فرماندارنکا ازبرگزاری جشن پدران آسمانی خبر داد

خلاصه خبر : در جلسه هماهنگی بر گزاری جشن بزرگ پدران آسمانی مطرح شد : حرکت در مسیر ولایت و شهادت با برگزاری جشن پدران آسمانی

فرماندار شهرستان نکا گفت: جشن بزرگ پدران آسمانی با حضور فرزندان شاهد در روز میلاد حضرت علی(ع) در شهرستان نکا برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار نیوزنکا،علی رجبی عصر امروز در جلسه ای که در فرمانداری این شهرستان با حضور رؤسای ادارات برگزار شد با بیان اینکه تجلیل از مقام شهدا یک ضرورت در جامعه است افزود: برگزاری این مراسم می تواند فرصتی در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.
وی با بیان اینکه این مراسم تجدید دوباره با آرمانهای امام (ره) و شهدا است تصریح کرد: ایجاد زمینه های مناسب برای بهبود و ارتقای ارتباط بین فرزندان شاهد، ارتقای جایگاه و نقش فرزندان شاهد در جامعه و مشارکت فرزندان شاهد در برگزاری مراسم و قدردانی از همسران شهید از جمله اهداف جشن پدران آسمانی است.
به گفته وی فرزندان شهدا با تأسی ازخون پدران خود در عرصه های مقاومت حضور دارند و وظیفه ما امروز پیروی از ولایت فقیه و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان و حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی است.
مراسم جشن پدران آسمانی با برنامه‌هایی همچون سخنرانی، تواشیح، دکلمه، بیان خاطره، تجلیل از مادران شهید توسط فرزندان شهدا ، پخش فیلم وکلیپ تصاویر شهدا و پذیرایی همراه خواهد بود.
این مراسم برای میثاق فرزندان شاهد و ایثارگر با پدران آسمانی درروز میلاد حضرت علی (ع) ۲۲ اردیبهشت در سالن امیر المومنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا با حضور ۱۰۰ همسر شهید و ۲۵۰فرزند شهید برگزار می شود.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ما مخلص همه خانواده های شهدا هستیم.به فرمان امام خمینی(ره)خانواده های شهدا چشم وچراغ این ملتند.خواهشا قدر خودشان را بدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *