صدرای نکا رهپویان رضوان شهر را با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب خود کرد

به گزارش نیوزنکا ، درهفته هجدهم از سری مسابقات لیگ دسته سه کشور دردیدارحساس تیم صدرجدولی نتوانست نتیجه  مناسب بگیرد .

برپایه همین گزارش  و بنا به اعلام رجب گلزاد قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای نکا ، عصر امروز این تیم توانست در زمین چمن مصنوعی شهدای شهرداری نکا  درزیرهوای بارانی نتیجه دلچسبی را برای خود رقم بزند .

گلزاد اعلام کرد  : این دیدار با حضور  مربیانتیم ملی جوانان و با نظارت مالک باشگاه صدرالدین بامتی و به سرپرستی  محمدعلی زرگری و هدایت و مربی گری رحمان مرفاوی برگزار شد .

مسئول کمیته انضباطی باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای نکا در ادامه خاطر نشان کرد : دیدارنفس گیر و حساس را تماشاگران فوتبال  بصورت زنده از شبکه ۵ تبرستان شاهد بودند  و این تیم در کمال نا باوری توانست در نیمه دوم تیم مهمان را با نتیجه دو بر یک زمین گیر نماید .

رجب گلزاد تصریح کرد :تیم رهپویان سپهر رضوان شهر در نیمه اول با حملات پی در پی توانست یک گل وارد دروازه صدرای نکا نماید و با خیال آسوده وارد رختکن شود .

امارحمان مرفاوی با تجربه  و شناخت هر دو تیم توانست  با ارنج جدید شاگردان خود نتیجه را دو بر یک به نفع نکاییها به اتمام برساند .

او از تاکید صدرالدین بامتی و تشویق بازیکنان سخن گفت ودرادامه افزود :  محمدعلی زرگری سرپرست خوش قدم باشگاه و نیز کمک مربی کادر مربیان  تلاش محمد اکوشی  و همکارانش وتمامی عوامل پشتیبانی و تماشاگرانی که در زیر باران نظاره گر این مسابقه حساس بودند دست به دست هم دادند تا  رهپویان رضوان شهر مغلوب صدرای نکا شود و دست خالی به شهر خود برگردد.

شایان ذکر است  گلهای تیم نکا را مهدی آذری و محمد غلامی  وارد درواز حریف نمودند .

DSCN8680

 

img_2087 img_2079

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCN7873 DSCN7870

DSCN8684 DSCN8686 DSCN8668 DSCN8676

دیدگاه های این مطلب

16 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جناب آقای گلزاداین بردشیرین مقابل تیم رده اول گروه نشانه جهش چشم گیرتیم صدرامیباشدبه شماهمچنین برادرعزیزجناب آقای صدرابامتی وهمه بازیکنان وکادرفنی تبریک عرض مینمایم

  2. صدرانکا ۲-رهپویان رضوانشهر۱
    زنده بادنکاونکایی این بردشیرین روبه همه نکایی های عزیزتبریک عرض میکنم ودست تک تک اونایی روکه ازماحمایت کردن وتیم شهرمون روتنها نگذاشتن میبوسم…
    تبریک وخسته نباشیدمیگم به سرمربی تیم آقای رحمان مرفاوی وکادرفنی آقایان اکوشی..رجب گلزاد..محمدعلی زرگری..علیرضارجبعلی پوروتمام بازیکنان زحمتکش وباغیرت تیم صدرا وتبریک ویژه دارم خدمت مالک ومدیرعامل خستگی ناپذیر آقای صدرابامتی طوسی که دل هواداران ومردم ورزش دوست نکاروشادکرد…دوستت داریم
    نکاته پرچم بالا صدرامه سربالا

  3. خداقوت به بازیکنان و کادر فنی تیم صدرای نکا و به امید موفقیت های بیشتر

  4. این برد شیرین را به همه تبریک میگم

  5. بنام خدا
    این دیدار بسیار جذاب و دلچسب بود من اولین باری بود که بازی این تیم را از نزدیک دیدم البته از طریق همین سایت در جریان بازیها و نتایج آن بودم بازی امروز و روند روبه رشد صدرای نکا حاکی از توجه و اهتمام تمام عوامل این باشگاه میباشد خصوصا” عملکردآقای بامتی و دیگر عوامل و زحمتکشان این باشگاه و انتخاب یک مربی خوب و باتجربه تاجایی که در مقابل یک تیم صدر جدولی آرام وروآن و با برنامه بازی کرده بودند البته این مورد در نیمه دوم بیشتر نمود پیدا کرده بود و اتفاقا” این تیم صدر جدولی را شکست دادند و اگر این روند ادامه داشته باشد میتوان شاهد یک تیم پرقدرت و با آینده روشن در میادین رسمی تر و مهمتری باشیم اما بااین وجود امروز که با پسرم به ورزشگاه آمده بودم متاسفانه از اول تا پایان بازی شاهد فحاشی و دشنام بی حد و حصر عده معدودی از تماشاگر نما بودم که خیلی مرا آزرده کرد و اصلا” رعایت مهمان این مسابقه را نکردند و هر چه دلشان خواست از گوشه و کنار ورزشگاه فحش و ناسزاهای رکیک و زننده را نثار آنها کردند که این حد اقل زیبنده مردم شهر نکا نیست راستش دیگر نمیتوانم پسرم را به این بازیها بیاورم و از مسئولین و برگزار کنندگان این مسابقات که در سطح رسمی برگزار شده و پخش مستقیم هم میشود خواهشمند است به این مورد توجه داشته و فرهنگ سازی شودچون ورزش فقط دویدن در مستطیل سبر و هیجانهای شادی آور نیست و در این اثنا نزاکت و اخلاق نیز باید مطمح نظر قرار گیرد زیراورزش و اخلاق در ورزش لازم و ملزوم یکدیگرند.

  6. باسلام جا داره از تمام بازیکنان تیم صدرا سرمربی خوش فکر مدیر عامل پر تلاش دست اندرکاران زحمت کش وبه خصوص تماشاگران فهیم نکا کمال تشکر نمایم باآرزوی موفقیت های بیشتر انشاالله.

  7. رضاحمزه پور در گفت:

    آقا رحمان مرفاوی . محمد آقا اکوشی دمتون گرم بچه ها مچکریم

  8. افرین بر برادر باغیرت بامتی وایازی فوتبال نکا دوباره زنده کردید خدا پشت پناهتان

  9. بازی را بصورت زنده ازسیما مازندران دیدم افرین بسیار جالب بود جناب اقای بامتی عزیز حرکت شما درتاریخ ورزش مازندران ثبت خواهد شد انشاالله جناب عالی دوستان باشخصیت وتوانمند جناب اقای ایازی مردی از تبار علامه ایازی بزرگ بتوانید درتمام عرصه های زندگی موفق وپیروز باشید

  10. ایمان اقاجری در گفت:

    تبریک و تشکر ویزه از اقای بامتی بابت این برد شیرین…………به تمامی مسئولین و کادر فنی(اقای مرفاوی.اقای گلزاد.اقای حاج محمد علی زرگری.اقای وحید زرگری)وتمامی بازیکنان عزیزمون تبریک عرض میکنم.دوست داریم اقای بامتی……

  11. محمدرضا نادريان در گفت:

    صدراي عزيز با تدابير و دور انديشي چند وقتيه تمام رقبا را به زانو در آورديد خواهشا در نيمه دوم نيمه مربيان تعويض ها طلايي انجام شود وبعضي از آقايون به همين سادگي با نفوذ احساسي خداي ناكرده لطمه ايي به تيم وارد نكنند ديروز اگه درخشش دروازبا ن تيم نبود نبود بعد تعويض نابجا تيم ۲ تا گل دريافت ميكرد.

  12. عالی بود
    دورودبرنکایی های باغیرت….

  13. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    باسلام وسپاس فراوان از زحمات کادرفنی وبازیکنان غیرتمندتیم صدرا وبویزه تقدیروتشکرویزه از برادران بزرگوارآقایان صدرای بامتی طوسی و رجبعلی گلزادآبلوییییی موفق وموفق باشید.

  14. با اين روند رو به رشد اميدواريم كه در ۵ سال آينده نكا را در ليگ برتر فوتبال ايران ببينيم. درود بر صدرالدين بامتي-درود بر بازيكنان با غيرت و درود بر هواداران پرشور نكا(نكائ ته پرچم بالا) صدرا مه سره بالا

  15. دمتون گرم واقعا گل کاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *