بازدیدوعیادت معاون استاندار ازخانواده شهیدو مخترع درنکا

یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران صبح امروز با حضور درمنزل شهید محمد اصغری از پدر این شهید بزرگوار دلجویی کرد .
دراین دیدارضمن بررسی مشکلات این خانواده دستور داده شد نسبت به مرمت و بازسازی منزل پدر شهید والامقام و نیز مایحتاج ضروری آنهااقدام جدی بعمل آید.

شایان ذکر است :محمد اصغری نوجوان ترین شهید شهرستان نکا و استان مازندران تنها با ۱۳ سال سن در سال ۱۳۶۳ در مریوان به شهادت رسید.خیرالله اصغری پدر شهید با وجود بیماری های آلزایمر و پروستات در ولیجه محله یکی از روستاهای بخش مرکزی نکا زندگی میکند.

DSCN9999

DSCN9994

download (3)

570796c183ff69c8bf360848aa19a0f1_L

download (4)

همچنینی استاندار مازندران باحضور درمنزل دکتر مسعود زارع دورابی مخترع نکایی که یکسال قبل در اثر صانحه تصادف دچار ضایعه مغزی شده و درمنزل تحت مراقب است با عیادت از وی ازاین خانواده دلجویی و قدردانی نموده است .شایان ذکراو اداره کل بهزیستی استان را مامور نموده است تا ترییت بستری شدن این بیمار جوان و نخبه راهرچه سریعتر دریک از بیمارستاانهای فوق تخصصی تهران فراهم آورند.

شایان ذکراست : مسعود زارع‌دورابي دانشجوي دکتراي دانشگاه اميرکبير و مخترع دستگاه فشار همه‌جانبه مخروطي درخردادادماه سال‌گذشته پس ازتصادف درمحور دماوند -فيروزکوه به حالت کمارفت وهم‌اکنون پس از يک‌سال مداوا در حالت نيمه‌ بيهوشي است.او دانشجوي دکترای دانشکده مهندسي عمران و محيط‌زيست در دانشگاه اميرکبيراست و ازدانشجويان نخبه و مخترع اين دانشگاه که درسال گذشته موفق به اختراع دستگاه فشار همه‌جانبه مخروطي شده است.
DSCN0041

download

DSCN0056

DSCN0065

download (2)

download

c7726f5ad947c814df35c64905184dce_L

download (1)

دیدگاه های این مطلب

9 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود بردکتریونسی رستمی که فرامنطقه ای فکر میکنه ومثل خیلی هاو نیست بهشهر ونکا براش فرقی نداره.ممنون دکتریونسی

  2. تشکر از دکتر یونسی معاون با اخلاق و کارکشته استاندار و تشکر ویژه از مهندس رجبی فرماندار عملیاتی و مجرب و سختکوش شهرستانمون.
    خداوند هم سایه حقیقی و هم سایه حقوقی این دو بزرگوار را برای ما نگه دارد.

  3. محمد احمدپور در گفت:

    درود بر معاون محترم استاندار حداقل مسئولین شهری ما هم چیزی فرا بگیرند از مسئولین استانی کته مشغله بیشتری دارند ولی دیدار با خانواده های شهدا رو فراموش نمی کنند

  4. خانواده شهیدان محمدرضا وحبیب الله عزیزی در گفت:

    درودوسلام برمردخداآقای یونسی عزیز!برادرم تا می تونی درهمین مسیرحرکت کن وتامادامیکه باخانوادهای شهداوجانبازان همگام وخط امام وانقلاب ورهبری همراه هستی خداهم باشماست!!!
    وزمانی هم که خداباشماباشددیگرخوف ازهیچ مقام و منصبی نخواهدبود!!!اجرکم عندالله!

  5. تقدیر از دکتر یونسی انشاا… همیشه موفق باشند

  6. انشاءالله بحق حضرت زهرا سلام الله علیه وشبهای قدر شفا بگیره الهی آمین

  7. سیدحسین رضایی میانگله در گفت:

    ازخداوندمنان خواستاریم دراین شبهای قدر این جوان عزیزرا شفادهد تادر راه انقلاب وکشورعزیز ایران گامهای بلنتری بردارد.

  8. مسعود شاملی دورابی در گفت:

    من ازطرف تمام دانشجویان دوراب ازخداوند منان خواستار بهبودی هرچه زودتر وشفای اقامسعود عزیزمان و صبروبردباری برای خانواده اش را میباشم اللهم اشفع کل مریض الهی امین

  9. چیزی که این خانواده نیاز داشت علاوه بر همدردی ، کمک برای هزینه های کمرشکن درمان آقای زارع هست که هنوز بعد از دو سال حمایت مالی صورت نگرفته لطفا مسئولان از این نخبه ها واقعا حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *