سفره های مهربانی در روستای ورپام پهن شد/عکس

به گزارش نیوز نکا ، به همت جمعیت هلال احمر شهرستان نکا کاروان سلامت شامل یک اکیپ پزشکی با حضور درروستای ورپام به ویزیت رایگان و توزیع دارو دربین بیماران نیازمند این روستا اقدام نمودند .
این برنامه باهماهنگی و پیگیرهای قبلی شورای اسلامی و دهیاری روستا باجمهیت هلال احمر شهرستان نکاانجام گرفت تیم پزشکی هلال احمر اقدام به ویزیت هفتاد و سه نفر ازاهالی این روستا اقدام نمود و دارو ی مورد نیاز بیماران ویزیت شده را به ارزش چهار میلیون تومان بصورت رایگان تحویل آنها نموده است .
DSCN9977
اجرای این طرح با عنوان سفره های مهربانی نام داشت و در کنار آن نیز اقدام به تحویل سبد کالا تهیه شده از سوی خیرین این شهرستان به ارزش هر کدام هشتاد هزار تومان از جمله اقدامات دیگر این کاروان سلامت بود که در بین مددجویان ونیازمندان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است .
درحاشیه سرکشی از خانواده های مدجوی امداد و نیز توزیع سبد کالا که با همراهی آقای محمد کاظم محمدی و خیرین اعضای شورای هلال احمر نکا همراه بود ساداتی ریاست کمیته امداد نکا اعلام کرد تا کنون بیش از يک هزار و پانصد سبد غذايي بين نيازمندان نکايي توزيع شد. او خاطر نشان کرد : در این دیدارهای ضمن دلجویی از مدجویان مشکلات آنها از نزدیک بررسی و در حد بضاعت امدادامورات شان رسیدگی و کارگشایی انجام می شود که میتوان به احداث سرویس های بهداشتی و ساخت حمام و یا مرمت و بازسازی واحد های مسکونی اشاره کرد .

DSCN9962

DSCN9963

DSCN9965

DSCN9969

DSCN9974
افزود :اين سبد غذايي شامل برنج ، رب گوچه فرهنگی ، ماکاروني ، خرما ، روغن و شکر بوده است.
وي ادامه داد : براي تهيه اين تعداد سبد غذايي حدود ۵۰۰ ریال از محل درآمدهاي محلي کميته امداد شهرستان و خيرين نيکوکار هزينه شده است.
مدير کميته امداد نکا با اشاره به حضور پر رنگ ادارات نکا در تهيه سبد کالاي نيازمندان اظهار داشت : خوشبختانه با همکاري فرمانداري و ادارات سبدهاي کالا از سوي ادارات به اين امر اختصاص يافت که در طول ماه مبارک توزيع مي شود.
وي يادآور شد: همچنين با کمک خيران علاوه بر سبد کالاي امداد ، حدود ۵۰۰ خانوار زير پوشش از سوي موسسات عام المننفعه اطعام مي شوند.
ساداتي گفت : همزمان با هفته اطعام ايتام ، افطار دهي به ايتام اين شهرستان نيز ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
DSCN9994

DSCN9998

DSCN9991

DSCN9988

DSCN9981
براساس گزارش هاي رسمي سه هزار و ۷۰۰ خانوار شامل ۱۰ هزار نفر از جمعيت ۱۱۲ هزار نفري شهرستان نکا زير پوشش کميته امداد هستند.
به گزارش نیوزنکا،شب گذشته ضیافت افطاری ازسوی کمیته امدادوشرکت تعاونی ورپام سیلیس این روستا برپاه شد وتمامی اهالی در فضای آکنده از مهرورزی به ضیافت افطار پرداختند.
در ادامه محمد کاظم محمدی لائینی یادگار گرانقدر آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر اززحمات خادمین به مردم و مهمانوازی مردم روستای ورپام در باب زکات بیاناتی را به مبسوط بیان نمودند. در ادامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام شعبانیان اقامه شد .DSCN0057

DSCN0060

DSCN0042

DSCN0043

DSCN0037

DSCN0032

DSCN0019

DSCN0022

DSCN0027

DSCN0029

DSCN0012

۷۳۳۲/۱۶۵۴

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

  2. انصاری از سمنان در گفت:

    سلام شاید بعنوان عضو کوچیک یا حتی بقول دوستان تو سایت زیر صفر جامعه از زحمات واقعا شبانه روزی و بی اندازه بزرگ خاندان ایت الله محمدی لایئنی در حق مردم شهرستان نکا بخصوص مردم شهید پرور هزارجریب تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم خداوند به این خاندان بزرگ سلامتی وطول عمر باعزت وجهت شادی روح پدر بزرگوارشان صلوات برمحمد و ال محمد

  3. برای رفع محرویت همه باید تلاش کنیم مشکلات وفقر زیاد شده

  4. ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات همه مومنین ومومنات روزه دار: از جناب آقای محمد کاظم محمدی لائینی عزیز بزگوار ودوست داشتنی و نیروهای مخلص هلال احمر وکمیته امداد شهرستان نکا کمال تقدیر وتشکر بعمل می آید. التماس دعا

  5. انشاءالله موفق باشیدودر کار خودموفق باشید.بیت المال باید درهمین راه هاخرج شود برای رفاه مردم.یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *