همایش شورای مرکزی وبخش هزار جریب نکا برگزار شد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : شوراها در توسعه کارآفرینی روستایی فعال وارد شوند.
شوراها در توسعه کارآفرینی روستایی فعال وارد شوند
ˈ علیرضا یونسی ˈ شب گذشته در همایش شورای بخش مرکزی و هزارجریب نکا در حسینیه روستای طوسکلا افزود : خوشبختانه شوراهای جوان و فعالی در بیشتر روستاها انتخاب شده اند که امیدواریم با اتحاد و همبستگی در رفع مشکلات گام بردارند.

وی ادامه داد : شوراها در توسعه بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مسائل مختلف دیگر نقش بی بدیل دارند که باید با شناسایی نقاط مثبت در رشد آن تلاش کنند.

یونسی با بیان اینکه ایجاد صنایع کوچک در روستاها از عوامل مهم ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است ، یادآور شد : مشارکت اجتماعی و ایجاد اعتماد متقابل بین شورا و مردم و همچنین شوراها و دهیاران از مسائل مهم است.

DSCN9031

DSCN9029

DSCN9016

DSCN9009

DSCN9003

DSCN8994

DSCN9000
وی با تاکید بر دوری شوراها از حاشیه پردازی افزود : مدیریت زمان از مسایل مهمی است که باید شوراها بر ثانیه ثانیه زمان مدیریت داشته و در رفع مشکلات مناطق تلاش کنند.

معاون استاندار مازندران همچنین با بیان اینکه مازندارن از جمله استان های هدف گردشگری است که باید در این رابطه نیز بسیج شویم ، گفت : با کمک پیمانکاران امسال صد در صد جاده های فیروزکوه و دماوند به عنوان ورودی مازندران برای جذب گردشگر بازگشایی می شود.

وی افزود : عید امسال ۹/۵ میلیون مسافر و گردشگر در مازندران وارد شدند که بیانگر جاذبه های مختلف گردشگری استان است و باید با شناسایی ظرفیت های مغفول مانده در بارور کردن آن تلاش شود.

فرماندار نکا نیز با اشاره به کمبود اعتبارات در سال گذشته ، گفت : سال گذشته از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات این شهرستان تنها حدود یک میلیارد تومان اختصاص یافت که جوابگوی طرح های مختلف نبود.

ˈ علی رجبی ˈ افزود : در سال جاری سه پروژه مهم ورودی و خروجی نکا و میدان خروجی از نکا در برنامه قرار گرفته که تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی ادامه داد : شوراها از بازوان توانمند ما در روستاها هستند که باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت در جهت رفع معضلات با همکاری مسئولان تلاش کنند تا شکوفایی در روستاها حاصل شود.

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. باقری چاله پل در گفت:

    باتشکر از برگزار کنندگان عزیز ولی جناب بخشدار جناب فرماندار چرا از اعضای شورا حداقل دو یا سه نفر پشت تریبون نرفتن و از مشکلات نگفتند جناب یونسی بابت سخنرانی تشکر ولی آیا در حقیقت میشود چنان و چنین کرد؟؟؟

  2. می ترسم نظربذارم در خصوص مطلب.ولی در خصوص مردم خوب وفهیم روستای طوسکلا شورا ودهیار محترم روستا طوسکلا بی نهایت تقدیر وتشکر می کنم از مهمان نوازی شما ما را ببخشید که …………… ای به وجود آورده ایم آقای یدالهی بماند بقیه را حذف کردم………………………………………………………………………………

  3. ای خدا آدم لجش میگیره دهیار روستای ورپام جلوی ۴۰۰نفر ایستاده همه ی مردم منتظرن با دهیار و اعضای شرکت ۱۰نفره برخورد بشه یا حد اقل آقارو برکنار کنن مسوولین بزرگوار خیلی راحت پشت تریبون حرفای قشنگ میزنن.به خدا با عملکرد مسوولین نسبت به مشکل شرکت ورپام سیلیس متوجه شدم تو این شهر فقط میتونی انتقاد کنی یا مشکلاتو فقط به زبون بیاری ودر مقابل هیچ جوابی نمیشنوی همه ی اینها حرفه منم پشت تریبون تا صبح براتون صحبت میکنم ولی مرد عمل باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *