احمدعلی مقیمی: آیت‌الله جباری از شخصیت‌های برجسته دینی کشور بود

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: آیت‌الله جباری از شخصیت‌های برجسته دینی کشور بود.
خبرگزاری فارس: آیت‌الله جباری از شخصیت‌های برجسته دینی کشور بود

احمدعلی مقیمی به مناسبت درگذشت آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ارتحال پدر معنوی شهرمان، مجتهد بزرگوار و فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله سید صابر جبّاری موجب تأسف و تأثر شدید شد.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله جباری از شخصیت‌های برجسته سیاسی، دینی و حوزوی بود که عمرش را وقف خدمت به نشر و گسترش معارف دینی و اسلامی و مردم شریف شهرستان بهشهر کرد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: آیت‌الله جباری از مبارزان راه انقلاب اسلامی و از یاران راستین حضرت امام و رهبری بود که از ابتدای انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه شهرستان بهشهر و همچنین نماینده مجلس خبرگان رهبری خدمات فراوانی را به نظام و مردم شهرستان بهشهر ارائه کردند.

وی ادامه داد: حضور پررنگ آیت‌الله جباری در هشت سال دفاع مقدس و حضور در نمازهای عبادی ـ سیاسی جمعه موجب دلگرمی و اطمینان خاطر مردم بود و با مواضع روشن و شفاف و ولایت‌پذیری مطلق خود، نمونه بارزی از یک انقلابی راستین بود.

مقیمی ضمن تسلیت درگذشت این عالم ربانی به مردم مازندران و بیت‌الله جباری بیان داشت: برای روح بلند آن عالم گرانقدر علو درجات و برای وابستگان و مردم عزیز شهرستان بهشهر صبر، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای مقیمی دریای نکا رو به نکا برگردون

  2. با سلام . اینجا تنها جایی که شاید این پیام دیده بشه. دریای نکا رو به نکا برگردونید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *