انتخابات ریاست شورای شهر نکا برگزار نشد !!!

به گزار ش نیوز نکا از  اکثر شهرهای استان و نیز دیگر استانها خبر می رسد که انتخابات اعضای هیئت رئیسه  شورای اسلامی شهر برگزار و یا بدلایلی تا قراراست  تا پایان این هفته برگزار گردد.

مثلا در خبر های مرکز  استان آمده است که اتفاقاتی ناخوشایند رخ داه به روزبعد موکول شده است .

احمدی عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه ادعای انحصاری شدن شورا، ادعای پوچی است، گفت: جلسه انتخاب رئیس شورای شهر ساری به فردا موکول شد.
خبرگزاری فارس: جلسه انتخاب رئیس شورای شهر ساری به امروزموکول شد

سید مهدی احمدی  درباره انتخاب رئیس شورای شهر ساری، اظهار داشت: جلسه انتخاب رئیس شورای شهر ساری از ساعت ۱۴ امروز با حضور نماینده فرماندار آغاز شد و آقایان سید محمد جعفری و سید مسعود مدینه، کاندیدای ریاست بودند.

وی ادامه داد: در این نشست مدینه انصراف خود را از اعلام کاندیداتوری برای ریاست، اعلام کرد و عده‌ای اقلیت که احتمال می‌دادند جعفری به عنوان رئیس انتخاب شود، به پیش‌داوری و قضاوت عجولانه پرداخته و ادعای پوچ انحصاری شدن شورا و شهردارستیزی شورا را مطرح کردند.

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه بعد از این مباحث، جلسه شورا به ‌کشمکش کشیده شد، تصریح‌ کرد: این جلسه بی‌نتیجه ماند و انتخاب رئیس شورا به جلسه ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه موکول شد.وی با بیان اینکه من از کسانی هستم که از شهردار ساری حمایت می‌کنم و به عنوان حامی شهردار، اعلام می‌کنم که ادعای این عده اقلیت، پوچ و بی‌اساس است، یادآور شد: هنوز شورا رئیس خود را نشناخته که بخواهد نسبت به شهردار ساری اعلام موضع کند.

احمدی با اشاره به اینکه شهردار، خط قرمز شوراست، خاطرنشان‌ کرد: همه اعضای شورا از شهردار ساری حمایت می‌کنند.وی با اشاره به مطرح شدن شهردارستیزی اعضای شورا در برخی رسانه‌ها افزود: این ادعا بی‌اساس است.

 

از شورای اسلامی شهر نکا هم خبر رسیده بعلت مسافرت جناب پویا اانتخاباتی که قرار بود روز یک شنبه انجام شود به روز پنج شنبه موکول شده  و تا این لحظه  تنها کاندیدای ی که  بدنبال رایزنی با دیگر اعضای شورای  شهر پرداخته  محمد رضا غلامی  بود و کسی  دیگری  برای این سمت اعلام آمادگی ننموده است . از طرفی تا امروز  غلامی  امیدوار است با جلب نظر ۵  تن از دیگر اعضای شورا  میتواند  در این سمت  جای پویا را بگیرد .  از سوی دیگر  یا انتخاب  محمد رضا  غلامی بحث استیضاح شهردار نکا نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت .

بنابراین بر حسب نظرات  بدست  امده بعید بنظر میرسد انتخابات ریاست  شورای اسلامی شهرمان   در فضای  آرام و  بدور از التهابات جریانی  که بنوعی  تعدادی از این اعضای شورای شهر شهردار ستیزی را در دستور کار خوددارند نتایج خوشایندی را بدنبال داشته باشد .

در خوشبینانه ترین وضیعت  محمد رضا غلامی  چنانچه  به ریاست شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شود  جناب اسدی  می بایست در برنامه کاری خود تغییرات اساسی را ایجاد نماید کما اینکه ساختار شهرداری نکا وضیعت مطلوبی  ندارد  و الا طرح استیضاح او بدور از واقیعت نخواهد بود .

مع الوصف  هوای شهرمان کمی ابریست و دریای  نداشته آن متلاطم ،و هفته طوفانی را در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری نکا سپری خواهیم کرد .

امیدواریم  همه چیز ختم بخیر و در راستای خدمت رسانی به مردم شهرمان رقم بخورد

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اصلاح طلب بیکار در گفت:

    داداش الان شد جریان اول انقلاب و شاه ! مردم میگفتند ما شاه نمیخایم… پویا بره غلامی بیاد میخاد چکار کنه اصلا توی یک سال چکار کردند …….فقط تبلیغات قیف سازی ( دوربرگردونهایی که بیشتر شبیه قیف هستش تا چیز دیگر) کردند و تمرین نظاره گیری برای زدن تو برجک همدیگه اونم با قندانهای بیت المال … یا علی

  2. آقای یدالهی این خبرموثقه؟ از کی گرفتی؟;);)

  3. ماهم امیدواریم که اگر تغییراتی داشت به نفع مردم باشد نه برای اهداف سیاسی. (یواشکی میگم همش سیاسی هستش)

  4. اين نه عزيز عضو شورا هر چي تر بساتنه يتا دسته نداشته فقط حرف زنه . ضعيف ترين شوراي همه ادوار همه سرزمينهاي جهان . يدالهي عزيز لطفا بيل كامنت ره

  5. سلام

    متأسفانه خوردن بیت المال برای یه عده‌ از خدا بیخبر کار عادی شده و این آقایون (مسول) هم برای اینکه آبرشون نره فوری یا بازنشست شون میکنند و یا از پست مورد نظر برشون میدارند دیگه قبح گناه از بین رفته با این کارها من مسول دلمشغولی این رو ندارم که اگه یه زمان پام بلغزه باید پاسخگو باشم. گفتم که قانون در این زمینه مقصره اینقدر سوراخ باز داره این تور که بعید می‌دونم کسی‌ شکار بشه. وقتی‌ مصلحت بر اینه که هم همه و هرج مرج پیش نیاد خوب عزیزان اینطوریه که امسال بابک زنجانی تا یه مدت قبل ب-ک ازش نام میبردن. ما به کدوم شٔونات اسلامی پایبند هستیم که حالا می‌خوایم حافظ آبروی یه مشت مال مردم خور از خدا بیخبر باشیم. با این محافظه کاریها ما فساد رو فقط داریم گسترش میدیم و بس. اگه با لغزش هر مسول دادگاه رسیدگیش علنی بر گذار بشه دیگه این بی‌ قانونیها پیش نمیاد. از پایه همه چیز گیره.

    اونوقت همین آدمهای مسول از خدا بیخبر وقتی‌ میخوان کار یه بنده خدای رو انجام بدن با هزار تا تبصره و قانون دست پاگیر طوری وانمود می‌کنن که اون چیزی که ما دنبالشیم ناحق و اونها دارن عدالت رو اجرا می‌کنن.صرفاً میخوان بروننت تا آقا زاده‌های خودشون رو جا به جا کنن و بیارن سر کار.

    وااا مصیبتا

    این حرفهای من فقط جهت یادآوری به مسئولین گذشته بود امیدوارم مسئولین فعلی‌ جا تو کفش گذشتگان نکنند می‌بینید که بالاخره این صندلی ریاست زمانش به پایان میرسه اما مهم اینه که ازتون چطور یاد کنند.

    آقایون مسول شهرداری آقای شهردار آقایون شورای شهر ریاست جدید و قدیم یک جوونی‌ که برای کار پیشتون مراجعه کرده و به سبب عدم تصمیمگیری از جانب شما آقایون( ظاهراً با توپ زمین فوتبال عوضی‌ گرفته اید مدام پاس کاری می‌کنید و استخدامش را محول می‌کنید به یکدیگر) هنوز بلا تکلیف مانده سوال من این است اگر این فرد عضو از بستگان شما بود با او چنین میکردید.یا اجازه می‌دادید کسی‌ با او چنین برخوردی کند. گناه او تنها این است که به جز خدا دیگر هیچ پارتی ندارد نه پدری دارد که بیاید حق پسرش را بگیرد و نه … دریابید دریابید دریابید.

    کاش آنقدر از کرده خود مطمئن بودیم که این طور مواقع مسئولیت کار خود را خود به گردن میگرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *