آغازبه کار بخش پاتولوژي بيمارستان امام حسين (ع) نکا

به گزارش نیوز نکا روابط عمومي بيمارستان امام حسين (ع) شهرستان نکا  از اغاز بکار بخش پاتولوژي بيمارستان امام حسين (ع) این شهرستان خبرداد.
در این اطلاعیه آمده است این بخش   با مسئوليت فني زیر نظر آقاي دکتر رضا ربيعي
متخصص پاتولوژِي (آسيب شناسي) افتتاح گرديد و آماده ارائه خدمات پاتولوژي(آسيب شناسي -پاپ اسمير-سيتولوژيبه همشهريان عزيز مي باشد.
پذيرش در این بخش همه روزه صبح ها خواهد بود.

دیدگاه های این مطلب

18 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خدا بخیر کنه

  2. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    خوشبختانه باتلاشهای جناب آقای دکترمحمودیان ودیگرپرسنل زحمتکش شبکه بهداشت نکا روزبه روز به امکانات این بیمارستان اضافه میشود.

  3. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    باسلام!بقول آقامهدی نظری عزیزواقعاکه خدابخیرکند!
    آخه!اززمان تاسیس تاکنون!بنده حدود۱۰روزقبل تو فیق اجباری نصیبم شدتابرای چک کردن قلب ناچارا
    بآنجامراجعه کنم!کاش قلم بایم میشکستوهرگزنمیرفتم!
    بابیمارستان تماس گرفتم چگونگیراجویاشدم فرمودرو زیکشنبه۷صبح بایست برای.نوبتگیری حضوریابم.راس.سا عت رفتم باسبدهائی خالی درگوشه سالن مواجهشدم!!
    که باتوجه به ظهورتکنولوزی و…این نوع مدیریت جالب بود!بعدازمدتی خانمی آمدوسبدهاراجمع کردودا
    خل محوطه دیگربردچگونگیراجویاشدمفرمودنوبتتان۳و۴ هست ساعت۱۱حتمااینجاباشید!
    لذاباتفاق خانمم که ازقضاهر۲نفرنیازویزیت داشتیم س۱۱واردمطب{بیمارستان شدیم}علیرغم نوبت زودبهمراه خیل بیماران۱ساعت واندی منتظرماندیم متوجه شدیم
    دکترتشریف نیاورد!خلاصه باتاخیر۱ساعت واندی دکترتشر
    یف آوردن!البته باگشاده روئی بابیماران برخوردو
    ویزتشان کرد!ازآنجائیکه اینهمه عموم سرگردان شدن
    لذابعنوان گلایه ازیکی ازمسئولین بیمارستانکه از دوستان میباشدموضوع رابهش گوشزدکردم!نکته جالبی رابمن فرمود!!!اینکه شانس آوردیدبهمین وضعش هم خدا
    راشکرکنید!تازه این آغازراهم بود!چراکه دکتربرای
    من وخانم اکونوشتن!آنهم برایکهفته بعدباالویت نوبت
    همان۳و۴و.!البته بشرط حضوردرساعت۱۳روزیکشنبه!!
    بنده باتفاق خانم راس ساعت۱۳واردبیمارستانشدیم!
    مواجه شدیم باسیلی ازبیمارانکه درسالن نشسته وسر
    بامنتظرویزیت بودن!باتوجه به نوبت نزدیک انتظار داشتم اینبارچون دکترحضورداشت لااقل زودترکارمون رسیدگی بشه!اماناگهان صدائی توجه همگانرابخودجلب
    کرد!آن اینکه!!آنهائیکه نوبت اکودارن هرچه زودتر
    سالن راترک کنند!خوشحالشدم!چراکه فکرکردم برانجا م اکوبایدبریم قسمت دیگه!زهی خیال باطل!نگو!که این کارمندعزیزبلحاظ آنکه همکارمنشی اش رفته بود
    باس شیردهی فرزندش!بخاطراین آقاناراحت شده وازبذ یرشمان سرباززده بود!لذاازآنجائیکه این بی نظمی ولجام گسیختگی مسبوق بسابقه بودباجازهدکترواردمطب شان شدم تاموضوع راجویاشوم!که دکتربمحض اطلاع بدون فوت وقت برخاست ونزدرئیس بیمارستان رفت وبس از حدود۳ربع یابیشترمجدداکارشان راشروع کرد!خلاصه این که تامنوهمسرم اکوهامونراانجامدادیم عقربههایساعت ب خیری سرعزیزان!مسئولین بیمارستانشده بو۵عصر۴ساعت ازوقت بی ارزشمان راگذراندیم تابعبارتی حوصله مان سرنرفته باشد!
    آخه مگرچیشده وچی مان بود؟؟انگارکه۳۰۰۰میلیاردم رابرده بودن!!نه باباقلب ناچیزمان که داشتن یاند اشتنش هم چندان اهمیتی نداردکمی غرمیزد!اونم چنان تنبیه اش کردم که دیگرهوس بیمارستان بسرش نزند!حالااگریوقتی مشکلی داشت بذاره یدفعه توقبرستان بامن تسویه کنه!!جادارددراین مقال ومجال ازحسن برخوردجنابدکتررضائی.بسیاربسیارتقدیروتشکررانمایم!چراکه بایستی جانبانصاف رارعایت کرده باشم!نشودهمیشه نقاط ضعف رابگیم!امیددارم تامسئولین فکری برااین بیمارستاننمایند.انشالله

  4. کارمند بیمارستان در گفت:

    جناب اقای عزیزی تا کی میخواین به این حرفهی الکی و پوچ ادامه بدین؟
    برادر من جای تقدیر و تشکرته؟
    انصافت کجا رفته؟
    وجدانت کجا رفته؟
    ۴ تا مثل شماها هستن که نمیزارن نکا به جایی برسه دیگه
    بسه برادر من این اراجیفا چیه
    به حول قوه الهی نکا داره خوب پیشرفت میکنه
    قسمت پر لیوان را هم ببین
    کمی و کاستی همه جا وجود داره هر چند حرفای شما به هیچ وجه صحت نداره

    • آقای عزیزی میبینی ؟ تازه طلبکار هم هستن . واقعا این جواب از کارمندان بیمارستانه؟ پس آقای عزیزی حق داشتن .جناب کارمند بیمارستان کجای دنیا انتقاد رو اینطوری جواب میدن؟ یه طوری صحبت میکنی انگار که خیلی بهت خوش میگذره مرد حسابی ماها جلوی پیشرفت نکارو گرفتیم یا شماهایی که هرچی مریض میاد پیشتون میفرستین ساری؟ من خودم شاهد این قضیه بودم حتی ۲تا شاهد هم دارم یه شب مادربزرگمو بردم بیمارستان امام حسین ع یه بنده خدایی حدود ۵۰ساله اومده بود بیمارستان وکنار ما نشست میگفت که احساس کردم فشارم بالاست رفتم پیش خانوم دکتر… بهم ۲تاقرص صورتی داد وگفت نیم ساعت بشین دوباره بیا پیشم بنده خدا همینطوری داشت صحبت میکرد از حال رفت وبعداز ۴۰ دقیقه تموم کرد. برای بیمارستان وکلا شبکه بهداشت وآقای محمودیان متاسفم که کارمنداشون جواب انتقاد محترمانه رو با بی ادبی میدن. به نظرم اگه برای کارمنداتون کلاس اخلاق بزارید خیلی خوبه

    • ابوالقاسم عزیزی در گفت:

      باسلام خدمت کارمندمجهول بیمارستان که چقدرخوب بودتاشهامتشوداشتی وخودتوبانام معرفی میکردی تاباتفا ق هم وتامل نسبت به رفع معظلات اقدام میشد!
      واقعابسی جای تاسف است که یک کارمندکهظاهرادارا ی مسئولیتی هم میباشیدبخودجرات داده تانسبت به نظرات یک مراجعه کننده چنین الفاظی که یقیننانشا ت گرفتهازادب تانست استفاده نمودی!
      ابتداعرضکنم بنده باذکرمشخصات دقیق!اعم اززمان. نام بزشک.وبخش راهم گفتم !این شماهستیدکه وجودشو
      نداشتی تابانام ونشان خودترامعرفی کنی.نه که بشت عزیزان زحمتکش سنگرگرفتی تاحق بجانب نشان دهی!!!
      ازآنجائیکه احساس میکنم توآدمی هتاک هستی!درجواب توهینهائیکه نمودی بتوعرض میکنم همه این توهینها
      لایق توست!بی انصاف!وبی وجدان!درغگوبیشکش خودت!
      بعش هم بروازچندنفراهل فن سوالکن اراجیف به چی میگن اگرخوب یابدبودحاضرم کادوتقدیمت کنم!
      واقعامحیط مقدسی مانندبیمارستان که کارمندان محترم
      داردوبصورت شبانه روزی درحال خدمت بمردم میباشند
      جای آدم های بی فرهنگ وهتاک نیست!!!
      مواردیکه بنده بدان اشاره کردم اندک ضعف مدیر یتی بودکه نه من بلکه حق هرارباب رجوعی میباشد
      ودرقالب طرح تکریم قابل رسیدگیست!
      امیدوارم کمی بخودبیای وحقیقت راباوربدارید!موفق ومنصورباشید!خداعاقبت همه ماروبخیرنماید

  5. اين قاسم عزيزي هم تو هر صنفي خودشو دخالت ميده و صاحب نظر ميشه دوره كارمندي اين آقارو هم تو كميته انقلاب ديديم!!!!! چقر سر به سر مردم مظلوم نكا ميذاشت و به ناحق برخورد ميكرد و مزاحم نواميس مردم ميشد.

    • ابوالقاسم عزیزی در گفت:

      آقارضائی کمی ادب داشته باش!میشناسمت توکی هستی!
      کاری نکن تاتمام گندکاریتوتوسایت بذارم!فکرنکن برونده منتسب شمابراثرمرورزمان محوشده است!یادته؟
      حاج غفاروحاج ق.روواسطه میگرفتین تادرمجازاتت تخفیف
      حاصل شودچون باتوکنارنیومدم شدم آدم بده!بدست که
      آدم بعنوان شهروندنظربده؟توبروهمون کارائیکه توکو
      چه ی میکردی بکن!احتمالاتوبسراون رضائی باشی؟که اون زمانکه کمیته وجودداشت بجه بودی!

  6. همه جا وقتی به شخصیت وبزرگی اداره ای میخوای برسی باید به کارمندا و پرسنلش توجه کنی کارمند بیمارستانی که اینطوری جواب انتقاد رو میده باید از طرف خود بیمارستان جریمه بشه بعدشم معلوم شد که چه کسایی اونجا کار میکنن .

  7. الآن که همه جا بحث برخورد خوب با ارباب رجوعه حتی پرسنل شرکتای خصوصی کوچیک یا نه یه مغازه برخوردشون با مشتری واقعا عالیه متأسفانه در ارگان های دولتی کمتر شاهد خوش برخوردی هستیم شاید به خاطر حساسیت نشان ندادن مسولین باشه ولی تا این حد هم خیلی بده در ضمن کارمند بیمارستان به این بی … ندیده بودم

  8. از کارمندای بیمارستان امام حسین بیشتر از این هم انتظار نمیره

  9. قاسم عزیزی خان خودت به کی میگی توخودت ازهمه بدتری من خودم چندین بار به بیمارستان امام حسین مراجعه کردم برعکس گفته های شما خیلی هم خوب برخوردکردند

  10. پرسنل بیمارستان در گفت:

    امام حسین ع :
    نیازمندی مردم به شما از جمله نعمت های خداست از نعمت های خدا ملول و خسته نشوید.

    با عرض سلام خدمت همه ی عزیزانی که در بالا لطف کردن هم به این پایگاه خبری و هم به بیمارستان که وقتی گذاشتن، هم برای مطالعه هم برای ارائه نظراتشون.
    در واقع میشه گفت همه ی شما از طرفی حق دارید، هم آقای عزیزی که وقت زیادی ازش رفته هم همکارم که بهش برخورده هم اون دوستان گرامی که انتقاد کردن و از طرف دیگه کم لطفی هم داشتین.
    همشهری عزیر آقای عزیزی کمبود فضا کمبود نیروی کار کمبود متخصص همه ی اینا دست به دست میدن تا از کیفیت خدمات و کاری که کلیه پرسنل بیمارستان تلاش دارن با بهترین کیفیت در اختیارتون قرار بگیره کاسته بشه، کمی صبر کمی حوصله و کمی مهربانی با عزیزان زحمتکش بیمارستان این ها رو به چشم شما ندید میکنه که نداشتین با ما برادرخوبم.
    من به عنوان یک کارمند بیمارستان، و مطمئنم،آقای دکتر خانجانی ریاست آقای احمدی مدیریت و کلیه همکارانم از هر پیشنهاد و اقدام سازنده ای برای بهتر شدن شرایط استقبال می کن ولی نه با زبان کنایه و توهین و تهمت، بلکهبا زبان همدلی و صمیمیت.
    هریک از پرسنل زحمت کش بیمارستان واقعا از زندگی خانوادگیشون از بچه هاشون دارن مایه میذارن، مادر جوانی که بچه ی ۱۰ ماهه شو میذاره میاد شب کاری میده شما خبری از دلش دارین ؟ ….
    منتقد ما باشید ولی با انصاف با عدالت با یک نیت به واقع سازنده نه با نیت تخریب وبا نیت استیضاح.
    یار مهربان ما باشید نه مقابل ما.
    یه جمله ی معروفی بود از افتتاح تا کنون توی بیمارستان که حتی اگه یه شیر آب خراب باشه توی بیمارستان دکتر ناصحی خبر داره، دکتر محمودیان خبر دارن چون همسایه بیمارستانه و هر صدایی بلند بشه دکتر خانجانی مطلع میشه، چون صبح ها که بیمارستانا عصرا هم روبروی بیمارستانه شبا هم نماینده هاش هستن:
    پس مطمئن باشید کسی اجازه کوتاهی یا کم کاری یا بی احترای در حق ارباب رجوع رو به خودش نمیده. اگر نواقصی هست زاییده ی شرایطه نیاز به همدلی و همکاری شما داره تا حل بشه یا مرتفع.

    به لطف خدا توجه آقا امام حسین (ع) بیمارستان ما در حیطه توان و موجودیت های خودش، طبق ارزیابی ها و پایش های استانی و وزارت خانه ای به واقع از بیمارستان های خوب در سطح استان و در سطح کشور شده. این افتخاری هم برای ماست هم برای همشهریان عزیزمون.
    خطاب به همشهریان عزیز نکایی:
    هر زمان هر حرف انتقاد یا پیشنهاد سازنده ای بود، مسئولین بیمارستان با روی باز و گشاده پذیرایتان خواهند بود.
    و باز هم شعار همیشگی بیمارستان :
    امام حسین ع :
    نیازمندی مردم به شما از جمله نعمت های خداست از نعمت های خدا ملول و خسته نشوید

    • آهان به این میگن جواب انتقاد. من هم حرفم همین بود که چرا اون بنده خدا اینطوری جواب داد؟ در ضمن از جواب رسا و سراسر صبر و شکیبایی شما متشکرم . موفق باشید

  11. قاسم جان آب يخ بد م خدمتتون!!!!!

  12. بیشتر شبیه اتاق گاز اردوگاه اشویتس لهستانه……

  13. اقای قاسم عزیزی چرا اینقدرمغروری توفکرمیکنی چیکاره هستی؟که داری ازهمه ایرادمیگیری اقاجان نکنه دچارتوهم شدی؟عزیز دلم باورکن هیچکاره ای برو به کار روزمره ات برس باز خوب خدا تورامیشناخت که کاره ای نیستی وگرنه پدرمردم را درمیاوردی به جای این مسخره بازیها بروبه فکراصلاح کارهات باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *