حسینی ازبرگزاری مراسم تجلیل از مقام والای معلم در نکا خبر داد

به گزارش نیوز نکا رضا علی حسینی معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا بعنوان سخنران قبل از خطبه در جمع نماز گزاران جمعه شهرستان نکا در مصلای امام خمینی این شهرستان به تشریح اعم برنامه های هفته معلم در نکا پرداخت.
حسینی ضمن تبریک به فرهنگیان اظهار داشت: معلمان اگر بخواهند برمخاطبان خود یعنی دانش آموزان تاثیرگذار باشند، باید علاوه بر خداشناسی و خودسازی، علم خود را در همه زمینه ها به روز کنند زیرا معلمین می خواهند نسلی را تربیت کنند که زمام امور مملکت اسلامی را بدست گیرند و نسل فعلی را باید برای آن افق و آن آینده بسازند.
وی افزود: تعلیم و تعلم که رسالت اصلی آن بر عهده فرهنگیان است تاثیر زیادی بر روح، اندیشه، اخلاق و گفتار دانش آموزان و بخشی از اقشار جامعه دارد و این وظیفه از اعمال ماتاخر انسان به شمار می رود و در کارنامه اعمال مسلمانان ثبت می شود.
معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نکادرادامه با اعلام اینکه در این هفته در شهرستان نکا بیش از ۳۰ برنامه مهم فرهنگی ، آموزشی و ورزشی در سطح مدارس و مجتمع های اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا اجرا خواهد شد مهمترین آنها را زنگ تکریم مدرسه شهید اشجعی در ساعت ۷ صبح روز شنبه این هفته ، حضور در بیت آیت الله کوهستانی ، دیدار از خانواده های معظم شهدای فرهنگی شهرستان ،برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و نیز مهمترین آن تجلیل از مقام والای معلمان در سه برنامه مجزا ویژه خواهران فرهنگی در روز های یکشنبه عصر ساعت ۵ تا ۷ در مجتمع امیرالمومنین اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان اعلام کرد .
وی در ادامه یادآور شد در روز چهارشنبه نیز از ساعت ۵ تا ۷ برنامه تجلیل ویژه برادران بصورت ویژه در همین مکان برگزار خواهد شد .
حسینی در پایان با اشاره به اینکه از تمامی بازنشستگان با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل میگردد یاد آور شد این مراسم در عصر روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاءدر تالار مهسا برگزارخواهد شد.
شایان ذکر است شهرستان نکا دارای دویست مدرسه با ۱۷۵۰۰ دانش آموز و۲۲۰۰ فرهنگی میباشد که از این میان ۲۱ معلم نمونه انتخاب شدند.

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام . عمو بهتر نبود دفتر نیوز نکا را هم میبردید روستای بایع کلا؟ از معافی ها هم چند خبر میزدید. از مجتمع تحقیقاتی کشاورزی از امام زاده روستا کلی اون جا خبر بود از پیچ های نا فرم جاده ر وستا از سه راهی مرگ بایکلا در جاده نیر وگاه از باغات مختلف ؟ جدی میگم!

  2. شهروند نکایی در گفت:

    آقای عمو خودشون بچه کجان ؟ 🙂

  3. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    اقای حسینی مدیری لایق ومعلمی دلسوزومهربان می باشد. آقای حسینی مادانش آموزان سابق مدرسه راهنمایی آبلو هیچگاه زحمات شما را فراموش نمی کنیم انشاالله درهمه مراحل زندگی موفق وموید باشید روزت مبارک

  4. اینها منو یاد سریالهای دوران بچگی ام می اندازند سریالی بود مخ مخالف مخالفم میگفت و یا اون کارتون گالیور آدم کوته ایی بود همش تو کار جمعی اظهار نظر مخالف میداد میگفت من میدونم این کار درست نمی شه آخه چطور ممکنه//////////?نیوز نکا به کارت ادامه بده ، ازاطلاع رسانی تان ممنونیم .

  5. باسلام وتشکر از نیوز نکا
    آقای حسینی بسیار با شخصیت،زحمتکش و با اخلاق هتند .من هفته معلم را به ایشان همکارانشان و تمامی معلمین شهرستان نکا مخصوصا فرهنگیان مدرسه امین که برای فرزندم زحمت میکشند تبرییک عرض می نمیم

  6. از زحمات جناب آقای حسینی معاون محترم پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا و دبیران زحمتکش تقدیر و تشکر نموده و از خداوند بزرگ توفیقات روزافزون را در تمامی مقاطع برای ایشان آرزو می نمایم

  7. خدا قوت معاون جان

  8. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    هفته معلم برهمه معلمان وهمچنین دانش آموزان مبارک باد!من نمیدونم این چه رسمیه برخی ازعزیزان دوستدار
    ن همیشه برخلاف جهت آب شناکنن!
    اولابایدحرمت تریبون مقدس نمازجمعه روداشته باشیم!
    رسم است برابرمناسبتهاوایام منتسب بآن متولیان
    امر.مسئولان ضمن حضوردرنمازچمعه بیرامون مناسبت وبر نامه ها اقامه نظرات مینمایند.حالادراین مناسبت
    هم این زحمت بدوش سیدبزرگوارافتادوجاداردهمه باین
    عزیزخسته نباشیدعرض کنیم.وآرزوی توفیق

  9. بهترين معاون دنيا!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *