هیئت دارشفای ابوالفضلیهای نکا درآتش سوخت

به گزارش نیوزنکا ،و بنا به اعلام رئیس هیئت دارشفای ابوالفضلیهای شهرستان نکا شب گذشته خیمه این هیئت بدست افراد ناشناس به آتش کشیده شد.
بر پایه این گزارش رجب گلزاداز فعلان عرصه ورزش شهرستان نکاو نیز رئیس هیئت دارشفای ابوالفضیلهای شهرستان نکا قبل آن افرادناشناس در مقابل منزل وی در شهر ساری خودروی وی را به آتش کشیدند.
او در این باره خاطر نشان کرد:این حادثه حوالی ساعت ۱۲و نیم شب گذشته رخ داد که با کمک همسایه ها و نیز حضور بوقع ماموران آتش نشانی آتش مهارشد و متاسفانه خودرو سواری پرایدحدود ۶۰ درصددچارخسارت شده است که گزارش مشروع آن درکلانتری ۱۴ شهر ساری موجود است که درآن گزارش اشاره به آتش زدن خودرو شده است .
IMG__~2

IM4BA4~1

IM9E61~1

IM214E~1

گلزاد در خصوص اینکه حادثه آتش سوزی خیمه گاه هیئت در چه ساعتی رخ داد به خبرنگار ما گفت : حادثه دوم دو ساعت بعد در شهرستان نکا در مقابل پمب بنزین جاده چاله پل رخ داده است که از سال ۸۶ این هیئت هر هفته بصورت منظم با برنامه های مختلف در شب های جمعه با حضور مشتاقان به خاندان عصمت و طهارت از سراسر استان برگزامی شد که خوشبختانه در زمان حادثه کسی در این مکان نبوده که دچار صدمات جانی شود و متاسفانه تعدادی کلام الله مجید ادعیه جزوات قرآنی و نیز لوازم صوتی و تزینات ،منبر و انواع کتیبه و پرچم کاملا در آتش سوخت .
او در ادامه گفت : با هماهنگی انجام گرفته با ماموران انتظامی ، پلیس قول مساعد داده با توجه به سر نخ های موجود سریعا عامل و یا عاملین را شناسایی نماید .
او در پایان از تلاش و پیگیری های فرمانداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره تبلیغات اسلامی ، عوامل آتش نشانی نیروهای انتظامی تقدیر کرد و از برگزاری جلسا ت از همین هفته فردا شب پنج شنبه ۲/۱۸/درهمین مکان خبر داد و گفت : جلسات هیئت ترک نخواهد شد و امیدواریم عاملین ان سریعا شناسایی و به مجازات ننگین خود برسند.او همچنین اذعان داست یقین دارم عاملینی که به ساحت مقدس ائمه هتک حرمتک نمودند و نیز خیمه گاه و روضه خانه آل الله را به آتش کشیدند بزودی رسوا خواهند شد .
IMDC32~1

IM2E02~1

IM7EF9~1

IM8F5E~1

IM13AE~1

IM84D1~1

IM097F~1

IM2345~1

IM9207~1

IMA49A~1

IMA090~1

IMBCF3~1

دیدگاه های این مطلب

12 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. لعنت خدا به این ادمهای بی دین وسگ سفت…

  2. خدا وشوونه یه کم عقل هاده .. اماره یه کم پول

  3. آنچه در تصویر وجود دارد نشانی از خیمه گاه ندارد . بیشتر شبیه انباری است . مکان آن هم در حاشیه شهر قرار دارد و …

    • آقای عسکری سلام این مکان بعد از سوختن در آتش به صورت خرابه در آمده و اگر گزارش را کاملا مطالعه میکردید آدرس نوشته شده و داخل شهر نکا میباشد نه در حاشیه شهر.

  4. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    هرمکانی که به نام اهل بیت باشد قداست دارد “باآل علی هرکه درافتاد ور افتاد”

    • آقای ترابی بزرگوار ، کسی قصد درافتادن با آل علی را ندارد . اینگونه اماکن اگر به قصد قربت الی الله ساخته میشوند باید در داخل محدوده مسکونی و قابل دسترس برای همگان باشند . ولی به این مکان فقط افراد خاصی حق ورود داشتند.

  5. سلام
    من معذرت میخوام اما سوالم اینجاست که این آقا یا خانومی که اسم خودش رو گذاشته شهدای گمنام (نکا)
    میشه بگه از کی مجوز همچین اسمی رو گرفته ، مگه شهدای گمنام تولییت نداره یا مسئول دفتر نداره.
    به نظر من این سبک کردن نام بزرگ شهداست.
    لطفاً جلو این سوئ استفاده هارو بگیرید ، که یکی که داره نظر میخونه پیش خودش نگه یعنی نظر شهدای گمنام نکاست.
    ممنونم

    • با سلام ……بنا به تقاضای مخاطبین محترم منبعد آندسته از کسانیکه با نام شهدا و ولایت و یا غیر آنچه که باشند ! کامنتشان به نمایش در نخواهد آمد .

  6. آقای یدالهی از حسن نیت شما برای مقابله با سوء استفاده از اسامی یاد شده ممنون و سپاسگذاریم.
    ((و من الله توفیق))

  7. گلزاد از هييت ابوالفضليها در گفت:

    سلام اقاي عسكري از حسن بيكيريت كمال تشكر رادارم اگر صلاح ميبيني بامن تماس بگير تا خدمت برسم تاكمي باهم صبحت كنيم كه متوجه بشي هييت براي عموم ازاد است تازه خيلي خوشحال هم ميشيم واگراشكالي دراين مورد داشته باشم دستت را ميبوسم واز شما راكار درست ميگيرم واكر به شما درست اطلاع رساني نكردن به اقا بيدست كرببلا ميبخشم باتمام اوصاف ازلطف شما متشكرم. يا قمر بني هاشم

  8. هئیت برای عموم آزاد بود من خودم چند بار رفتم اگه باور نمیکنی از مداحان نکا سوال کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *