خبر های ضدو نقیض از جابجایی مدیران نکا

به گزار ش نیوز ، سر هنگ دوم  محمد رضا امیری  رئیس  پلیس راهور شهرستان نکا به کار خود  در این شهرستان پایان داد و راهی هرمزگان شد .جایگزین وی هم سرگرد حسن محمدیان منبعد به امورات راهور شهرستان رسیدگی خواهد کرد.

شنیده های حاکیست حسین  پویا  تنها تا روز پنج شنبه این هفته  رئیس شورای اسلامی شهر نکا با قی می ماند .

که  با انتخابات داخلی احتمال اینکه محمد رضا غلامی به این سمت انتخاب شود فراوان است .

همچنین شنیده شده که   دادستان انقلاب اسلامی شهرستان نکا هم  قصد رفتن از این شهرستان را دارد  و در جای دیگر به خدمت مشغول خواهد شد ،جایگزین ایشان هم حجت الاسلام ذالفقاری خواهد شد .

همچنین  جابجایی معاون حجت الاسلام ربیعی  ریاست محترم دادگستری نکا ( جناب عباسیان )هم  این روزها بر سر زبان های کارکنان  دستگاه عدلیه نکاست .

و اینکه فرمانده سپاه کربلای مازندران ازعملکرد سرهنگ رمضانی  فرمانده  نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا اعلام رضایت نموده  و قراره اورا  به یکی از شهرستانهای غرب استان منتقل نماید .

شنیدده شده است  راه  برای رفتن صادقی  رئیس اداره راه و مسکن و شهرسازی به مرکز استان  ه.ار شده است  این در حالیست که صادقی به احتمالاتی بعنوان  معاون اسعد درراه روستایی استان  و یا رئیس راه و مسکن شهر سازی ساری منصوب خواهد شد .

همچنین شنیده شده است  برای  جابجایی یک مدیر عالی رتبه در  یکی از شهرستانهای شرق مازندران ، بیش از ۵۰۰ متر بنر  تحت عنوان خیر مقدم نوشته شده است  تنها یک چابخانه دومیلیون تومان از یک نفر هزینه بنرها را حساب کرده و تصاویر بنرهای چاب شده نیز به دفتر نیوز نکا ارسال شده است جالبه بدانید هنوز نه به داره  ، نه به باره کلی پیامک های تبریک در خصوص تغییرات احتمالی این مدیر رد و بدل شده و جالب تر اینکه کلی افراد با حضور در جلسات شا د باش این آقا شکمی از غذا در آورند  مزید بر اینکه همواره از طرق مختلف با فشار بر مسئولین استانی  قصد انتصاب مهره مورد  نظر خود رادارند . (جل الخاخلق )

نیوز نکا : به این میگن مدیر محبوب قلب ها و خدمت گذار مردم و گره گشاه مشکلات  شهروندان .آنهم با استفاده از ابزار دولتی و شرکت های تابعه آن مجوعه به نام بعضی ها و به کام بعضی

و آخر اینکه  احتمال قوی  قراره تا چند وقت دیگه ،جابجایی علی رجبی  وند چالی فرماندارنکا  انجام شود بنظر میرسد  او به  سمت مدیر کل غله منطقه دو کشور منصوب گردد.( این هم برای دلخوشکونک مخالفین رجبی …… )

 

 

دیدگاه های این مطلب

14 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بهشهریها به دنبال منطقه ازاد تجاری هستند شما چطور ؟

  2. امرالله اموزش وپرورش و ارشاد و////////یاد کردی

  3. نیوز نکا= بنگاه خبر پراکنی.یدالهی شما چرا اینقدر سنگ رجبی رو به سینه میزنی ؟کاملا از خبرهات مشخصه سمت و سوت کدوم وره !!!!

  4. یداللهی جان.
    رجبی قراره مدیر کل ثبت احوال بشه.
    تعویض فرماندار هم بعد از بیستم شهریور انجام میشه

  5. جدی پویا رو میخوان از ریاست شورا بردارن.
    چرا ؟؟؟؟؟
    مگه انتخابات ریاست دو سال دوسال نیست.
    عجبا.
    پس تو شهر خبرهاییه

  6. پس تغییرات در شهرداری شروع شد.
    تهران چمران اصولگرا جای مسجد جامعی اصلاح طلب رو گرفت.
    اینجا هم اصولگراها دارن میگیرن

  7. آخرش دارن مهندس رجبی رو جابجا میکنند.
    خداییش حیف شد.
    فرمانار خوبی بود

  8. معلومه با خودت چند چندی ؟!

  9. اسد دیگه مدیرکل مسکن وراه وشهرسازی استان نیست *آقای نوروزی مدیرکل شد-درضمن آقای صادقی کارنامه درخشانی در نکا ندارد چه رسد به استان برادر

  10. امرالله پویا طرفداران زیادی در نکا داره شایعه پراکنی نکن.درست نیست تو سایت با پست ها بازی کنی

  11. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    جاداردازهمه عزیزانیکه بهرنحووبهرمقداربرای مجموعه شهرستان نکاقبول زحمت نومدن کمال تشکروقدردانی بعمل آید!علی الخصوص سرهنگ امیری که درراهورشهر ستان منشاءخدمات شایانی بود!وبدورازحاشیه ها
    شبانه روزانجام وظیفه میکردن لذادراین مقال ازهمه خدمتگزاران تقدیروتشکردارم!مهمتراینکه خدمت بمردم
    پست ومقام نمیخواهدتمام مقام ومنصبهاجزآنکه مسئو
    لیت آدمهارودرقبال جامعه بیشترکنه ره آورددیگری
    نخواهدداشت!خداوندبهمه توفیق عاقبت بخیری عنایت فرماید

  12. اقایون دریای نکا رو برگردونین

  13. ♔ ◣_◢ ♔آرش♔ ◣_◢ ♔ در گفت:

    نکا در دوره مدیریت برخی مدیران بومی در گذشته ضررکرده که غیرقابل جبرانه آقایون

  14. جابجایی یک سری از مدیران و مسوولان جای اما و اگر داره. کاش به جای حفظ آبروی یک سری افراد که به راحتی‌ بیت المال رو… مرد و مردونه اعتراف میکردید که چه کردن دو‌ آخه مگه اونها حرمت اسلام رو پاس داشتن که حالا به فکر بی‌ ابروی شون هستید. خدا از تمام کسانی‌ که اندازه ۱ دانه از بیت المال رو هدر دادن نگذره چه برسه به بعضی‌ آقایون که بدجوری این لقمه حرام براشون چرب و چیلی آمده.

    مسول گرامی‌ آیا شب راحت سرت رو رو بالین میذ‌اری .

    لعنت بر کسی‌ که اشتباه را دید ولی‌ ندیده گرفت و همکاسه شد.رسالتت چیز دیگه‌ای بود مردک و لعنت به کسی‌ که به فکر آبروداری از این بی‌ آبرویان است. چرا توضیح نمی‌دهید چرا اسامی را علم نمیکنید نکند باید این لیست هم کنار لیست رئیس جمهور گذشته برود.

    وای بر شما که سعی‌ دارید با مغلطه همه چیز را نادیده بگیرید.

    امیدوارم در این دنیا تاوان کردهٔ‌ خود را پس بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *