شهادت یکی از ۵ سرباز مرزبان ایرانی

خلاصه خبر : معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

گروهک تروریستی جیش الظلم که ۵ سرباز وظیفه مرزبان ایرانی را ربوده و با خود به داخل خاک پاکستان برده است، با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری توئیتر خود مدعی شد یکی از مرزبان‌های ایرانی را اعدام کرده است.

این گروهک تروریستی مدعی شده است؛ گروهبان دانایی فر را به شهادت رسانده است.

پیش از این گروهک تروریستی موسوم به جیش الظلم” با وارد شدن به مرزهای ایران ۵ مرزبان ایرانی را ربوده و با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش ۵ نفر از مرزبان‌های ایرانی را بر عهده گرفت.

تاکنون تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان ایرانی برای آزادی ۵ مرزبان ایرانی صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون این تلاش‌ها به نتیجه نرسیده است.
در همین خصوص معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ما از شهادت مرزبان ایرانی به دست اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم اطلاع نداریم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های روحانیت اهل سنت منطقه عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های روحانیت اهل سنت منطقه سیستان و بلوچستان بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی افتاده باشد.

لازم به ذکر است؛ در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه چهارم فروردین، قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها ضمن تکذیب خبر به شهادت رسیدن سرباز مرزبان ایرانی اعلام کردند: در صورتیکه چنین اتفاقی افتاده بود، ما مطلع می‌شدیم ولی چنین اتفاقی نیفتاده است و تا این لحظه هر پنج مرزبان ایرانی در سلامت هستند و در خاک پاکستان نگهداری می‌شوند. صحت خبرهای منتشره شده از به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان کشورمان توسط جیش‌ الظلم قابل تائید نیست.

شهادت مرزبان ربوده شده ایرانی تایید شد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

ایرنا نوشت: علی اصغر میرشکاری، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده خبر شهادت یکی از پنج مرزبان ایرانی تایید شده است.

وی افزود: ˈجمشید دانایی فرˈ تنها درجه دار از میان پنج مرزبان ربوده شده به شهادت رسیده است.

گروهک تروریستی رباینده پنج مرزبان ایرانی از منطقه مرزی جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان یکشنبه شب ادعا کرد که یکی از مرزبانان به نام جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.

اعضای گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل ۱۷ بهمن ماه گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربودند.

ˈموسی دانایی فرˈ برادر کوچکتر مرزبان جمشید دانایی فر گفت: جمشید دانایی فر متولد ۱۳۶۶ محمد آباد سیستان و دارای مدرک دیپلم است که از سه سال پیش در مرزبانی مشغول به خدمت شده است.

وی افزود: جمشید دوسال پیش ازدواج کرده و نخستین فرزندش ۱۰ روزه است و هنوز پدر و فرزند، یکدیگر را ندیده اند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *