مقیمی دریادواره ۴ سردار شهید نکا:شهدا تربیت شده مکتب رمضان هستند/عکس/

به گزارش نیوز نکا ،احمدعلی مقیمی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت چهار تن از سرداران شهید نکا در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اعلام اینکه شهدای ما در سایه مکتب رمضان تربیت یافته اند خاطر نشان کرد:

DSCN0078

برای یادآوری شهدا باید روح و جان خود را با شهدا و اعمالشان عجین کنیم و با الگوبرداری از آنها راه پاکی و صداقت و عاقبت به خیری را بازیابیم.
مقیمی افزود : سخن از شهدا و ایثار آنها گفتن در زمان محدود ما نمی‌گنجد و باید با معرفت و شناخت دقیق در رابطه با شهدا و زندگی سراسر پاکی و اخلاصشان وارد شویم.
DSCN0058

DSCN0052

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا روشنی‌بخش زندگی ما هستند و همچون شمعی به جامعه ما روشنی می‌بخشند که باید قدردان آنها بوده و بدانیم بدون وجود و حضورشان، نخواهیم توانست راه سعادت و هدایت را پیدا کنیم.

وی گفت: اینکه بعد از ۲۰ سال همچنان برای شهدا یادواره برگزار می‌کنیم به دلیل هویت‌بخشی شهدا به جامعه بوده است و اینکه آنها با خون سرخشان موجب آبرومندی و عزت‌بخشی به این جامعه شده‌اند و این یادواره‌ها تجلیل کوچکی در برابر عظمت کار شهداست.

DSCN0055
DSCN0050

مقیمی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) آیینه تمام‌نمای جلوه خداوند بر روی زمین بود، بیان داشت: شهدای ما با الگوبرداری از امام علی (ع) و ائمه اطهار به این درجه از بزرگی و قرب الهی رسیدند که باید الگوی ما در زندگی باشند.

مقیمی افزود: باید امام‌شناسی و ولایت‌شناسی خود را در ماه رمضان افزایش داده و با معرفت صحیح در جهت هویت‌بخشی به آن گام برداشته شود.

DSCN0055

DSCN0050

DSCN0047

شایان ذکر است در مقدمه جلسه علی رجبی وندچالی فرماندارشهرستان نکابا قدردانی از حضور مردم ولایتمدار، مسئولان و خانواده‌های شهدادر گزارشی اعلام داشت : براساس برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت یادواره سرداران شهید نکا، یادواره سرداران شهید با برنامه‌ریزی در هر ماهی که سرداران به شهادت رسیده‌اند برگزار می‌شود.

علی رجبی بیان داشت: شهرستان نکا دارای ۱۱ سردار شهید است که تاکنون یادواره سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی و سردار شهید عزیزالله لازری برگزار و این یادواره نیز در جهت بزرگداشت چهار سردار شهید، سرداران شهید محمدرحیم بردبار، احمد شیرخانی، ابوالقاسم اکبری و نادعلی دیندارکلایی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCN0051

 

 

DSCN0055

DSCN0054

DSCN0052

DSCN0028

DSCN0034

DSCN0044

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    ضمن ارج نهادن به مقامخ شهیدان علی الخصوص سرذاران منظور!چه میشدکه ازهمسنگران این سرداران دعوت میشد
    تاباذکرخاطرات ازاین عزیزان نسل سوم راازرشادتها یشان اگاه میساخت؟

  2. ديگه سخنران پيدا نمي شد؟

  3. دیدگاه عجیبی در مراکز مدیریتی شهر پیدا شده …
    یادی از علمای شهر نمیشود که از کلاس درس آنان شهدایی چنین گران قیمت پرورش یافته اند…

    شاید من اشتباه میکنم آخه عکسی از آنها در شهر نیست و با اگر عکسی بود آن را برداشته اند حالا چرا ؟؟؟!!!!

  4. دکتر مقیمی شهید زنده است. شهدا شمع محفل بشریتن

  5. تازه به حرف مقاله عبدالشاهی رسیدم راست میگفت بنده خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *