ضیافت افطاربه همت روشندلان موسسه قرآنی روح الامین نکا/عکس

خلاصه خبر : مراسم ضیافت افطاری از سوی موسسه قرآنی روح الامین برگزار شد

به گزارش نیوز نکا ،این مراسم با حضورروشندلان و مدد جویان اداره بهزیستی شهرستان نکا مدیران چند دستگاه اجرایی ،خیرین شهرستان ،رجبی فرماندار نکا-بخشدار مرکزی  و هزار جریب در تالار میلاداین شهرستان  برگزار شد
در این ضیافت افطاری که به همت موسسه قرآنی روح الامین و اداره بهزیستی شهرستان نکا برگزارشد بعداز ضیافت افطاری از سوی موسسه قرآنی روح الامین برنامه های متنوع اجرا شد .
uvs140708-004

uvs140708-005 uvs140708-006 uvs140708-003 uvs140708-002 uvs140708-007
این محفل نورانی با تلاوت روح بخش قرآن کریم توسط روشندل گرامی دهبندی آغاز ، سپس جانبازی مدیر موسئسات قرانی روح الامین مازندران ضمن خیر مقدم  به بیان برنامه های این مرکز پرداخت .

uvs140708-001

جانبازی خاطر نشان کرد  تا کنون هفت مرکز روح الامین در موضوع آموزش قرآن در استان فعالیت دارد .

او گفت در این مراکز تاکنون  ششصد قران آموز در سنین مختلف مشغول فراگیری  قرآن ذر بخش های مختلف حفظ و قرائت هستند.
DSCN0011

DSCN0030

DSCN0034

DSCN0037

DSCN0039

DSCN0040

DSCN0043

DSCN0051

DSCN0059

DSCN9985

DSCN9989

DSCN9992
جانبازی در گفتگو با خبرنگار ما از بی توجهی مدیران استانی  در بخش آموزش قرآن اظهار گله مندی نمود و خواستار توجه جدی به امر آموزش قرآن شد .

یادآور میشوم :در ادامه یکی از شاعران به اجرای سروده خود پرداخت و سپس گروه تواشیع روح الامین نکا به اجرای سرود پرداختند  و در پایان نیز به قید قرعه به بعضی از مهمانان هدایای تقدیم شد .

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بهتره سرکشی به خانواده ها ربصورت پنهانی که شخص خجالت نکشه را در دستور کارا قرار بدین مرسی

  2. آقای یدالهی از روزه خواری علنی و کشیدن سیگار در سطح شهر هم گزارشی تهیه کنی بد نیست. حرمت این ماه رو میشکنن اما کسی نیست باهاشون برخورد کنه. اگه دوست داری و برات مهمه اقدامی بکن یا به گوش مسئولین شهر برسون

    • بنظرم مسیولین شهر خیلی بهتر از دیگران میدونند و دارند می بینند که در شهر چه خبره؛اما این که چرا برخوردی در کار نیست واقعا جای تامل داره.؛برخورد در این زمینه خیلی ضعیفه آقایان دست اندر کار

  3. شهروند نکایی در گفت:

    احمد راست میگه آقای یداللهی؛در مرکز شهر و درست سر چهارراه بیش طلافروشی شهیدزاذه یک نفر علنا داشت بستنی میخورد در حالی که اونجا محلی هست که مامورین انتظامی و راهنمایی و راننده گی هم حضور دارند.
    از عزیزان دست اندر کار خواهش میکنیم که با اینجور افراد به صورت محکم برخورد بشه.

  4. نکا ته پرچم بالا در گفت:

    متاسفانه برخورد مسولین و نیروی انتظامی در این زمینه خیلی ضعیفه و برخی افراد اینقدر بی حیا هستند که در ملا عام روزه خواری می کنند؛باید با اینجور آدمها مثل خودشون برخورد بشه.؛یعنی باید شدیدترین برخورد با اینجور افراد بشه.

  5. واقعا برخورد با روزه خواری ضعیفه

  6. آقای یدالهی اگه میشه یه گزارش از موضوع روزه خواری تهیه کنید. شاید مسئولین از خواب بیدار میشن . توی تهران داره برخورد میشه چرا اینجا نشه؟

  7. شهروند نکایی در گفت:

    نیروی محترم انتظامی در کنار برخورد با پدیده روزه خواری باید یک فکری هم مخصوصا در فصل بهار و تابستان برای این موتور و موتور سوارهایی انجام بده که با اون آلوده گی صوتی و صدای نابه هنجار اکثریت موتورها و عدم رعایت سرعت و نکات ایمنی مخصوصا برای عابرین و ساکنین محلات مختلف آزار دهنده هستند.
    آقای یداللهی لطفا یک گزارشی هم در این زمینه تهیه کنید تا اشکالات مختلف این کار هم مشخص بشه.

  8. اکثریت موتور سوارها هیچگونه مدرکی دارا نیستند و اصلا هم قانون و مقررات رو رعایت نمی کنند؛چون فرهنگ استفاده از این وسلیه رو غالبا بلد نیستند هم باید فرهنگ سازی بشه و هم باید شرایط استفاده از اون خیلی سخت تر بشه.

  9. موتورسوارها اکثرا اعصاب هم ندارن . نمونش دیروز یه موتور سوار توی پیاده رو نزدیک بود بزنه به یه خانم، خانمه فقط گفت آقا چه خبره و در جوابش اون موتور سوار بی فرهنگ توی جمع با الفاظ رکیک پذیرایی کرد. واقعا باید تاسف خورد

    • شهروند نکایی در گفت:

      هنوز با مرد برخورد نکرد؛اینجور آدمهارو باید گرفت همون جا سر ته شون کرد..دلیلش اینه که اینقدر این قانونهای ما دراجرا شله و در سیستم اداری ما روابط بر ضوایط چیره است؛اگه اینطور نبود این جور افراد جرات عرض اندام نداشتند،باید سرشون زور باشه تا بفهمند.؛امیدواریم که مسولیت کمی در این زمینه ها تامل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *