پویا :دادگستری پیگیرماجرای سوء استفاده مالی CNG است/تصاویر

حسین پویا رئیس شورای اسلامی شهر نکا شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه شرق استان مازندران از سوی استفاده مالی CNG پرده برداشت .
سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا با اشاره به این که پرسنل CNG فاعل نبودند خاطر نشان کرد: طراح اصلی یکی از کارکنان گاز بوده و در ادامه با بررسی های انجام شده از طریق بازرسی استان این پرونده از طریق مبادی قضایی در دست پیگیری است و تا روشن شدن موضوع و صدور رای دادگاه ،باید منتظر ماند.
پویا در گفتگوی دوساعته خود در دفتر شورای اسلامی شهرنکاتحت عنوان نشست خبري بااصحاب رسانه ایی شرق استان بمناسبت روز شورا برگزار شده بود ابتدا از زحمات دیگر همکاران خودداعضای محترم شورای اسلامی و کارکنان محترم و خدوم شهرداری و زحمات شهردار نکا تقدیر و تشکر کرد و به اعم اقدامات هفت ماهه شورای دوره چهارم شهر نکا پرداخت و با اشاره به نقش شوراها در توسعه محلي شهر خار نشان کرد : شوراها با اتحاد، همفکري، مشارکت همه جانبه و همچنين استفاده از ظرفيت ها ي مردمي در جهت رفع مشکلات شهري نقش بسزايي را ايفا مي نمايند.

وي نقد و ارزيابي خالصانه و دلسوزانه خبرنگاران را از مصدايق امر به معروف ونهي از منکر دانست و در این زمینه خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه چه در تأييد و چه در تکذيب مي توانند در توسعه و گسترش هر امري در شوراها تاثیر گذار باشند.

DSCN9960

DSCN9966

DSCN9974

DSCN9978

رئيس شوراي اسلامي نکا با اشاره به افت وضعيت اقتصادي شهرداري شهرستان در نيمه دوم سال ۹۲ اظهار داشت: با توجه به وضعيت حاکم اقتصادي در کشور شهرداري نکا هم با افت قابل توجهي روبرو شد اما با همه اين اوصاف در بحث ساماندهي پديده شوم محله عباس آباد نکا ،پيشگام و سهيم شدند.
پويا اضافه کرد: در منطقه عباس آباد نکا شهرداري به ارزش يک ميليارد تومان هزينه کرد که از اين مقدار ۶۵۰ ميليون تومان مساعدت مالي صرف تخريب ، ساخت وساز، ارائه ماشين آلات و از دریافت بیش از۴۵۰ میلیون تومان بابت دریافت صدور پروانه برای اهالي اين منطقه منصرف و به صورت رایگان انجام داده است .

وي با بيان راه اندازي کارخانه کمپوست زباله تا پايان هفته دفاع مقدس اذعان داشت: بيش از ۳۴۰ ميليون تومان براي خريد دستگاه کمپوست زباله توسط شوراها و شهرداري هزينه شده که خوشبختانه در اين زمينه پيشرفت فيزيکي فراواني را شاهد بوديم.

پويا با اشاره به اينکه تا کنون ۹۰ درصد از لکه گيري هاي آسفالت درون شهري نکا انجام شده است ، بيان کرد: بيش از ۱۳۰۰ تن آسفالت جهت لکه گيري وآسفالت برخي از محله ها وکوچه ها انجام گرفته است

پويا با اشاره به افزايش بودجه شهرداري در سال ۹۳ گفت: بودجه ۱۰۰ ميليارد ریالی شهرداري در سال ۹۲ با رشد ۳۵ درصدي روبرو شد .
رئيس شوراي اسلامي نکا تداوم در پروژه هاي نيمه تمام را از جمله دغدغه هاي مردم دانست و همچنين بيان داشت: کشتارگاه صنعتي نکا تاکنون چالش هاي فراواني از قبيل ذبح غير شرعي و کشتار غير بهداشتي و سنتي براي مردم رقم زد همچنين با اتمام و بهره برداري از اين کشتارگاه بخش اعظمي از مشکل کشتار ۳ شهرستان شرق مازندران رفع مي شود.

پويا آسفالت، ايجاد فضاي سبز ، ساماندهي مرکز شهر ، بهداشت عمومي ، کاهش ترافيک ، اجراي برنامه هاي مفرح و نشاط بخش ، خدمات شهري ، اجرا و تداوم پروژه ۳۰متري ، ساماندهي رودخانه نکا رود ، اتمام سد لاستيکي و همچنين احداث ميدان در ضلع شرقي شهرستان نکا در ۶ ماهه اول سال را ازجمله اهداف وکارهاي دردست اقدام شوراي شهر اسلامی شهر نکا برشمرد.

رئيس شوراي اسلامي نکا با اشاره به پروژه سد لاستيکي بر روي نکا رود افزود: سد لاستيکي حدود ۲/۵ سال گذشته با اعتبار بالغ بر ۲ ميليارد و۶۰۰ ميليون تومان بسته شد اما هم اکنون اين رقم به ۴ ميليارد رسيد و در صورت جذب اعتبار اين پروژه به زودي به بهره برداري مي رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا در خصوص سوء استفاده مالی در بخش CNGشهرداری نکا سخن به میان آورد و تاکید کرد : این موضوع حدود دو ماه از وقت شورا را گرفته و تما تلاش براین بود موضوع با روش های مختلف به صورت آبرو مندانه حل و فصل گردد اما پرونده در مراحل قرا گرفته که میبایست دستگاه قضایی و بارزسی وارد عمل می شدند و هم اکنون نیز در دست بررسی تا صدور رای نهایی هستیم .
پويا در تشریح این موضوع بيان داشت: در نيمه اول مهر ماه با مقوله ي اختلاص از اين جايگاه با اعتبار يک ميليارد و۲۵۰ ميليون تومان مواجه شديم همچنين طبق شکايات و بازرسي هاي صورت گرفته توسط دادستان مشخص شد اين عمل توسط يکي از کارشناسان اداره گاز در طي ۲ سال گذشته شروع شده و دراين مدت به حساب وي ۵۵ ميليون تومان واريز کردند.

پويا با اشاره به تخفيفات مالياتي در فروردين ۹۳ بيان کرد: يکي از کارهايي که در قبل از آغاز سال جديد توسط شوراها و شهرداري مورد استقبال مردم قرار گرفت به افرادي که بالاي ۵ ميليون به شهرداري بدهي داشتند ۲۵ درصد تخفيف وبه افرادي که زير ۵ ميليون بدهي داشتند ۲۰ درصد تخفيف داده شد.

وي در پايان متذکر شد: همه ي ما در دوران تبليغات داراي طرح و برنامه هاي متفاوتي در حوزه هاي عمراني و برنامه ريزي شهرستان بوديم اما هم اکنون با شرايط حاکم بايد به سمت و سوي پروژه هاي محقق شدني پيش رويم .

رئيس شوراي اسلامي نکا شيريني کار شوراها را درتعدد نظرات دانست چرا که در صورت تعدد نظرات و تفاهم طرفين تصميم گيري صحيحي براي شهرستان تداعي مي شود.

رئيس شوراي شهر نکا گفت: پرورش روحيه مشارکت جويي، مسئوليت پذيري، تعامل و همدلي درزمينه هاي اجتماعي و فرهنگي از وظايف شورا در راه رسيدن به اهداف اين نهاد مقدس است.

DSCN9959

DSCN9968

وي گفت: صداقت در گفتار و شهامت در عمل از وظيفه ماست و در اين راه کوتاهي نخواهيم کرد.

رئيس شوراي شهر نکا با تاکيد بر متناسب بودن طرح ها و برنامه ها افزود: در اجراي طرح ها به خصوص طرح هاي اقتصادي با توجه به اقتضاي اعتبار و شرايط اجرا خواهيم کرد.
اين مسئول گفت:از برنامه هاي سال گذشته اين شورا،زيبا سازي فضاي شهر، شستشوي جداول،آهک پاشي رنگ آميزي، توسعه فضا ي سبز، گل کاري و اصلاح درختها بوده است تا فضاي شهر را به درستي تغيير دهيم

وي به ساخت دوربرگردان در شهر اشاره و تصريح کرد: با ايجاد ۲دوربرگردان استاندارد و کارشناسي شده در شهر مي توانيم ترافيک شهر را روان تر کنيم.

وي مهمترين برنامه هاي شورا در سال ۹۳ راه اندازي کارخانه کمپوست،ساماندهي مرکز شهر ،کاهش ترافيک شهر،فضاسازي درست شهرو آسفالت کامل شهرو….. بيان کرد.

به گفته وي تحقق حقوق شهروندي از وظايف ماست و از همه مردم و مسئولين مي خواهيم شورا را در راه رسيدن به اين هدف ياري رسانند.
شایان ذکر است : در بدو جلسه خبرنگاران با اهدای گل روز شورا و اینکه جناب پویا بعنوان معلم نمونه شهر انتخاب شدند را به ایشان تبریک گفتند و در پایان این جلسه هم که تاساعت ۲۳ بطول انجامید دررستوران جوجه سرخی شهر از خبرنگاران با صرف شام پذیرایی بعمل آمده است .

DSCN9990

دیدگاه های این مطلب

75 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آهک پاشی /شستشوی جدول / رفت و روب اینها وظیفه ذاتی شماست این شورا واقعا ضعیف هست شهردار سابق واقعا آدم قدرتمندی بود

  2. ۱.برای بنده هنوز مشخص نشد که رییس شورای شهر نکاچه کسی هستن چون یه روز مینویسین بویا یه باقری واقعا جای تاسف داره؟؟!!!۲.اقا رضا حق باشماست کاملا مثلا شهرداری خاموش کردن چراغ های رنگی در سطح شهر بمناسبت ایام فاطمیه رو جزوه کارنامه شون بوده واقعا چقد مضحکه!!!!خیلی صحبت های دیگه وجود داره ولی …اقایون یه خورده عزم جهادی داشته باشن وکمی هم ازاقای عبوی یادت بگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!

    • دكتر .شما به جاي نوشتن اين مطالب بهتره بري يه كم مطالعه كني. حسين پويا رئيس شوراي شهر مي باشند و باقري رئيس شوراي شهرستان . حالا برو ببين فرق اين دو تا چيه داداش

  3. سلام محض اطلاع دوست عزیز : جناب پویا رئیس شورای شهر است آقای باقری نیز رئیس شورای شهرستان ،که دو مسئولیت جداگانه و با هم همکارند . توجه شما را به قوانین جلب میکنم که مطالعه تان را بیشتر نمائید.

  4. روابط عمومی هیات اسکیت شهرستان نکا در گفت:

    برای احداث سد پلاستیکی متاسفانه دیواره
    سنگ چین حاشیه رودخانه فرو ریخت و منظره خطرناکی به وجود آورد…. ولی متاسفانه شهروندان عزیز هم با اینکه با فنس این مسیر تردد را بستند ولی باز هم از این مسیر استفاده میکنند.لطفا تا اتفاقی نیفتاده یه تلاش مضائفی انجام بدهید.آقای یدالهی عزیز یه خبر هم تهیه کنیین سوژه خوبیه . کاستی ها رو هم باید انعکاس داد…
    تشکر از خبررسانیتون…

  5. رضاحمزه پور در گفت:

    با تشکر از newsneka نیوز راجع به پاسخ به این دوست گرامی. آقای پویا کارش درسته آقایان کمی بصیرت داشته باشید.

  6. بهتراست دیدارمردمی وپاسخ به سوالات داشته باشند تا شورای ما مثل شورای رشت منحل نشود .

  7. باتوجه به اینکه اقای فضلی پیگیری بیشتری درمورد حقوق شهروندان دارد بهتر بود ازشام جوجه سرخی می گذشتید وبا این عضو شورا مصاحبه می کردید !

  8. اقای پویا حقایق شهرداری را باپزداخت پول وشام به خبرنگارها تحریف کرد

    • همین که به شفاف عرض کردیم که شام کجا خوردیم صداقت را اعلام میداریم منتهی کج اندیشی شما را نمی دانیم با چه چکشی درست نمائیم تا تحریف شما نشود و اینکه انصاف بدارید .خبرنگاران تحریف گرا نیستند بدنبال حقایق هستند میتوانستیم کامنت های شما را به نمایش نگذاریم و براین با وریم که از سر بی اطلاعی احساساتان تراوش میکند .کاش حداقل جرات معرفی خودتان را برای بیندگان ما داشتید که بعید میدانم عاقل تراز آنی که اینکار انجام دهی

  9. جرا از فضلی مصاحبه نمی کنید.تا حقایق را بیان می ترسید رسوا شوید

    • در دین مبین اسلام آبروی مومن از جایگاه والایی برخوردار است پس سعه صدر داشته باشد .

      • جناب آقای محترم – در کدام ادیان و کجای دنیا ، افشای حیف و میل کردن اموال عمومی(اعم از پول و وسایل نقلیه و …) ، آبرو بردن مومن است؟؟آیا بهتر نیست در حفظ و حراست از اموال بیت المال نهایت سعی و تلاش بعمل آید؟! بهتر نیست شما سعه صدر داشته باشید؟؟!!!؟؟!! نهایتا خدا حقیقت را افشا میکند.

        • پس جایگاه دستگاه قضای در کشور کجاست این وظیفه دستگاه بازرسی و قضایی است .حساس نشو.

          • جایگاه دستگاه قضا کشور؟؟؟!!!بازرسی؟؟؟؟!!!سر جای خود هست.اما شایعه پراکنی هایی که توسط یک سری از افراد که “کاملا مشخص است چه کسانی هستند”،قوه قضاییه و بازرسی را به اشتباه می اندازند(پرتاب قندان).بعضی ها بدون در جریان بودن حرف می زنند و باعث گمراهی عموم مردم می شوند.چرا؟؟بهتر نیست در جریان کاری که نیستیم،سکوت کنیم؟

  10. آقای یدالهی شام خوردی نوش جان……خبر رسانی کردی ممنون
    ولی برای چه شام دادند؟ و چرا شما قبول کردید؟

    • شما گرسنه تون باشه ساعت دوازده شب شام نمی خورید نکنه خبرنگاران هوا میخورند ؟ما به رسم ادب و پایان کارمان شام خوردیم رانت نبود تخلف نبود جرم نداشت کما اینکه شما کاسه داغ تر از آش نشو . ضمن اینکه مطمئن هستم شما شام که میخورید نه بلکه پشت سرشان چند تا حرف بار میکردی بیا فردا بهت شام بدم چرا نق میزنی مشکل در شام خوردن خبرنگاران است ؟ یا در جای دیگر چه قدر ان قلت وارد میکنی ؟ خوشحالم برای مردمی که کارشان به دست شما گیر نکرد و الا وای وای وای

  11. چرا شورای شهر تمام کوتاهی رو از جانب شهرداری میبینه ،مگر شرکت گاز تخلف نکرد ، مگر سازمانهای دیگر تحلف نمی کنند ، چرا آقای پویا پاسخ نمی دهد که چرا دانش آموزان شهر نکا نمی تونند در مدرسه شاهد درس بخوانند فقط کسانی که لابی و پارتی دارند تو مدرسه شاهد درس میخونند ، چرا بانک های شهر با سند های صوری و قولنامه های جعلی و فاکتور های سوری تسهیلات میدهند رو پاسخگو نمیدانند و اسمش را راه اندازی کار مردم توجیه میکنند تخلف تمام شهر را فرا گرفته چرا به ارگانی( شهرداری)که جولانگاه سیاست شورا شده گیر داده اند

  12. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    عزیزان نکایی: آقای پویاوهمکارانشان نیاز به وقت وحمایت بیشتر دارند انشالله باهمت این عزیزان شاهد نکایی توسعه یافته باشیم.

  13. باعرض تبریک روزمعلم کارگر وشوراهاازاطلاع رسانی شورای شهرهم متشکریم ولی بااین متن عریض وطویل مطلبی ازسوی اصحاب رسانه که جنبه چالشی داشته باشدمطرح می شد بهترنبود؟درمقام دفاع برآمدن ازهرانتقاد زیبنده نیست.وقضاوت صریح وسریع دریک خبرچندسطری جزاتلاف وقت سوددیگری نداردوقضاوت رابه مخاطبین وابگذاریدازقدیم گفتنددروازه شهررامی توان بست ودهن یک عده ازمردم را نه ویاشایدبااین انتقادشان میخوان ظرفیت سنجی کنند وآستانه تحمل رااندازه گیری کنندزیاد به دل نگیریدالبته قصد دفاع وحمایت ازمنتقدین ندارم کلی گفتم البته نیوزنکا می تونست یک پیش درآمدی ازقوت وضعف شهرراتشریح می کردبهتربودبه امید آن روزموفق باشید

  14. رضاحمزه پور در گفت:

    آقایان شما دنبال چی هستید مطلب و موضوع صحبت چیز دیگریست شما گیر دادید به شام خوردن بندگان خدا خبرنگارها دنبال خبر هستید یا ایراد از ویرگول نقطه و علامت سوال برای آقای فضلی هم هاشیه درست نکنید

  15. اقایانی که نظر میدهند گدا گشنه بازی در نیارند یک خبرنگار بر فرض مثال رفته با اعضای شورای شهر شام خورده کجای این کار اشکال داره .مرد باشید و غیر کارشناسی و با حداقل اطلاعات نظر ندهید.

  16. از زحمات بی دریغ جناب آقای پویا و همکارانشان تشکر میکنیم که در تمام ساعات شبانه روز در پی رفع مشکلات هموطنان خود هستند امیدواریم خداوند در تمام مراحل زندگی برای این مسول پرتلاش و دلسوز موفقیت روز افزون را رفم زده باشد.

  17. اقای ترابی ابلویی…..
    ایا ۹ ماه وقت کمیه.
    چیکار کردن تو این ۹ ماهی ؟
    این شورا نه صداقت در گفتار داره و نه شهامت درعمل.
    فقط بدونند دود کمکاری این شورا چشم مردم رو کور کرده.
    آقای یداللهی تو رو خدا این کامنت رو بزار و گرنه تو سایتت آزادی بیان نیست

  18. محمد جواد مبینی در گفت:

    اگه شهروندان برن تو شهر ٰ کار مثبت و چشمگیر این شورا هویداست.
    واقغا دستشون درد نکنه.
    از ریاست خوش اخلاق شورا حاج آقای پویا هم به خاطر گزارش جامع و متقن تشکر میکنم.
    و

  19. چیکار کردند ؟؟؟؟؟
    چراغ زدند و دور برگرودن زدند؟؟؟؟؟
    پس ورودی های شهر چی شد ؟
    رای رو گرفتند و رفتند.
    مردم میفهمند و اونا نمیفهمند

  20. میراقا باقری در گفت:

    آقای حسین رنجبر در همه پیام هااز شکم سیری فقط تعریف و تمجید میکند .مثل بادمجان دور قاب چین ها

    • جناب آقای میرآقا باقری قلابی من که می دانم که به نام آقای باقری کامنت گذاشتی و چه کسی هستی می خواهی بدانی که چرا تعریف و تمجید می کنم اولأ از کسی که برای شهروند زحمت میکشه باید تشکر کرد دومأ خدا قلبی رئوفی امثال مثل من داده تا مثل شما حسود نباشیم خودت که از همه بادمجان دور قاب چین ها هستی

  21. کافر همه را به کیش خویش پندارد
    چون خودشون ضعیف النفس هستند و با یک شام خوردن به حقایق و اقعیت ها پشت می کنند پس چنین تصوری هم داشته باشند طبیعی است
    مطلب دوم راجع به آقای فضلی که مناسفانه بعضی ایشان را سیبل قرار دادند و خودش هم منوجه نیست
    اگر ایشون مدارکی وسندی دال بر تخلف داره باید به مراجع قضایی ارجاع دهد نه به رسانه ها .
    در غیر اینصورت و بدون ارائه مدرک باید جوابگو باشه
    اما در مورد عملکرد شورای شهر :
    حداقل در نظرات کمی منصف باشید نباید کمبودهای چند ساله را در کمتر از یکسال جبران کرد
    شما اگر کمی مدبرانه نگاه کنید گامهای مثبت برداشته شده که نتایج و عملکردشان در یک زمان دو ساله تا پنج ساله متبلور میگردد
    کمی منصف باشید و بدور از هرگونه کدورت قضاوت کنید

  22. اسماعیل خاکزاد در گفت:

    جا دارد از خواهر زاده عزیزم حاج آقای پویا تشکر نمایم.
    ولی آقای پویا کوچه ما رو کی لکه گیری می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. نوروز علی مهدوی در گفت:

    اقای پویا
    ضمن تشکر از شما ٰ اهالی کوچه شهید اندرزگو به شما رای دادن خواهشا اینجا سطل آشغال نصب کن چون اینجا تولید زباله خیلی زیاده.
    تشکر از یداللهی

  24. بهتر نیست از شورای دوره قبل و شهردار قبل هم گزارش تهیه گردد ببینیم نظر اونها در این مورد چیه این که نمیشود که فضلی و پویا تو رسانه ها حرف خودشون رو بزنند و اونها فرصتی برای حرف زدن نداشته باشند

    • اونهایی که مدنظر جنابعالی هستند شکایت نمودند و حرف های خودشان را زدند و الان هم بعنوان متهم در مرحله تحقیق دادگاه قرار دارند !

  25. چیزی که مشخصه کار این شورا خوبه، همینقدر هم شورا های قبلی نکردند، اختلاس هم تو دوره های قبلی رخ داد، اگه با همین وضعیت جلو برند عالیه، ولی تنها چیزی که در شهرداری عوض نشده، بروکراسی اداری و مالی واحد ساختمانیه، که برا ساخت خونه هفت خان رستم که خوبه باید دنیا رو تکون بدی، واسه یه واحد ۱۰۰ متری فقط باید دورووره ۷ میلیون کاغد بازی خرج کنی تا پروانه بگیری، مردم گناه دارند والا

  26. قابل توجه آقای پویا، شهر نکا قابلیت تورریستی شدن رو داره با توجه به داشتن جنگل و دریا، که متاسفانه هیچ مانوری روی این قضیه داده نمیشه،برا اقتصاد شهر هم عالیه اگه شهر نکا توریستی بشه، سواحل نکا که افتضاحه، فقط پول ورودی و تخت می گیرند جنگل هم همینطور، قرمرض که فراموش شد.والا حیفه، هم میتونه اقتصاد نکا رو خوب کنه هم اشتغال.

  27. چرا نکا نباید مثل شهرهای ساحلی غرب اونقدر رونق داشته باشه که توریست ها ویلا یا منزل کرایه کنند، چون نکا هنوز جاذبه توریستی نداره، تو محمود آباد مردمش خونه هاشونو میدن اجاره، میدونین چقدر به اقتصاد خانواده کمک می کنه، خواهشن نکا را به چشم شهر صنعتی فقط نبینین، برسین بهش

  28. شهروندنکائی در گفت:

    دوستان اگرمیخایدببینیدعزیزان شورادارن چکارمی کنن!!بخودتون زحمت بدیدسری به شهرداری بزنیدتاخوب
    ببینیددوستان اعضای شورادارن چکارمیکنن!!!
    باعرض بوزش!بعبارتی دلالی.کارچاق کنی.واسطه.باز ی.کسب وتجارت!البته دراین میان حساب برخی ازعزیز انشوراکه واقعاخالصانه کارمیکنن ازعزیزان مدنظر جداست!خداعاقبتهاروخیرکنه!دراین میان اگرهم یکی مثلآقای فضلی بخادصادقانه کارکنه یابقول دوستان لیلیبه لالاشون بذاره برآشفته میشن وازش عارض میشن!دراینجاعرض میکنم جناب فضلی عزیزبدانکه اولادست خدابهمراته!دوماحمایت مردمی هم بشتوانته
    موفق باشی!ای آزادمرد

  29. تا کی باید مصاحبه های یک طرفه و سخنرانی را ببینیم؟ چرا اعضای شورا ازپاسخگویی به مردم طفره می روند ودیدار مردمی برگزار نمی کنند ؟

  30. باکمال تاسف سانسور در نیوز نکا بیداد میکند.البته می دانم این پیام من را هم اقای یداللهی فیلتر می کند

  31. از آقای یداللهی خواهشمندم بین آقای پویا و رییس شورای قبلی مناظره ترتیب دهد تا قدرت کلام منطق و بیان استاد برهمه مشخص شود.

  32. کاش آقای پویا به جای این مصاحبه های تشریفاتی دهیار سابق سوچلما یعنی قدرت ناصحی را حفظ می کرد در زمان دهیاری وی سوچلما از همه لحاظ به خصوص فرهنگی متحول شد.

  33. محمد جوادمبینی در گفت:

    ضمن ارادت ویزه به آقای یداللهی بدین وسیله به نمایندگی از همه جوانان سوچلما حمایت قاطع خویش را از دهیار سابق قدرت ناصحی اعلام می کنم.شخصیت فرهنگی اقتصادی و اخلاقی قدرت ناصحی زبانزد خاص و عام است.

    • محمد جواد مبینی واقعی در گفت:

      کامنت بال از طرف من نبوده و یک آدم بی همه چیز و دنیا ندیده و بی اصالت و حسود این کامنت را گذاشته.
      ای کاش مثل مرد اسم خود را مینوشت.

  34. سلام آقای یداللهی حتما این پیام را منتشر کنیدآقای محمد جواد جواد مبینی به چه حقی خود را نماینده جوانان سوچلما خطاب می کند؟دفاع غیر منطقی ایشان ازدهیار عزل شده جای تعجب دارد.

  35. قدرت سوزوکی در گفت:

    جای تعجب دارد که چرا وکیل م.ن از دهیار برکنار شده حمایت نکرد؟لطفا در خصوص برکناری و عزل دهیار گزارش دهید آقای یداللهی

  36. تعجب می کنم چرا آقای محمد جوادمبینی و قدرت سوزوکی عزل دهیار قبلی را به استاد پویا نسبت می دهند؟شخصیت ایشان جدا از دهیار سابق است

    • کامنت بالا از جانب من نبوده و این بچه بازیها در شخصیت من نیست یه کمی شعور داشته باش و با نام دیگری کامنت نذار دیگر تکرار نشود- خواهشأ با این کامنت ها شخصیت جناب آقای پویا را زیر سوال نبرید

  37. اهالی حسن اباد در گفت:

    اقای پویا لطفا تو حسن اباد هم سطل زباله بگذارید.ممنون میشیم اگه جدول هم بزنید.چون این گره ها بدست شما باز میشه.باتشکر از زحمات شبانه
    روزی شما.

  38. محمد جوادمبینی واقعی در گفت:

    ضمن عرض سلام و تشکر از جناب اقای یداللهی به دلیل سایت زیبا .از آقای پویا به عنوان رییس شورا انتظار داریم مشکل فاضلاب و آشغال دوگنبدان را در اسرع وقت حل کند.لطفا منتشر کنید

  39. میراقا باقری در گفت:

    متاسفانه گرفتگی فاضلاب و بوی تعفن زباله در خشک ابندان بیداد می کند. آقای پویا لطفا مشکل مارا حل کنید

  40. از آقای پویا خواهش دارم جهت حل مشکل ترافیک نکاحتما پیگیر پروژه مونوریل و مترو در شهر عزیزمان باشتد.ضمنا آقای یداللهی سایتت بی نظیره فدایی داری داداش

  41. سمیعا ایمانی در گفت:

    سلام از زحمات آقای پویا متشکرم متاسفانه هنگام بارندگی جوب منطقه ما می گیرد .و بسته میشود.بوی ان ازار میدهد خواهشمندم شورا پیگیری کند.

  42. آقای یداللهی با توجه به اینکه شما هم در ان مصاحبه حضور داشتید اگاهید که بحث تطمیع خبرنگاران در فضای ژورنالیستی بسیار مهم است.خواهشمندم حتما در مورد دلایل و هزینه های شام پس از مصاحبه که شبهه ناک است شفاف سازی کنید

  43. متاسفانه اصول اولیه روابط عمومی رعایت نشد کجای دنیا در مصاحبه مطبوعاتی عکس با گل می گیرند؟

  44. با وجود همه تخریب ها استاد پویا تا دو سال آینده نکارا همسطح تهران شیراز و اصفهان خواهد کردبا اوردن مترو شهربازی فرودگاه و رستوران گردان .ان شا الله

    • حسین رنجبر واقعی در گفت:

      کامنت بالا از طرف من نبوده کسی که این کامنت را به نام من گذاشته یک بی شعور به تمام معنا و بی تربیتی هستش که این کارها را انجام میده- دوباره تکرار میکنم خواهشأ با این حرفها شخصیت جناب آقای پویا را زیر سوال نبرید

  45. ۹۹درصد سوچلمایی ها از عزل دهیار قدرت عزادار هستند.کاش شورا اشتباه نمی کرد.همانطور که استاد مهندس مبینی فرمودند دهیار زبانزد بود.

  46. یوسف مبینی واقعی در گفت:

    لعنت بریوسف مبینی قلابی هرگونه ارتباطم با دهیار قبلی را تکذیب می کنم حتما منتشر کن اقای یداللهی

  47. سلام
    تا کی وضعیت دزدی و اختلاس شهرداری روشن می شود ؟ یا اقایان از عملکرد آینده شان هراسانند!!!

  48. آقای حسین رنجبر برادر عزیز لطفا براعصاب خود مسلط باش شما که از حضرت آیت اله العظمی هاشمی رفسنجانی بالاتر نیستی چرا فحاشی میکنی قاط نزن

  49. نوع ادبیات آقای حسین رنجبر را نپسندیدم ….ایشان را به تقوا و خویشتن داری سفارش می کنم.

  50. اسماعیل خاکزاد در گفت:

    اقای حسین رنجبر ما آقای پویا را به عنوان رییس اصلاح طلبان می شناسیم.چرا شما ناراحت میشوی/سعی کن مستند و ارام باشی.

  51. به عنوان کسی که پول پنل های ستاد را دادم خواهشمندم در خصوص اسفالت زمین فوتبال سوچلما پیگیری کنند.

  52. محمد رنجبر و حامد رنجبر در گفت:

    ما مراتب حمایت خود را از دهیار و پدرش اعلام میداریم.
    ای کاش اسماعیل خاکزاد دهیار می شد.
    یداللهی تو رو خدا کامنت ما داداشا رو بزار

  53. اولا عزل قدرت اشتباه بود.
    دوما اگه قدرت عزل شد بهترین گزینه برای دهیاری سوچلما مهندس حمید رضا رنجبر بودند.
    ایشون جوانی متعهد هستند.
    ای کاش مهندس رنجبر دهیار سوچلما میشدند.
    اقای مدیر سایت….تو رو خدا کامنتم رو بزار تا شورای سوچلما ببینندش

  54. بهروز ناصحی در گفت:

    دوست عزیزی که وقت میذاری و از طرف دیگران و به نام دیگران کامنت میذاری، خواهشاً از حد و حدود خودت تجاوز نکن و بی دلیل پای دیگران رو وارد بازیهای بچه گانت نکن. این کامنت از من نیست که شما به اسم من نوشتی.من هیچ وقت با این نام تو هیچ محیط مجازی و وبلاگ و وبسایت و … فعالیت نمیکنم.
    “نبی ناصحی در اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۴ ق.ظ گفت:

    متاسفانه اصول اولیه روابط عمومی رعایت نشد کجای دنیا در مصاحبه مطبوعاتی عکس با گل می گیرند؟”

  55. متاسفم برای ان گرسنگانی که یک شام ساده را انچنان بزرگ میبینند که رسم مهمان نوازی را فراموش میکنند از اقایان گرسنه میپرسم اگر شخصی به منزلتان بیاید و زمان صرف شام باشد اجازه میدهید شام نخورده منزلتان را ترک کند .

  56. محمد ابراهیمی وابوالحسن در گفت:

    سلام اقای پویا خدا قوت از تلاش بی وقفه ی شمامتشکریم

    • واقعا دست شورا دردنکنند عزیزانی که میگویند شهردار و شورای شهر فقط چراغ نصب کردند و دور برگردان زدند این کار راهم شورای قبلی هم میتوانست انجام دهد ولی این هفت ماه که گذشت شهردار و شورای شهر داشتن فساد مالی قبلی را بررسی میکردند شما اجازه بدین هنوز سه سال دیگه مونده اون وقت قضاوت کنین

      • واقعا دست شورا دردنکنند عزیزانی که میگویند شهردار و شورای شهر فقط چراغ نصب کردند و دور برگردان زدند این کار راهم شورای قبلی هم میتوانست انجام دهد ولی این هفت ماه که گذشت شهردار و شورای شهر داشتن فساد مالی قبلی را بررسی میکردند شما اجازه بدین هنوز سه سال دیگه مونده اون وقت قضاوت کنین
        پاسخ ↓

  57. آقای پویا جان مادرتون به یه مساله اینقدر نچسبین مانور ندین .یه نفر رو پیگیری کارهای اختلاس کنید.برین به بدبختی شهر برسین .چهارتا لامپ زدین تو شهر که چی ؟ بلوار اداره برق هر کی اومده ایراد گرفته.تو خیابون گلشن آسفالت کردین جوی وسطش چندین ماهه رها شده .باز بگم؟///

  58. بس کنید دوستان .مشکل روستای سوچلما باید تو سوچلما حل بشه نه تو فضای مجازی جای شرم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *