آیت الله طبرسی خواهان حل مشکلات کشاورزان استان مازندران شد

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به وعده های مکرر مسوولان برای حل مشکلات کشاورزان این استان گفت : متاسفانه مشکل کشاورزان این استان همچنان باقی است و حل نشده است.

آیت الله ˈنور الله طبرسیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور است ، از عموم دولتمردان خواست تا در این زمینه اقدام جدی و شایسته ای انجام دهند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه بخش عمده ای از برنامه روزانه من به صحت با کشاورزان و بیان مشکلات آنان اختصاص می یابد، گفت: مازندرانی ها برای تحقق و بقای نظام الهی از عزیزترین سرمایه خود گذشته اند.

وی ادامه داد: وظیفه مسوولان و دولتمردان ایجاب می کند تا به بهترین وجه ممکن برای رفع مشکلات مردم این استان ولایت مدار بکوشند.

او با اشاره بر اینکه درآمد غالب مازندارنی ها کشت و فروش برنج است، خاطر نشان کرد: به محض برداشت برنج، این محصول از خارج از کشور وارد شده و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

آیت الله طبرسی با اشاره به موقعیت گردشگری مازندران خواستار اقدامات شایسته در این زمینه شد و افزود: این در حالی است که صنعت توریسم در استان مسافر خیز ما به هتل داری و سفره خانه های سنتی خلاصه شده است.

وی از مشکل بیکاری در مازندران انتقاد کرد و با بیان اینکه اشتغال زایی و رفع مشکلات فوق تاثیر بسیاری در کاهش آمار اعتیاد، طلاق، بدحجابی و دیگر معضلات دارد افزود: نگذاریم که اینگونه آسیب ها رنگ سیاسی بخود بگیرد.

او از عملکرد دولت تدبیر و امید برای خدمات ارزنده تقدیر کرد و برپایی نظام سلامت، تثبیت قیمت ارز و مذاکرات اتمی با کشورهای ۱+۵ بدون هیچ گونه عقب نشینی از حقوق مسلم هسته ای را از مهمترین آنها دانست.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنانش فرا رسیدن دهه کرامت را به عموم هموطنان تبریک گفت و با خرسندی از اینکه تولد حضرت معصومه (س) ˈروز دخترˈ نام گرفته است، از دختران خواست تا در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی پیرو آن حضرت باشند.

امام جمعه ساری از مسوولان فرهنگی کشور به مناسبت برگزاری جشنواره های رضوی در دهه کرامت تقدیر کرد و افزود: مازندران نیز با برگزاری جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) هرساله خیل عاشقان آن حضرت را از سراسر جهان بخود می خواند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ۵۱ روز مقاومت مردم غزه در برابر نظام صهیونیستی تجلیل کرد و افزود: آنان با الگو برداری از ایران اسلامی آمریکا، انگلستان و همپیمانانشان را به تباهی کشاندند.ک/۲

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. حاج آقا این مسئولین به قولهاشون عمل نمیکنند دیگه دچار روزمرگی شدن همین اداره راه نکا روبروببین خاک یه وجب رو میز …گرفته

  2. هه این آقای صادقی رو میگی ؟یه یادواره بگیرین اونجا میان به مشکلات شما میرسن در غیر اینصورت نمیشه ندارم اونجوریه اینجوریه دستگاه شکسته اعتبار ندارم پیمانکار اعتصاب کرده و..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *