علیزاده ازکمک ۴۲ میلیارد ریالی دولت به اماکن مذهبی مازندران خبر داد/عکس

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از کمک ۴۲ میلیارد ریالی دولت به اماکن مذهبی مازندران خبر داد و گفت: این اعتبار برای مصلی ها، امامزادگان، حسینیه ها و اماکن مذهبی در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام ˈستار علیزادهˈ در حاشیه پرده برداری از  ضریح امام زاده مفید نکا  در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: اولویت اختصاص و چگونگی تخصیص این اعتبارات تا کنون مشخص نشده است.

وی اظهار داشت: بااختصاص این مبالغ بسیاری از مشکلات و نارسایی های اماکن مذهبی مازندران رفع می شود.

علیزاده با بیان اینکه مازندران در ساخت و ساز و بهسازی بقاع و امامزادگان و کارهای عمرانی فعال است خاطر نشان کرد: هم اکنون قریب به ۲۰۰ پروژه عمرانی با بیش از ۶۰ هزار متر بنا در دست اقدام دارد.

 

وی ادامه داد: که برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که برای بهسازی و ساخت و ساز این پروژه های عمرانی بیشترین کمک ها از سوی خیرین و کمک های مردمی و خیرین است.

وی گفت: احیای موقوفات و تبدیل آن به قطب فرهنگی از مسائل مهمی است که با توجه به فرمایشات رهبری در دستور کار اوقاف قرار دارد و با دقت انجام می ‍شود.

استان مازندران دارای بیش از یک هزار و ۳۰۰ امامزاده، بیش از ۶ هزار مسجد و تکیه و حسینیه، ۱۳ هزار موقوفه، ۱۶۰ هزار رقبه است که تحت حمایت و

پوشش اداره کل اوقاف و امور DSCN0136خیریه مازندران قرار داردDSCN0129 DSCN0120 DSCN0138 DSCN0066 DSCN0058 DSCN0055 DSCN0038 DSCN0040 DSCN0042 DSCN0049 DSCN0034

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. عکس یادگاری؟حتما شما زحمت کشیدید؟

  2. خدمت حاج آقا علیزاده سلام عرض نموده خواهشمنداست از روستای قلعه سرنکا وامامزاده سیده سلمه که از نوادگان امام حسن(ع) می باشد بازدیدفرمایید این مکان متبرکه تخریب شده وعلیرغم پیگیریهای انجام شده هنوز هیچ اقدامی از سوی اوقاف وامور خیریه نکا نشده .البته شما مسئولین هیچ وقت به این سایت سر نمیزنید حتی روسای ادارات وشعبات شما ممنون مرسی از لطف عالی

  3. قلعه سری جان کی هستی بگو.آره راست گفتی اون هفته اونجا سرزدم دیوارش فرو ریخته متولیش میگفت برق وگاز وآب نداریم داخل این مکان نمیشه رفت چون احتمال فرو ریختن داره. ریئس اوقاف نکا کیه؟با این پولهای وقفی که از مردم قلعه سر میگیرن چکار میکنند؟

  4. عظیمی سفیدکوهی در گفت:

    اقا لاقل این امامزاده رو معرفی کنید . مکانش کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *