راهیابی ۱۴ دانش آموزنکایی به مسابقات فرهنگی و هنری وقرآن و عترت کشوری

به گزارش نیوز نکا ، علی نژادمعاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان نکاازراهیابی ۱۴ نفر از دانش آموزان شهرستان نکا به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری وقرآن و عترت خبر داد.
براساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نکا، ولی علی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان نکا ضمن تشکر از زحمات مدیران و مربیان امور تربیتی و داوران در هدایت و برگزاری صحیح مسابقات فرهنگی و هنری در سطوح مختلف خاطر نشان کرد : از مجموع ۴۰ دانش آموز دختر و پسر برگزیده سطح شهرستان نکا که به مسابقات مسابقات فرهنگی و هنری وقرآن و عترت استان اعزام شده بودند ۱۴نفر موفق به کسب مقام های اول این دوره از مسابقات شدند که از این تعداد ۷ نفر را پسران و ۷ نفر را دختران دانش آموز تشکیل می دهند.
وی همچنین از سعی و تلاش مدیر و همکاران دبستان پروین اعتصامی در اجرای سرود همگانی و راهیابی به مرحله کشوری تشکر نمودند . شایان ذکر است۱۴نفر که رتبه اول را در مسابقات استانی کسب نموده اند به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد .مرحله کشوری در شهرستان های مشهد و ارومیه بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جای تقدیر داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *