رجبی :خدمت صادقانه و بی منت به مردم به عنوان یکی از وظایف اصلی دولت مردان است/عکس

 

فرماندار نکا گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم به عنوان یکی از وظایف اصلی دولت مردان است.
علی رجبیˈ روز جمعه در سخنرانی قبل ازخطبه های نماز جمعه نکا در جمع نمازگزاران نکایی با گرامیداشت هفته دولت افزود: هفته دولت تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر است که تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات و مسایل مردم گذاشتند و ما نیز باید با الگوبرداری از آنان در خدمت رسانی به مردم تلاش همه جانبه انجام دهیم.

وی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای دستگاههای اجرایی است تا بخشی از خدمات ارائه شده به مردم را در قالب اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبیین ، تشریح و به اطلاع عموم رساند.540053dfc0335 540053cbf2222 540053dea3dde

رجبی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ طرح مختلف در هفته دولت در این شهرستان ادامه داد: این طرح ها در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، تولیدی، کشاورزی، مسکن محرومین، برق و… بوده است که با اعتباری در حدود ۲۴۰ میلیارد ریال بهره برداری یا کلنگ زنی شد.

فرماندار نکا گفت: دولت در همه مسائل همراه و همگام مردم است و معتقدیم که بدون همراهی مردم با مسئولان، کارها بدرستی انجام نشده و در مسیر درست هدایت نمی شوند.

وی افزود: همدلی میان مردم و دستگاه های دولتی زمینه ساز توسعه خواهد بود که باید در این رابطه این اتحاد و همدلی و همبستگی مردم با مسئولان بیشتر شود و مشکلات و نارسایی بدرستی منعکس شود تا در جهت رفع آن اقدام کنیم.

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. امیدواریم به وعدهای داده شده ات عمل کنی آقای فرماندار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *