غلامی از شناسایی ۷۸۰۰ بیمار خاص در مازندران خبر داد

مدیر عامل انجمن بیماران خاص مازندران با اشاره به مبتلایان بیماران خاص در سطح استان مازندران بیان داشت: بیش از هفت هزار و۸۰۰ نفر دراستان جزو بیماران خاص بوده که متاسفانه از این بین بیش از ۸۰۰ نفر نکایی هستند.

محمدرضا غلامی در جلسه برنامه ریزی همایش گلریزان در سالن امیرالمومنین نکا بر رسیدگی به مشکلات دغدغه های درمان و دارو بیماران خاص توسط سازمان های مردم نهاد تأکید کرد و بیماری های نظیر هموفیلی ، ام اس ، پیوندی ، دیالیز و تالاسمی را در دایره بیماران خاص برشمرد.

مدیر عامل انجمن بیماران خاص مازندران با اشاره به افزودن سالانه بیماران به سبد سرطانی کشور تصریح کرد: سالانه بیش از ۷۰ الی ۸۰ هزار نفر در سطح کشور به سبد سرطانی اضافه می شوند که از این بین بیش از ۴۰ هزار بیمار سرطانی به دلیل دغدغه های ناشی از هزینه های درمان ، دارو ، مشکلات اقتصادی ومعیشتی منجر به مرگ می شود.

غلامی مشکلات دارویی و هزینه های اقتصادی را ازجمله دغدغه های اساسی بیماران و خانواده ها آنها قلمداد نمود.

مشاور مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به منویانت مقام معظم رهبری در خصوص بیماران گفت: باتوجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری هنوز دغدغه های رهبری برای بیماران خاص رفع نشده چرا که ایشان فرمودند بیمار به جز رنج بیماری ، هیچ رنج دیگری رانباید متحمل شود.

این مقام مسئول با بیان سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند دولت ابراز داشت: برگزاری مراسم امشب نمونه هایی از توانمندی سازمان های مردم نهاد می باشد همچنین دراین راستا سازمان ها مردم نهاد باید به مشکلات و دغدغه های بیماران خاص در حیطه درمان و دارو خدمات رسانی و رسیدگی نماید.

غلامی در ادامه مشکلات بیماران خاص را بی شمار دانست و اضافه کرد: مشکلات بیماران خاص به دلیل طولانی بودن و دغدغه های بی شمار در یک یا دو ساعت خلاصه نمی شود و باید به صورت کاربردی به این مقوله پرداخته شود.

مدیر عامل انجمن بیماران خاص مازندران متذکر شد: حمایت های بی دریغ سازمان های بیمه گر با توجه به اینکه در قانون اساسی به رایگان بودن خدمات بهداشت و درمان اشاره کرد همچان امیدواریم بسته خدماتی ، درمانی وزارت بهداشت هرچه سریعتر برای بیماران خاص سطح استان اجرا شود.

مشاور مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران در پایان تقویت روحیه کودکان سرطانی ، کمک و مساعدت برای بیماران را از جمله اهداف نخستین جشن تولد فرشته های آسمانی در سطح استان برشمرد.

دیدگاه های این مطلب

21 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. لطفا بیشتر امورات بیماران را رصد کنید آقای غلامی

  2. هنوز تا تبلیغات شورای بعدی خیلی مونده.
    -چرا شورای شهر دیدار مردمی برگزار نمی کند ؟

  3. اقای غلامی .مامنتظر گزارش فعالیت یک ساله شما در شورا هستیم .

  4. ولی بنده به رسم ادب وزحمات جناب غلامی برای بیماران خاص و سرطانی بصورت رایگان و فی سبیل الله ازشون تشکر میکنم

  5. اقای غلامی لطفا گزارش کار سد لاستیکی کشتارگاه کارخانه کمپوست کارهایی را فقط متذکر شدم که از دوره قبل نیمه تمام مانده را به کجا رساندید؟ آیا کار مهمی را شورا این دوره انجام داده!!!! لطفاً گزارش دهید

  6. ضعف مجموعه شورا رو نباید,با زحمات شبانه روزی,آقای,غلامی برای بیماران خاص قاطی کنیم . چون خداییش تاثیرات مثبتشون برای بیماران رو از نزدیک مشاهده کردم

  7. هر کسی دل نداره با بیماران همیشه باشه ایشالله اجرش و بگیری,غلامی عزیز

  8. با سلام خدمت اقای غلامی لطفاً عملکرد یکساله شورا را فقط در یک دیدار مردمی گزارش دهید

  9. اقای غلامی تبلیغ کردن بذارید کنار واقعا برا مردم کار کنید دنبال دنیا نباشید.بترسید ازاون دنیا

  10. با تشکر از زحمات جناب غلامی در بیماری های خاص به اطلاع می رسانم که هم اکنون بیماری جوان به علت ازدست دادن هردو کلیه وتخلیه ی یکی از کلیه ها در بیمارستان حضرت امام ره بهشهر بستری ودر وضعیت بسیار سخت و نگران کننده ای به سر می برد بیمار به نام محمد محمدی اهل روستای (ازرک هزارجیریب) متاهل و کارگر ساختمانی است. نجات جان ایشان نیازمند کمک دوستان و حضرتعالی به عنوان رییس بیماریهای خاص استان مازندران است. لذا از جنابعالی استدعای عاجزانه داریم که درخصوص مشکل این برادر چشم انتظار اقدامات را محبت بفرمایید . ممنون از لطف شما شماره تلفن بیمار۰۹۳۶۸۰۰۷۰۶۸

  11. روابط عومی هیات اسکیت شهرستان نکا در گفت:

    خسته نباشد آقای غلامی♥♥
    بابت حمایت های شما از این بیماران عزیز
    ….

  12. سلام بر همگی احساس نمیکنم که کار برای بیماران خاص تبلیغات باشه اگه کسی,دوست داره اونا به شکلهای دیگه کمک کنند چون ما واقعا بدون منت از آقای غلامی برای بیمارمون کمک گرفتیم

  13. محمد مهدی قلیان در گفت:

    از زحمات آقای غلامی و همه عزیزان این عرصه ممنونیم

  14. خالي بندها قبل از انتخابات زمين و زمان را به هم ميدوختند ولي رفتند تو شورا ديدند هيچ كاره اند. دور بعد شعارتون چيه …

  15. چرا از عملکرد شورا خبری نمی دهد ؟

  16. اقای یدالهی .درصورت امکان با اقای فضلی هم مصاحبه کنید .

  17. با سلام خدمت همه دوستان. تا اونجایی که بنده با سابقه چندین ساله اداری باخبر هستم گزارش,شورا به عهده رییس,شورا هست نه اعضا, آقای فضلی هم با اون حرکت پرتاب قندون به خدا آبروی ما نکایها رو تو استان برده است

    • بله امیرجان ! در ادارات رییس در راس امور است اما در شورای شهر رییس هم یک رای بیشترندارد وممکن است طرحی را اجرا کند که خودش هم به ان اعتقادی نداشته باشد وبا رای اکثریت باشد . لذا همه باید پاسخگو باشند . پاسخگوی رایی که به هر طرح در شورا داده اند .ما هم چندین سالی این سوابق شما را داریم.

    • ابروی مانکایی بااون اخر کمربندی که نصف مسافرها اشتباهی جاده روتانزدیک شهرک میرن وشوراها همه فقط نظاره گرند رفته بود داداش….

  18. اقاامیر اگر قندان پرتاب نمیشد تخلفات رو میشد ؟

  19. شورای شهر شدن به این معنا نیست که در جلوی چشم مردم باشید
    آقای غلامی و دیگر اعضای شورا کارتون باید به دید بیاد
    راستی آقای غلامی شما چند شغله اید؟
    ما از بیکاری داریم میمیریم اونوقت افرادی مثل شماها سه چهار شغله اند
    درسته خداوکیلی؟
    آدمی که چندتا شغل داشته باشه چطور میتونه به شهر برسه.
    خدایا عاقبت همه ماهارو ختم بخیر کن آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *