سلیمی : ۲۱ میلیارد تسهیلات تحویل کشاورزان نکایی شد

خلاصه خبر : مدیر جهاد کشاورزی نکا گفت: در صورتی که افراد واجد شرایط در زمان مقرر برای دریافت تسهیلات و ارائه مدارک اقدام نکنند مجبوریم تا شخص و متقاضی دیگری را برای دریافت تسهیلات معرفی کنیم.

به گزارش نیوز نکا  و به نقل از روابط عمومی جهاددکشاورزی شهرستان نکا،حسن سلیمی  اظهار کرد: تسهیلات ۲۱ میلیارد ریالی  برای خرید ملزومات و ادوات کشاورزی و دامداری در اختیار کشاورزان و دامداران قرار گرفته است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و اطلاع‌رسانی به موقع تعداد زیادی از کشاورزان و فعالان این بخش به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تا کنون ۷۶ نفر واجد شرایط از این تسهیلات برخوردار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی نکا ابراز امیدواری کرد، با افزایش ضریب مکانیزاسیون از طریق ارائه تسهیلات به کشاورزان شاهد ارتقای بهره‌وری در سطوح کشاورزی در شهرستان باشیم.

سلیمی ایجاد صنایع تبدیلی را از نیازهای مهم بخش کشاورزی در نکا عنوان کرد و یادآور شد: از متقاضیانی که با طرح‌های نو و ارائه برنامه مناسب در این رابطه وارد شوند حمایت می‌کنیم و تسهیلات مناسبی هم اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات به بخش شالیزار و تامین ماشین‌آلات کاشت، داشت و برداشت این قسمت اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: شهرستان نکا دارای بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ هکتار شالیزار است که تجهیز شدن شالیزارها به امکانات تجهیزاتی بسیار مفید و ارزنده است.

سلیمی تصریح کرد: تمام کشاورزان واجد شرایط که نیازمند به ادوات کشاورزی از جمله تراکتور، کمباین، ادوات شیلات و امور دام دارند از طریق جهاد کشاورزی به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: پرونده‌های مختلف به بانک عامل برای دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است و متقاضیان برای تکمیل پرونده‌های خود و ارائه ضامن و دریافت تسهیلات باید در موعد مقرر مراجعه کنند تا با جابه‌جایی افراد وام گیرنده مواجه نشوند.

مدیر جهاد کشاورزی نکا گفت: در صورتی که افراد واجد شرایط در زمان مقرر برای دریافت تسهیلات و ارائه مدارک اقدام نکنند مجبوریم تا شخص و متقاضی دیگری را برای دریافت تسهیلات معرفی کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *