کارگر ازآغاز فعالیت ۱۴۰ دانش آموز نکایی در طرح هجرت خبر داد

رئیس اداره آموزش و پرورش نکا گفت: در راستای غنی سازی و پرکردن اوقات و فراغت دانش آموزان ۱۴۰ نفر از دانش آموزان شهرستان فعالیت خود را در غالب طرح هجرت (۳)آغاز کردند.
اصغر کارگر در مراسم افتتاحیه طرح هجرت (۳) در هنرستان بوعلی سینا نکا اظهارداشت: اردوی طرح هجرت (۳) با هدف غنی سازی اوقات و فراغت ،کمک رسانی به سازندگی، محرومیت زدایی ،زیبا سازی و مرمت سازی مدارس اجرا می شود.

gpic158_23

gpic158_32

gpic158_35

gpic158_24
وی افزود: برنامه های طرح اوقات وفراغت باید جذاب ، پرمحتواو با کیفی سازی خاصی همراه باشد تا فراگیران در این عرصه به سوی این برنامه ها گرایش بیشتری نشان دهند .

رئیس اداره آموزش و پرورش نکا با بیان اینکه استقبال دانش آموزان در طرح هجرت پیش از کلاس درس است ، تصریح کرد: قطعا دانش آموزان در این طرح و برنامه ها بیشتر از کلاس درس علاقه و احساس مسئولیت نشان می دهند چرا که دراین راستا از معلم خود به عنوان دوست در جهت برطرف نمودن مشکلات در پیش روی کمک می گیرند .

کارگر با تاکید بر کانون های فرهنگی به عنوان مراکز قابل اعتماد دانش آموزان گفت: کانون های فرهنگی تربیتی مراکز قابل اعتمادی برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان قلمداد می شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: طرح اوقات فراغت در بیش از چند پایگاه مدارس ، سالن ورزشی ، دو کانون فرهنگی تربیتی و مرکز تخصصی قرآن گروه وصال یار آغاز به کار کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نکا متذکر شد : تعداد ۱۲۰ نفر برادر و۲۰ نفر از خواهران از هم اکنون فعالیت خود را در غالب اردوی طرح هجرت (۳) در مدارس شهرستان آغاز نموده و مشغول به کار شد.
مهر

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای کارگر خسته نباشید.۱۴۰نفررر خوبه اما….این مراسم برای ۱۴۰ نفر ؟

  2. اصلا پول هم میدین یا فقط بیگاری میکشین از بچه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *