری !!! واقعا متاسفم. دکتر بودن مگه به نوشتن هست

  23. شهروند عزیز این یعنی خله شخصیتی فرد وکم جنبه بودن ودارای کمبود ی درشخصیت خود احساس می کنند شاید بااین الفاظ بتوانند آن خله وکمبودهارا پرکنند پس باید پای علمای بزرگ بدون ادعا را بوسید چون هرگز نخواستند ازاین الفاظ استفاده کنند

  24. کمبود شخصیت مگه علما نظر نمیدن ودر مسایل سیاسی و اجتماعی و… حضور ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این چه حرفی میزنی منظورت چیه کار نماینده تذکر ونظارت هست کارش این نیست که به به و چه چه کند
    ما از زحمات استاد باقری و هر کس دیگر که تلاش میکنند سپاسگزاریم

  25. ضمن تایید فرمایشات دوست عزیز آقای باقری باید عرض کنم گرایشات سیاسی مانع پیشرفت شهر نکا وحومه آن گردید

  26. آقای باقری فعلا دنبال سمت وجایگاه برای خودشه تا مردم نکا….
    تاسف برای جامعه فرهنگیان

  27. تازه بیدارشدی؟ دیگه دیره اعتبار ته کشید ونفت زیر سی دلار آقای باقری جویای نام ئوآوازه مثل همکار قبلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *