همزمان با هفته معلم معلمان نمونه مرد نکایی تجلیل شد

به گزارش نیوزنکا احمد علی مقیمی درهمایش ازتجلیل ازمعلمان شهرستان نکااظهارکرد چه بخواهیم چه نخواهیم جامعه به سوی جهانی شدن در حرکت است و دیگر مرز جغرافیایی معنا ندارد و تنها چیزی که می تواند این مرز را واکسینه کند و از ورود فرهنگ غلط غرب جلوگیری کند اندیشه پاک و تربیت درست معلم به دانش آموزان و آینده سازان جامعه است.
وی بیان کرد: در حوزه توسعه اگر جامعه ای بخواهد به توسعه دست یابد، زنده باشد، تاثیرگذارباشد و دامنه تاثیرش بسیار گسترده باشد ناگزیر باید به سمت جامعه پایدار برویم و این به دست متولیان فرهنگ خواهد بود.
به گفته وی، سه واژه معلم، دانش آموز و آموزش و پرورش به هم تنیده شده و این ها امیدهای آینده کشور هستند.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: فردای جامعه ما منوط به آموزش و پرورش است و اگر می خواهیم حرکت نوینی داشته باشم مبدأ و منشأ آن آموزش و پرورش است که متولی اصلی فرهنگ در جامعه است.
مقیمی بیان کرد: معلمان امانت هایی را در اختیار دارند که می توانند با گفتار، رفتار، نوع پوشش، تن صدا روی دانش آموز تاثیر بگذارند و بر قلب پاکشان صیقل داده و بهترین هارا بر آن ترسیم کنند.
مدیر آموزش و پروش شهرستان نکا نیز در این مراسم گفت: معلم انسان بزرگی بوده که با افکار، با استعداد و هنرش انسان را برای فردای بهتر آماده می کند.
DSCN9722

DSCN9723

DSCN9724

DSCN9730

DSCN9731

DSCN9733

DSCN9737

DSCN9738

DSCN9747

DSCN9748

DSCN9757

DSCN9758

DSCN9766

DSCN9768

DSCN9770

DSCN9779

DSCN9781

DSCN9782
علی اصغر کارگر افزود: امروز می توان گفت منشأ همه پیشرفت در جامعه مرهون زحمات معلمان دلسوز ما بوده که با همت و تلا ش خود توانستند دانش آموزان را به جایگاه علمی بالاتر برساند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز شهرستان نکا در دو سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند و ۱۳ دانش آموز شهرستان نیز در المپیاد استانی خوش درخشیدند که با تلاش فرهنگیان مجاهدت برای حفظ این دستاوردها ادامه خواهد داشت.
اصغر کارگر در ادامه اندیشه شهید مطهری را اندیشه‌ای پایدار و همیشگی دانست و با ارج نهادن به مقام والای این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید مطهری کامل‌ترین الگو برای معلمان امروز است و آثار این شهید بزرگوار می‌تواند تغذیه فکری بسیار خوبی برای این قشر باشد.
همچنین در این جلسه علی رجبی فرماندار شهرستان نکا نیز سالروز شهادت معلم ارزشمند شهید استاد مرتضی مطهری را فرصتی مناسب برای بزرگداشت مقام و منزلت معلم و تکریم تعلیم و تربیت دانست و با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مورد معلمان خاطرنشان کرد: معلمان کلیدی‌ترین نقش را برای توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.
او گفت آموزش و پرورش جایگاه ویژه‌ای در تحقق شعار امسال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داردو برای تحقق هر دو مقوله باید از مدارس کار خود را آغاز کنیم.
وی با اشاره به مقام و جایگاه معلمان بیان کرد: معلمان مسئولان هدایت و نجات بشریت هستند و باید ارزش خود را بدانند و راه رستگاری را پیدا کنند.
در پایان مراسم از ۲۲ معلم نمونه شهرستانی و استانی و نیز دست اندرکاران برگزاری مراسم هفته معلم در شهرستان نکا با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

دیدگاه های این مطلب

8 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خيلي جالب شده تمام گزارشها تمام عكسها براي افراد تكراريه همه بهم نون قرض ميدن براي هم تبليغ ميكنند….واي چه شهر فعالي داريم

  2. همشهری جان از قدیم گفتند روزگار همینه میخواهی بخواه نمی خواهی نخواه

  3. حضور اندک بود .

  4. محمد احمدپور در گفت:

    خسته نباشی به همه ی زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت چه انهای که نمونه شدند و چه انهایی که نمونه نشدند

  5. هفته گرامی داشت ،اعضای ستاد مقیمی بر همه فرهنگیان محترم شهرستان نکا مباکباد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *