توزیع ۲۰۰ کیسه همیان مولا توسط حوزه های بسیج خواهران نکا/عکس

خلاصه خبر : حوزه های خواهران شهرستان نکا 200 کیسه همیان مولا را هر یک به ارزش چهارصد هزار ریال در بین نیازمندان و محرومان سطح شهرستان توزیع کردند.

به گزارش نیوز نکا ،سرهنگ مرتضی رمضانی در حاشیه اجرای طرح همیان ، هدف از اجرای این طرح را تاسی از امیر المومنین (ع) بر اساس آنچه که در آموزه های دینی نقل شده عنوان داشت .
سرهنگ رمضانی خاطر نشان کرد .طرح همیان مولا بر گرفته از سیره عملی امیرالمومنین ودر راستای الگو پذیری از سیره علوی و فراهم کردن فرصت های لازم به پایگاه مقاومت جهت کمک به محرومین برگزار شد و در این اقدام ، ۲۰۰ کیسه همیان مولا توسط حوزه های خواهران بسیج شهرستان نکا در بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده است .

وی افزود : این کیسه ها همزمان با ماه مبارک رمضان در پایگاه های سطح شهرستان توزیع و جمع آوری شده و هم اکنون با فرا رسیدن لیالی قدر در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا تصریح کرد:کیسه های جمع آوری شده از سطح پایگاه ها جهت توزیع بین نیازمندان روستاهای هزارجریب به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا تحویل داده شد.

DSCN0097

DSCN0107

DSCN0111

DSCN0118

DSCN0119

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بسیج همیشه یاورمظلومان بوده درودبرفرمانده بسیجی وبسیج خواهران

  2. خدا قبول کنه

  3. شهروندنکائی در گفت:

    باسلام وعرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت امام علی (ع)وتقدیر وتشکر از همکاری برادران وخواهران بسیجی وکمیته امدادامام خمینی شهرستان نکا که کالای جمع آوری شده درمناطق محروم شهرستان توزیع می نمایند که انشاالله روزه داران وخیرین عزیزدراعطای کمکهای نقدی وجنسی خودتلاش نمائیم .

  4. ابوذر دهقان نژاد در گفت:

    عمل خیر و خداپسندانه برادران سپاه پاسداران و کمیته امداد شهرستان نکا تحسین برانگیز است . امید است این رویکرد در تمامی ادارات و سازمانها نهادینه گردد

  5. سید حسن کوثری در گفت:

    نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسیس نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران و کمیته امداد امام (ره) نقطه عطفی را جهت رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان ایجاد نموده است و این نهادها با این رویکرد دیدگاههای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرحله اجرا در آورده اند امید است مورد رضای حق تعالی قرار گیرد

    • ابوذر دهقان نژاد در گفت:

      باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بنده نیز ضمن تأئید نظر آقای سید حسن کوثری عقیده دارم اگر چنانچه سازمانها و ادارات دیگر نیز همچون سپاه پاسداران و کمیته امداد در رسیدگی به حال نیازمدان کوشا باشند فشار اقتصادی به این قشر کم درآمد جامعه کمتر خواهد بود. به امید روزی که همگی باهم دست در دست یکدیگر به رسیدگی به حال محرومین بپردازیم

  6. سید حسن کوثری در گفت:

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات امید است خداوند این عمل خیر را از این عزیزان قبول بفر ماید

  7. یارانه بیشتر شود تا مردم حق واقعی خود را بگیرند.

  8. دستتون درد نكنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *