رقابت ۱۸۶تکواندو کارخردسال پسرشمالی در نکا

رئیس هیئت تکواندو نکا ازبرگزاری مسابقات تکواندو شمال کشور بزرگداشت شهدای هفتم تیر و نیمه شعبان در نکا خبر داد.
محسن رمدانی اظهار داشت: این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۸۶ تکواندو کار از استان سمنان و شهرهای مختلف مازندران در نکا برگزار شد .
بمناسبت گرامیداشت خاطره ی شهدای ۷تیر ۱۸۶ تکوانود کار خردسال پسر از شهرهای مختلف استان و استان سمنان در سالن سردار طوسی نکا با یکدیگر رقابت کردند .
محسن رمدانی رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا با اعلام این خبر نفرات برتر در۱۱ وزن اول را به ترتیب اعلام کرده.
۲۲-ک امیر حسین سیدی از بندپی بابل
۲۴-ک سید محمد مرادی از نکا
۲۶- محمد رسول جمشیدی قائمشهر
۲۸- مجتبی کهن روز جویبار
۳۰- امیرحسین یدالهی جویبار
۳۲- امیرمحمد اصغری بندپی
۳۴- محمد نصیری بندپی
۳۶- علیرضا غلامی آمل
۳۸- سید رضامیرتقیان نکا
۴۰- امیرابراهیمی جویبار
۴۰+ فرزان یحیی زاده فریدونکنار
رمدانی در ادامه با اشاره به فعالیت یک‌هزار تکواندوکار دختر و پسر در شهرستان نکا گفت: از اهداف برگزاری این مسابقات، پشتوانه‌سازی برای تکواندو شهرستان و شناخت استعدادهای این رشته ورزشی به منظور پرورش و بهره‌گیری از توانمندی آنها در سال‌های آینده است.
رئیس هیئت تکواندو نکا همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی خانه تکواندو در نکا افزود: فعالیت‎های هیئت تکواندو در این شهرستان با قوت انجام می‌شود و با افتتاح خانه تکواندو درآینده نزدیک با توجه به ایجاد مکان ثابت برای هیئت تکواندو، برنامه‌ریزی‌های این هیات بصورت منسجم‌تری برگزارمی‌شود.
80691909-4293612
وی افزود: هیئت تکواندو نکا برای معرفی ورزشکاران حرفه‌ای برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری مسابقات، برپایی اردوهای مختلف به صورت دائمی و اعزام به رقابت‌های کشوری را در طول سال در دستور کار دارد.
رمدانی با اشاره به مدال‌آوری مختلف تکواندوکاران نکایی در مسابقات مختلف یادآور شد: حمایت از ورزشکاران مدال‌آوروقرار دادن اسپانسرهای قوی برای هیئت‌های ورزشی برای آینده ورزشی شهرستان بسیار موثر است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

رمدانی وضعیت تکواندو نکا را در استان مازندران مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از تکواندوکاران نکا در تیم‎ ملی حضور دارند و دارای تکواندو کارانی در سطح ملی، جهانی و بین‌المللی هستیم.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. محمد رسول جمشیدی در گفت:

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *