درخشش تیم فوتسال بانوان صدرای نکا درنخستین دور از لیگ دسته دوم کشور

خلاصه خبر : طاهره رضایی مسئول امور بانوان اداره ورزش و امور جوانان نکا گفت: مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان جام فجرکشور با شرکت چهار استان اصفهان، کردستان، قم، مازندران به میزبانی شهرستان نکا در سالن سردار طوسی برگزار شد.

رضایی درحاشیه برگزاری مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته دوم بانوان کشور به میزبانی شهرستان نکا خاطر نشان کرد : این دوره از مسابقات رفت فوتسال بانوان کشور به مدت ۳روز وبا رقابت ۶ تیم صورت گرفت.
مسئول امور بانوان اداره ورزش و امور جوانان نکا با اشاره به برگزاری مسابقات تصریح کرد:تیم صدرای نکا در نخستین بازی در مقابل حریف قمی با تساوی دوبر دو به کار خود پایان داد اما این نتایج در دور دوم بازیها با نتیجه پنج بر سه توانست حریف کرستانی را شکست دهد.
رضایی ادامه داد: تیم صدرای نکا در بازی سوم مغلوب حریف اصفهانی شد ونتیجه راشش بریک واگذار نمود.
مسئول امور بانوان اداره ورزش و امور جوانان نکا بیان داشت:خوشبختانه تیم صدرای نکا در نخستین دوره از مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور خوش درخشید وبا کسب ۴امتیاز در اولین دوره از مسابقات توانست با حریفانش برابر شود.

 

مسابقات فوتسال نکا
رضایی با اشاره  به اینکه تیم فوتسال  بانوان صدرای نکا با هدایت خانم کریمی  و مربیگری خانم ملک پائین  در جایگاه مناسبی قراردارد و بخوبی مدیریت  می شود خاطر نشان کرد :هم اکنون تیم فوتسال صدرای نکا از جمله تیم های پر طرفدار شهرستان بوده که با قوت دنبال می شود و همچنین با توجه به استعدادها وپتانسیل های ورشی در فوتسالیست های نکایی برنامه‌ریزی‌های مناسبی جهت تقویت این رشته ورزشی و ایجاد ورزش قهرمانی در این رشته شده است.
گفتنی است مسابقات برگشت فوتسال لیگ دسته دو کشور ۱۰ اسفند بامیزبانی کردستان برگزار می شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *