امیری ازثبت نام مدرسان خانواده در نکا خبر داد

خلاصه خبر : این کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش نکااظهار داشت :کار ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون انتخاب مدرسان خانواده آغاز و تا 2مرداد ادامه خواهد داشت .

به گزارش نیوز نکا ،علی امیری کارشناس انجمن اولیا و مربیان شهرستان نکا گفت: شرایط و ضوابط شرکت در آزمون جذب مدرسان خانواده در نکا اعلام شد.
وی افزود : صرفاً فرهنگیان شاغل و اعضای هیأت علمی مراکز آموزش عالی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر هستند ، می توانند در این آزمون شرکت کنند.

کارشناس انجمن اولیا و مربیان شهرستان نکا از داوطلبان واجد شرایط خواست ، کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز را جهت بررسی به کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش تحویل نمایند.

امیری گفت: ثبت نام داوطلبان به منزله ثبت نام قطعی نبوده و این مورد پس از بررسی نهایی مدارک ارائه شده توسط دبیرخانه،قطعی خواهد شد.
DSC03165
وی، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را یک قطعه عكس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد،تصویر برابر با اصل شناسنامه،تصویر برابر اصل آخرین حکم کارگزینی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی برابر با اصل و یا گواهی معتبر مبنی بر فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر شرکت کنندگان موظف اند جهت شرکت در آزمون مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال ( سیصد هزار ریال بابت تأمین بخشی از هزینه های برگزاری آزمون ورودی در زمان ثبت نام به حساب انجمن و اولیاء استان واریز نمایند.

امیری در مورد نحوه و زمان برگزاری آزمون نیز بیان کرد : آزمون رأس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۷/ مرداد/۱۳۹۳ به طور همزمان درسراسر کشور برگزار خواهد شد و سئوالات آزمون به صورت چهار گزینه ای خواهد بود که توسط دفتر برنامه ریزی انجمن های مدارس و آموزش خانواده و مشاوره اولیاء وزارت متبوع طراحی و تهیه می گردد و آزمون نمره منفی ندارد.

شایان ذکر است ، شرکت کنندگانی که اسامی آنان به عنوان قبول شدگان در آزمون اعلام شود ، حق ورود به مرحله مصاحبه را خواهند داشت.
روابط عمومی آموزش و پرورش نکا

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رفاً فرهنگیان شاغل و اعضای هیأت علمی مراکز آموزش عالی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر هستند ، می توانند در این آزمون شرکت کنند.
    خوب همونجا داخل اداره اطلاع رسانی میکردیدچرا اینجا؟؟

  2. محمد مهدی قلیان در گفت:

    برای آقای امیری که چهره ای خدوم و زحمتکش هستند آرزوی موفقیت بیشتر دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *