رجبی :در طرح های اوقات فراغت زمینه خودشکوفایی دانش آموزان فراهم می شود

علی رجبی وندوچالی در مراسم افتتاحیه طرح مشارکت دانش آموزی در بهسازی و بازسازی مدارس شهرستان نکا، طرح هجرت را نشأت گرفته از طرح بسیج دانست و همچنین بیان داشت: بسیج به عنوان راهبردی ترین اندیشه های امام راحل در تمامی عرصه ها موثر واقع شد.

وی افزود: در ایام تابستان و فراغت از تحصیل دانش آموزان با توجه به اینکه جمع کثیری از نوجوانان و جوانان فعالیت خاص آموزشی را انجام نمی دهند از این رو در نظر گرفتن برنامه های متناسب با استعدادها، علایق و توانمندی در مقاطع تحصیلی و رده سنی برای دانش آموزان جایگاه ویژه ای را در پر کردن اوقات و فراغت آینده سازان این مرز و بوم خواهد داشت.
b073841_DSCF9519

gpic158_24

gpic158_35
فرماندار نکا با اشاره به مشارکت خانواده ها در اوقات وفراغت دانش آموزان تصریح کرد: برگزاری کلاس های اوقات و فراغت با همکاری و مشارکت دانش آموزان و خانواده ها علاوه بر اینکه زمینه لازم خود شکوفایی و تخلیه انرژی دانش آموزان را در مسیرسازنده فراهم می کند مانع از بروز بسیاری از ناهنجاری ها، مسائل و مشکلات اجتماعی می شود.

وی طرح هجرت(۳) را نوعی همکاری و همیاری توسط دانش آموزان دانست که در این مدت از علمی که آموخته اند به درستی استفاده می کنند.

رجبی با انتقاد از کسب علم بدون عمل بیان کرد: باید همپای با کسب علم و دانش در عمل هم از آن علم ودانش استفاده کافی را ببریم چراکه انسان بدون فن و علم انسان تهی و پوچ به شمار می آید.
مهر

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طرح اوقات فراغت پس از فراغت یک ماهه شروع شد.بهتر بود کمی زودتر شروع میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *