از مقام شامخ شهدای روستای گلبستان نکاتجلیل شد

خلاصه خبر : یادواره 12 تن از شهدای روستای گلبستان نکا با هدف تکریم مقام شامخ شهید و شهادت، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام ˈسید ابراهیم میراحمدیˈ امام جمعه گلوگاه در یادواره ۱۲ شهید گلبستان نکا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا گفت: همه عزت، افتخار و سرافرازی ایران اسلامی ، مرهون فداکاری و ایثار شهداست و ما باید حافظ این دستاوردهای مهم انقلاب و شهدا باشیم.

وی افزود: انقلاب ما با جانفشانی شهدا و صبر و بردباری و استقامت خانواده های شهدا به درجه رفیع خود در جهان رسید و ما باید قدردان این نعمت شهدا در جامعه باشیم.

میراحمدی ادامه داد: یادواره شهدا هدایت شده از سوی انبیای الهی است که شهدا با الگو قرار دادن انبیاء در راه شهادت گام نهادند و به این درجه رفیع دست یافتند.

وی همچنین از حضرت زهرا(س) اولین مدافع ولایت و شهیده اسلام نام برد که الگوی زنان جهان است و یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا (س)، الگوی علم، معرفت و کمالات انسانی است و سعادت دنیا و آخرت در پیروی از سیره حضرت زهرا (س) است.

DSCN8622 DSCN8599 DSCN8605
امام جمعه گلوگاه بیان کرد: ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه اسلامی ضرورت مهمی است که نباید به فراموشی سپرده شود تا در جهت سعادت و سلامت جامعه کارساز باشد.

امام جمعه گلوگاه گفت: یادواره شهدا، راه سعادت جامعه است که باید با برنامه‌ریزی فرهنگی بیشتری در دستور کار قرار گیرد.شهدا برای دفاع از این انقلاب و اسلام به شهادت رسیدند و پاسداشت نام و یادشان با برگزاری یادواره‌ها راهی برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید است.

وی افزود: شهدا برای حفظ این انقلاب و حفظ حجاب و عفاف قیام کرده و به شهادت رسیدند و باید حرمت خون شهدا نگه داشته شود و همه ما در این رابطه مسئول هستیم.

میراحمدی بیان داشت: مجالس شهدا یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با برگزاری یادواره شهدا در جهت تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی در جامعه موثر است.

امام جمعه گلوگاه با تسلیت ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: شخصیت حضرت زهرا (س) در جهان یک نمونه بی‌بدیل و بی نظیر است که زنان جامعه اسلامی برای تربیت فرزندان خود باید آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار گیرد.

میراحمدی گفت: ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه اسلامی یک ضرورت است و جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت هدایت می کند که همه ما باید در این راستا حرکت کنیم.

وی افزود: ایام فاطمیه این درس را به ما می‌دهد که در مسیر امامت و ولایت ثابت قدم باشیم و با تبعیت از ولی فقیه زمان خود حامی ایشان بوده و انقلاب اسلامی را با ولایت فقیه به جهان معرفی کنیم.

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: ولایتمداری، ساده‌زیستی، دشمن‌شناسی، وفای به عهد، همسرداری، عفاف و حجاب، تربیت صحیح فرزندان و از همه مهم‌تر ولایتمداری زهرا اطهر(س) از خصوصیات بارز این بانوی بزرگوار بوده که باید با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار در جهت سعادت خود و جامعه گام برداریم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *