یادمان سردار شهیدغلامعلی مرادیان درنکابرگزار شد

حجت الاسلام ˈ علی معلمیˈ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، شنبه شب در مراسمی که در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد گفت: شهدا برای ماندگاری و عزت مندی انقلاب و ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

وی افزود: شهدا از مردان راستین و با ایمان انقلاب و مصداق بارز مجاهدین در راه خدا بودند که با خدا بر سر جان خود معامله کردند تا اسلام و میهن اسلامی ما پابرجا بماند.

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه رمزعزتمندی و عظمت در سایه ولایت فقیه و اطاعت پذیری از ایشان است یادآور شد: تا زمانی که در سایه ولایت باشیم هیچ آسیبی مملکت ما را تهدید نمی کند و مشکلات امروز عراق نیز بر اثر عدم ولایت پذیری است.

images (1)

1339

وی با اشاره به پیروزی مقاومت در برابر اسراییل گفت: رژیم اسراییل درنده تر از هر درنده ای است و مردم غزه با مقاومت جانانه و با پیروی از مردم ایران نشان دادند که هیچگاه در برابر ظلم تسلیم نمی شوند.IMG_3863 IMG_3808

حجت الاسلام معلمی ادامه داد: دشمن در جنگ با مردم غزه و فلسطین، با نسل کشی نتوانست به آرزوی دیرینه خود برسد و در برابر مقاومت به زانودرآمد و این پیروزی ملتهای مسلمان و آزاده در گرو الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران است که باید قدر این نعمت انقلاب و ولایت را بدانیم.

در این مراسم همچنین پخش کلیپ زندگی و عکس های شهید مرادیان، گفتگو با خانواده شهید و مداحی از جمله برنامه های جانبی این یادواره شهدا بود.

شهید سردار ˈغلامعلی مرادیانˈ بعنوان یکی از فرماندهان جنگی، در عملیات پاکسازی اسلام دشت منطقه طنیال کردستان در جریان درگیری با کوموله ها بعد از مقاومت های فراوان و مجروحیت از پا به اسارت درآمد و به طرز فجیعی شکنجه شد و پیکر نیمه جان او را در منطقه گرداندند سپس بدن مطهرش را با آب جوش سوزاندند که در اثر تحمل این همه شکنجه در ۶ شهریور ماه ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای روستایˈ آجندˈ نکا در کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

images9657

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بعد از شهدا ما چه کرده ایم؟؟؟

  2. چرا مراسمات شهدادر اداره ارشاد برگزار ميشه؟ نكا كه اين همه مسجد داره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *