بازدیدفرمانداراز صنایع تولیدی بسته بندی محصولات باغی+تصویر

احمدی فرماندار نکا از شرکت صنایع تولیدی ، تبدیلی و بسته بندی محصولات باغی و زراعی اکسیر باران بازدید کرد. فرماندار در حاشیه این بازدید گفت: نکا دارای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخورداراست که سرمایه گذاران می‌توانند به نحو احسن از این ظرفیت و فضاهای مناسب اقتصادی استفاده کنند.

به گزارش خبرنومه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری   جعفراحمدی گفت:درصورت همکاری میان دستگاههای اجرایی و سرمایه گذاران ومهیا شدن زیر ساخت‌های لازم می توانیم موجبات بهبود فضای کسب و کار و توسعه اقتصادی شهرستان و استان را فراهم کنیم.

 

771
وی با بیان اینکه هدف همه مسئولان رضایت و خدمت به مردم است افزود: توجه بیشتر سرمایه گذاران برای توسعه شهرستان بسترهای لازم را برای توسعه شهرستان در زمینه‌های اقتصادی و اجتمای فراهم می‌کند.

احمدی بیان داشت:دولت بستری را برای مردم در قالب‌های مختلف برای پویندگی و بالندگی برنامه‌ریزی کرده است بنابراین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی،همزبانی دولت و ملت باید این امر را جدی بگیریم و با توجه به ظرفیت های موجود جهت توسعه شهرستان و استان به ویژه در بخش کشاورزی،گردشگری و جذب سرمایه‌گذار تلاش کنیم.

771fff (2)

احمدی تصریح کرد:همه شاهد بودیم تحریم ها مانعی برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور نشد و اکنون نیزباید زمینه‌های لازم را را برای حضور و فعالیت بیشتر سرمایه‌ گذاران فراهم سازیم زیرا این امر در نهایت توسعه شهرستان و استان را در پی خواهد داشت.

وی به مشارکت و همکاری بانکها با سرمایه گذاران اشاره کردو گفت: حضور و مشاركت شبكه بانكی در اجرای طرح های مختلف عمرانی و حمايت از بخش خصوصی، روند توسعه شهرستان نکا را تسهيل خواهد كرد.

771fff (16)
خاطرنشان می کند شرکت صنایع تولیدی ، تبدیلی و بسته بندی محصولات باغی و زراعی اکسیر باران سهامی خاص با مدیریت عاملی و ریاست هیئت مدیره شعبان قلی زاده طوسی از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرده است. این شرکت در قسمت درجه بندی و بسته بندی مرکبات و میوه جات ، سردخانه بالای صفر و انبار های سرد فنی برای نگه داری مرکبات و میوه جات ، سبززدایی مرکبات و میوه جات ، بسته بندی برنج ، حبوبات و غلات و سایر محصولات کشاورزی ، صنایع تولیدی انواع جعبه های و سبدهای بخش کشاورزی ، پروژه بازیافت مواد پلاستیکی فعالیت دارد.

این شرکت محصولات خود را به نقاط مختلف ایران صادر می کند و همچنین دارای ۶۰ نیروی کار بیمه شده دائمی و حدود ۳۰۰ نیروی کار فصلی می باشند. در زمینه توسعه صادرات برون مرزی نیز این شرکت با تجار روس ، کره ، و ایتالیایی وارد مذاکره شده است.

 

771fff (27) 771fff (21) 771fff (22) 771fff (26) (1)

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *