از خانواده مرحوم جابرمعافي تجليل شد

به گزارش نیوزنکا:ستاد بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران به‌مناسبت دومین سالگرد درگذشت سرپرست فقید خبرگزاری فارس با تقدیم لوح سپاس از خانواده مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران تجلیل کرد.
ستاد بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران به مناسبت دومین سالگرد درگذشت سرپرست فقید خبرگزاری فارس در استان و همزمان شدن این روز با آغاز هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای رسانه و پیشکسوتان رسانه‌ای مازندران، از خانواده مرحوم جابر معافی خبرنگار متعهد، جهادگر و انقلابی خبرگزاری فارس مازندران تجلیل کرد.

در این لوح سپاس آمده است: امروزه در هیاهوی رسانه‌های مدرن و عصر ارتباطات قلم زدن در حوزه ارزش‌های حسینی قدم زدن در کربلای فضیلت‌ها است.

بزرگداشت نخبگان و دست‌اندرکاران عرصه رسانه برای همیشه گواه نقش بی‌نظیر آنان در خدمت به نظام اعتلای گوهر ارزشمند الهی در عرصه جهاد و کارزار فرهنگی است.

ستاد بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران با اعلام اینکه به‌حق قلم‌ها، قدم‌ها، کلام‌ها، نفس‌ها و یادها هیچ‌گاه از بین رفتنی نیستند و برای همیشه در ذهن و خاطره‌ها جاودان و ماندگار خواهند بود.

به این منظور ستاد بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران بر خود واجب می‌داند در هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر، با آرزوی علو درجات برای زنده‌یاد مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران به پاس فعالیت‌های سازنده و تلاش‌های بی‌دریغ جنابعالی در عرصه فرهنگ و رسانه تقدیر و تشکر کند.

از ایزد منان برای شما و همه صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی توفیق و ساعدت، سرافرازی و سربلندی آرزومندیم.

فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. دختری از نکا در گفت:

    واقعا جاشون خالیست.
    روحشون شاد.
    یکی ازآدماهایی بود ک زندگیش همه درج صحیح اخبار و حوادث بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *