گفتگوی مازنداسپرت باصدرالدین بامتی طوسی/تصویر/

خلاصه خبر : مروری بر یک فصل تلاش خستگی ناپذیر مرد فوتبال مازندران /چندی پیش صدرالدین بامتی مدیرعامل باشگاه صدرا نکا و سرپرست سابق استقلال تهران میهمان سایت مازند اسپرت شد و در مورد گذشته ،و از عقده فوتبالیست نشدن خودش با این سایت ورزشی به گفتگو پرداخت .

به گزارش نیوز نکا آنچه در ذیل می خوانید  گفتگو با صدرالدین بامتی  طوسی مدیرعامل باشگاه صدرای نکا و سرپرست سابق استقلال تهران  و یکی از علاقمندان  در بخش ورزش شهرستان نکاست که چند ماهیست بسیاری  از امورات خود گذشته و اکثر وقتش را صرف  ورزش شهرستان  نموده است  کمتر کسی درایامی که  کشور قطاراقتصاد خود را بصورت کج  دار مریض  درپیچ و خم های مختلف  هدایت کرده   بخش اعظم از کار تولیدات کارخانه خود را رها کرده به عشق شهروندان و نجات جوانان آن ازبیکاری و یا ازتهدیدمواد افیونی  است  بفکرایجادشوک فوتبال  درفضای شهرستان  نکاست  وآن هم با هزینه های مختلف که مصداق بارز آن خرید امتیاز لیگ دسته سه فوتبال کشور ، خرید لیگ دسته دو فوتسال بانوان کشور، حمایت همه جانبه از تیم همای نکا و نوجوانان ونیز تیم پیشکسوتان شهرستان ، بازسازی زمین چمن مصنوعی  و فنس کشی ، احداث جایگاه تماشاگران برای اولین بار پخش زنده  تمامی بازیهای در خانه   و دعوت از شهروندان بعد از ۱۷ سال  اقدامی ا ست که او انجام داده است که قدیمی های فوتبال کاملا  به این موضوع اذهان دارند که اقدام صدرا  شجاعانه  در خور تشویق و برای سعادت و بهروزی ونیز سلامت خانواده او  بارها و بارها از خداوند منان مسئلت نمودند.

DSCN6648 DSCN6652 DSCN6653

حال با این  چند سطر از مقدمه با این رویکرد و تقاضا از شهروندان  و مسئولین نکا که همه بیایم  با تشویق او بازکنان جوان  این شهرستان نگذاریم چراغی که صدرالدین روشن کرده  خاموش گردد .  خواسته دیگر اینکه مسئولین عرصه ورزش نسبت به جابجایی مدیران  عرصه فوتبال اقدام شایسته انجام دهند  تلاش نمایند موانع بر سر راه امثال صدرالدین ها را بر دارند نه اینکه  او و امثال اورا در چاله های ادارات درگیر نمایند برای جذب اعتبار ویژه برای بازسازی و احیای مجدد زمین فوتبالی که بیش از چهل سال خاطرات فراوانی  را در دل خود نهان کرده است  تلاش نمایند   به فوریت  به ساخت سکوهای حضور تماشاگران اقدام نمایند  حقیقتا مردم  فوتبال دوست ما جایگاهشان در حاشیه تپه ها در کنار زباله های انباشته شده نیست  حضورشان نعمت است  و از فرصت حضور تماشاگران باید به بهترین نحو برخوردارشد .تشویق آنها  به شهرستان شادابی روحیه نشاط  توام با انگیزه است لحظات با مردم بودن در کنار زمین فوتبال  در سرمای  زمستان سرشار از امید است و امیدها را باید پاس داشت .

حال در ادامه به گفتگو این سایت خبری با جناب صدرالدین بامتی  می پرداز یم
– آقای بامتی در مورد سوابق ورزشی خودتان برای ما بگویید :
صدرالدین بامتی هستم اهل شهرستان نکا روستای طوس کلا . فوتبال را از سن ۷ سالگی شروع کردم ، آن موقع ما فوتبال را در روستا در زمین خاکی و گلی بازی میکردیم .از بچگی علاقه شدیدی به فوتبال داشتم و همیشه دلم میخواست که در فوتبال رشد کنم .
آن موقع در روستا حتی پول خرید کفش ورزشی را نداشتیم و یادم می آید که اولین روزی  که کفش ورزشی خریدم یک استوک سه هزار تومانی خریده بودم که برای ما ان زمان دنیایی داشت …!!
– شنیدیم در دورانی که سن و سال کمی هم داشتید تیم داری میکردید ، درسته ؟
بله ، در سطح روستاهای منطقه بازی میکردیم . بنده بچه ها را جمع آوری میکردم و با سن کمی که داشتم در سطح رده های پایه بین روستاهای منطقه مسابقات برگزار میکردم . باید عرض کنم که مسئول اصلی برگزاری مسابقات در آن زمان بنده بودم ، در واقع میشود گفت که از همان زمان خیلی علاقمند بودم که در زمینه ورزش فوتبال فعالیت کنم.
– چرا با این همه علاقه ای که داشتید ، فوتبالیست نشدید ؟؟آیا فرزندانتان هم علاقه ای که شما به فوتبال دارید را دارند؟؟
بعد از این قضایا مسائل و مشکلات جنگ تحمیلی پیش آمد و بنده به جبهه رفتم و مجروح شدم و دیگر نتوانستم به صورت حرفه ای بعد از مجروحیتم فوتبالم را ادامه بدهم ، اما این عقده ای که نتوانستم فوتبالیست شوم هنوز در دلم مانده بود و دوست داشتم خداوند به من پسری بده که بتوانم پسرم را فوتبالست کنم.
بچه اول و دوم بنده دختر شد و بنده هم ناراحت میشدم و با خودم میگفتم :” ای خدا چرا فرزند من پسر نمیشه تا من اینها را به فوتبالیست تبدیل کنم”  یعنی باور کنید که در این حد علاقمند بودم تا فرزندانم را فوتبالیست کنم .
– فرزندانتان بالاخره به سمت ورزش فوتبال رفتند یا نه ؟؟
خداوند در سال ۱۳۷۲ و ۱۳۷۷ به ما پسر داد و من هم بعد از اینکه بچه ها بزرگ شدند و دیدم در شهرستان ما فوتبال برای بانوان مهیا است ، من هم دختران خودم را به آن باشگاه می فرستادم تا فوتسال را یاد بگیرند .
یکی از دختران بنده علاقه شدیدی به فوتبال پیدا کرده بود و من هم که دوست داشتم حداقل یکی از بچه هایم فوتبالیست شوند او را فرستادم در باشگاه فوتبال تا فوتبال را حرفه ای دنبال کند ، چون معتقدهستم که ” از آن هزار که خواستن ، یکی به شک رسد و از آن هزار که به شک رسیدن یکی طلب کند و از آن هزار که طلبیدن یکی به مقصد رسد ” اما من خیلی امیدوار بودم که میتوانم بچه های خودمو فوتبالیست کنم ، گفتم هر چهار فرزندمو میبرم و هرکدام که توان بیشتر داشتند و تلاش بیشتری کردند حتما فوتبالیست خواهد شد ، یعنی بنده ایمان داشتم که حداقل یکی از بچه های من فوتبالیست خواهد شد.
– تنها لژیونر زن فوتبال ایران دختر شماست ، درسته ؟؟؟؟ میشه در مورد شبنم بامتی بیشتر صحبت کنید؟؟
بله  ، بعد مدتی دخترای بنده در سری اولی که تیم فوتبال بانوان تشکیل شد به تیم ملی فوتبال کشور دعوت شد و هردوی آنها در اولین حضورشان در اردوی تیم ملی خط خوردند .در سال دوم بازهم دخترای بنده به تیم ملی فوتبال کشور دعوت شدند و یکی از آنها از بین ۸۵ نفر بازیکن دعوت شده به تیم ملی جز ۲۵ نفر نهایی انتخاب شد و در تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کشور حضور پیدا کرد.
شبنم بامتی دختر بنده ۱۱ بازی ملی دارد و در حال حاضر در تیم دژورگاردن سوئد به عنوان تنها لژیونر زن ایرانی بازی میکند.
– فکر کنم با فوتبالیت شدن شبنم خانوم دیگه خیالتون راحت شده از اون عقده دوران نوجوانی ، درسته ؟؟؟
بعد از این موضوع و فوتبالیست شدن دخترم تا حدودی در فوتبال ارضا شدم و به خواسته های خودم رسیدم ، همین که دخترم به تیم ملی دعوت شد و بازی ملی انجام داد آرزوی من برآورده شد و خیالم راحت شد.
– مدیریت فوتبالی را از کجا استارت زدید ؟؟ شما در استقلال تهران هم حضور داشتید ؟؟
مدیریت فوتبالی را از همای نکا آغاز کردم که آن زمان در لیگ استان بازی میکردیم .بنده دو سال مدیر عامل این تیم بودم و بعد از آن در تیم فوتبال و فوتسال روزنامه بامداد ساری حضور داشتم و بعد از آن مدتی در سپاهان نوین بودم و بعد از آن سرپرست جوانان و امیدهای استقلال تهران شدم و سه سالی را در استقلال حضور داشتم .- چه موضوعی باعث شد تا شما از استقلال تهران جدا بشید و به نکا برگردید ؟؟
بعد از اینکه کارخانه ای که در شهرک صنعتی نکا در حال ساخت بودم راه افتاد ، از تهران آمدم و چون علاقه شدیدی به فوتبال داشتم تصمیم گرفتم در استان مازندران تیم داری کنم .
– اولین تیمداری شما در استان مازندران در چه سالی و با چه تیمی بود؟؟
آن زمان در سال ۸۹ تیم دریای بابل را خریداری کردم و در سوپر لیگ استان مازندران تیم داری کردم و آن سال با وجود تلاش های فراوانی که تمامی اعضای باشگاه انجام داده بودند تیم ما از سوپر لیگ به لیگ پایین تر سقوط کرد و بعد آن ماجرا کلا آن تیم را رها کردم و اصلا نمیدانم سرنوشت آن تیم چه شده در حالی که بنده در آن سال ۲۰ میلیون تومان هزینه کرده بدوم.

DSCN6684 DSCN6689 DSCN6715
-چه عاملی باعث شد که صدرالدین بامتی دوباره یاد تیم داری بیافتد ؟؟
وقتی دیدم ورزش در شهر نکا زیاد توجه نشده است ، آمدم تا برای ورزش شهرم یک قدمی بردارم چون ما یک دینی به شهدای خودمان داریم  و احساس کردم اگر تیم فوتبالی خریداری کنم میتوانم فوتبال خفته نکا را بیدار کنم و خداروشکر میبینید که مردم نکا استقبال خوبی از بازی های نماینده شهرشان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور انجام میدهند.
– هدف شما از تیم داری چیست ؟ تا به اینجا به هدف خودتان رسیدید ؟؟
در هر صورت ما به هدف مان رسیدیم و آن هم این است که مردم و استعداد های خفته شهرستان نکا بیدار شدند و این برای من خیلی خوشحال کننده است که مردم شهر نکا به خوبی از بازی های تیم شهرشان استقبال میکنند.
– از اینکه خیلی بد نتیجه گرفتید و در انتهای جدول رده بندی با یک امتیاز جا خوش کردید ناراحت نیستید ؟؟
با وجود اینکه ما هشت بازی کردیم و یک امتیاز گرفتیم بنده خودم و تیمم را بازنده نمیدانم و خوشحالم که فوتبال در این شهر درحال رشد می باشد . ما یک برنامه ۱۰ تا ۱۵ ساله داریم که بتوانیم انشالله به لیگ برتر فوتبال کشور برسیم و این امر فقط با تلاش فراوان و زحمات زیاد عملی خواهد شد چون در عرض یک شب نمیشود راه صد ساله را طی کنیم ، برای همین باید پله پله و با حوصله عمل کنیم تا به هدف خودمان برسیم.من ایمان دارم که ما در ده سال آینده در نکا و بهشهر و گلوگاه حداقل ده بازیکن و شاید بیشتر در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشیم.

DSCN6654 DSCN6656 DSCN6658
– با وجود امکانات خوب ، چرا یک تیم خوب را برای مسابقات نبستید ؟؟
برای بستن تیم زمان کافی را نداشتیم ، تقریبا ده روز فرصت داشتیم که در این مدت تست گیری انجام دادیم و بازیکنانی که برای تست آمدند بازیکنان جوانی بودند و دوست داشتند در لیگ کشور بازی کنند و تجربه بازی در لیگ کشور را نداشتند ، تنها یکی دو تا از بازیکنانمان در لیگ کشور بازی کرده اند و بقیه کاملا کم تجربه هستند و سوابق انچنانی در فوتبال نداشتند.
– چه انتظاری از مسئولین دارید ؟؟
من امیدوار هستم که با حمایت مسئولین و با حمایت پیشکسوتای این منطقه و این استان و همچنین حمایت هواداران خوب شهرستان نکا بتوانیم فوتبال نکا را کمک کنیم که به امید خدا این ورزش در شهرستان نکا رشد کند.
– با این اوضاع و شکست های پی در پی تیم شما بدون شک سقوط خواهد کرد ، آیا بازهم سال آینده تیم داری میکنید ؟؟
نگران سقوط یا عدم سقوط تیم نیستم و با توجه به اسپانسرهای خوبی که از داخل و خارج کشور داریم ، اگر بخواهیم برای فصل آینده میتوانیم در لیگ دو فوتبال کشور نیز تیم داری کنیم
– شهر نکا فصل آینده صد در صد تیم داری خواهد کرد ؟؟؟؟
اگر خدا بخواهد فصل بعد هم شهرستان نکا در لیگ کشور تیم داری خواهد کرد و بنده تمام تلاشم را میکنم تا مردم شهر نکا را با ورزش بخصوص ورزش فوتبال آشتی بدهم.
– چه فکری برای جایگاه تماشاگران تیم خودتان کردید ؟؟؟ زمین فوتبال خوبی دارید ولی هیچ جایی برای هواداران در نظر گرفته نشده :
نشستی که با فرماندار و رئیس تربیت بدنی داشتیم ، فرماندار ما برای خرید تیم برای شهر نکا خیلی  مارا حمایت کرد، هر زمانی که ما احساس کردیم که نیاز است و این تیم مشکل دارد برای فرماندار زنگ زدیم به ما جواب دادند و ما را کمک کردند . انشالله با کمک مسئولین مشکلات هواداران را نیز برطرف خواهیم کرد.
– با اینکاری که شما کردید مردم نکا خیلی شما را دوست دارند ، میخواستم بدونم مخالفی هم داشتید تو این چند وقت یا نه ؟
هستند افرادی در این شهر که مخالف ورزش هستند ، افرادی هستند که یا شاید مخالف ورزش در این شهرستان هستند یا کلا شاید مخالف ما باشند در هر صورت ما دعا میکنیم که اونایی که برای سربلندی نظام و برای سربلندی جوانای این کشور در هر زمینه ای در حال زحمت کشیدن هستند انشالله موفق باشند و یقینن ما هر چه بکاریم درو خواهیم کرد .
– اگر صحبتی خاصی مانده ما در خدمت شما هستیم :
از شما و از سایت خوب مازند اسپرت تشکر ویژه ای دارم که این وقت را در اختیار بنده قرار داده اید تا بتوانم صحبت های خودم را خیلی راحت بگویم و از اینکه اخبار تیم ما را تحت پوشش قرار میدهید و برای پیشرفت ورزش این شهر و این استان تلاش میکنید کمال تشکر را دارم.

دیدگاه های این مطلب

45 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. صدرالدین بامتی طوسی در گفت:

    درضمن جواب عزت نوروزی را بالا نیار چقدر خوب شد بالا نیاوردی چون نمیخواهم جوابشو بدم .متشکرم

  2. جناب آقای صدرالدین بامتی بنده به مدت این ۲ سالی که در جلسات بخش صنعت در کنار جنابعالی بودم و به چشم دیدم که چه قلب رئوفی خداوند به شما داده و مطمئن هستم با این قلب رئوف و توکل به خداوند یکتا روزی شما را به عنوان مالک یکی از تیم های لیگ برتری کشور خواهیم دید- با آرزوی موفقیت برای اعضای کادرفنی و بازیکنان و خصوصأ خانواده محترمتان

    • ممنونم من عاشق فوتبالم.و من ارزویم این است نمیرم و بتوانم لیگ برتر به نکای بزرگ بیاورم تا این نشاط زیبای لیگ برتر را همشهریانم بچشن.

  3. آقای صدرابامتی طوسی ده سالی است که شماراازنزدیک می شناسم وازکارهای خیرخواهانه وکمکهای ام المنفعه شما مطلع هستم وآنقدرهم می دانم که خیلی ازخیرات وکمکهای شما به همنوعانتان پنهانی وسکرت می باشد.توراهت رادرست انتخاب کرده ای ومی دانیم قطاری که دراین مسیربه راه انداخته ای متوقف نخواهدشدوآنانی که باتوهمراه نمی باشندخداوندآنان راازاین قطارپیاده خواهدکردواین راه – راه رسیدن به سعادت وآرامش وموفقیت است.کمترکسی درکشورمان سراغ داریم که برای کارآفرینی ومسکن وورزش ازداروندارخودمایه بگذاردیقینا این کارالهی شمابی پاسخ نخواهدماند.توبی شک برنده ای اگرچه بدخواهان سنگ برسرراهت بگذارندو……

  4. خداوند نگهدارباشد انشاالله

  5. اميرعلي عبدالشاهي در گفت:

    اميدوارم در راستاي ورزش و صنعت كار پيروز .

  6. درود بر صدرا

  7. جناب آقای بامتی تمام کسانی که یکبار از نزدیک با شما برخورد کرده اند میدانند شما چه قلب رئوفی دارید و چقدر در یاری رساندن به دیگران دلسوز و همیار دردمندان هستید. بنده در این سالها که شما و خانواده ی محترمتان را از نزدیک میشناسم به شخصه شاهد تلاشهای بی شائبه ی شما برای رشد و ترقی فرزندانتان در فوتبال و فوتسال بودم و از دیدن پیشرفتهای فرزندانتان مخصوصا شبنم جان که به عنوان اولین لژیونر زن باعث سربلندی همه ی ماست بسیار خوشحالم. امیدوارم در راه سخت و پر فراز و نشیبی که در پیش گرفته اید سرافراز و سربلند باشید وطعنه ی دشمنان و سنگ اندازی بدخواهان دلسردتان نکند.
    موفق و موید باشید . راهتان مستدام…

  8. فاطمه عبدالشاهی در گفت:

    سپاس فراوان به آقای بامتی که در زمینه رشد بهبود ورزش برای شهرستان نکا و فراهم نمودن زمینه اشتغال کار برای جوانان نکاآرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و خانوادتان و باتشکر

  9. یدالهی فاطمه عبدالشاهی . مریم مشهدی عسل پزشکی همه کارمندای صدرا بامتی هستن نظرات شونو میزاری اونوقت نظرات مخالف و نمیزاری . فقط تاسف برای شما میخورم که رسلت خبریتو ارزون میفروشی

    • با سلام پیر کنعان تو فقط مرد باش با نام واقعی خودت بیا .لااقل از این زنها یاد میگرفتی ، تو هم روزی از این سفره نان میخوردی با اون گندی که بالا آوردی جایگاه نداری حسابی هم میسوزی صفت نامردان در پیش گرفتی نمک خوردهی نمک دان شکستی ! اگر کسی به شما بگه چرن گفتی بهت بر نمیخوره؟ صدرا چه هیزوم تری بهت فروخت که این جوری می سوزی ؟ فقط مردانه بیا مرد باش نظرات شما آشکار خواهد شد و الا به کامنت هایت دلخوش نکردم . من رسالتم مشخص ، و مسیر خودم را خواهم رفت تمامی موانع را از سر راه بر میدارم . مردی بیا و الا بای بای .

      • یداله یداله دروغ نگو به مولا

      • سلام جناب نکا نیوز از شما که کار فرهنگی میکنید پاسخ با این ادبیات انتظار نمیرود ادب حکم میکند انتقاد پذیر باشید و اقای بامتی خودش میتونه از خودش دفاع شخصیتی کنه دخالت شمااز ایشان با این ادبیات جالب نیست و سانسور کردن کامنت ها توهین به شعور همه مراجعه کنندگان به سایت است بگذارید خوانندگان با مطالعه همه مطالب خودشان قضاوت کنند من به دلیل ارادتم به اقا صدرا هر چند وقت یکبار سایت ایشان را مطالعه میکنم

  10. سلام آقای بامتی وطن خواهی و انسان دوستی شما قابل تقدیر است حضور شما در جنگ تحمیلی نشان دهنده این صفات شماست.امیدوارم همواره در راه صنعت و ورزش موفق باشید.نکا با داشتن همچین فرزندانی به خود می بالد.

  11. این همه دلسوزی و تلاش و جان فشانی را باید قدر دانست.متاسفم برای کسانی که ندانسته و نشناخته لب به توهین و تحقیر باز میکنند.

  12. ظاهرا خود یداللهی هم شده یکی از کارمندای صدرا
    البته در بخش صدرا نیوز
    درود بر انسانهای آزاد!!!!!

  13. احسان بامتی در گفت:

    زنده بادعموصدرای دوست داشتنی که همه روموردلطف وعنایت خودش قرارمیده وباجون ودل وخالصانه وهیچ جشمداشتی تلاش میکنه وبه ورزش شهرکمک میکنه وحتی کمکهای خیرخواهانه دیگر…ودرجواب آنهایی که توهین میکننذبایدبگویم که شماآیاتابه حال ۲ تا فقط ۲ توپ برای بچه های شهرومحلتون ازجیب خودهزینه کرده اید…کوربشه چشمی که نبینه این همه تلاش وزحمات صدرالدین بامتی را…ازصمیم قلب دوستت دارم

    • با توجه به برخی انتقادهای جزیی که به عمویتان وارد است ولی واقعا تو این دوره وزمانه هزینه مالی بی بازگشت و کار خیر کردن دل و جیگر میخواهد که هر کس ندارد. واین ربطی به وضع مالی خوب یا بد ندارد هستند کسانی که در این شهرقدرت مالی بسیار قوی تری نسبت به اقا صدرا دارندولی دل دل کندن از مالو ندارندانشاالله این کمکهای مادی و معنوی اقا صدرا با هر قصد و نیتی مقبول حق قرار گیرد

  14. امير دلاويز در گفت:

    انتقاد پذير بودن ذات خدائيست لطفا همانگونه كه از تعريف و تمجيد راضي مشويم و ديدمان را مثبت ميكند انتقاد را هم با نگرش مثبت بنگريم و فورا عكس العمل احساسي نشان ندهيم كه در خور شخصيت انساني نيست صدرا جان از منش مثبت شما همگان آگاهند و افتخارات اخير از گروه هاي مختلف ورزشي كه ظرف چند ماه اخير بجاي گذاشتي بر همه كس نمايان است موفق پيروز باشيد.

  15. رضا مهدی نژاد در گفت:

    باسلام
    جناب اقای پیرکنعان مگه کارکنان شرکت حق احضار نظرندارند کارکنان شرکت بیشتر با اقای بامتی سروکار دارند واز خصوصیات اخلاقی وعملکردشان باخبرندبهتر است راجع به موضع ای که گرفتی کمی تامل کنی چون همه اقاصدرا رومیشناسند خیلی از کمک های ایشان بصورت پنهانی ودرخفا صورت میگیره ما جزخوبی چیزی ازایشون ندیدیم اقای صدرا تونیکی کنو به دجله انداز که ایزد دربیابانت دهد باز ان شاالاه پایدارو سربلند وموفق باشی و بازنده ایمان ووجدان و صداقت نباشی

  16. امیرعلی عبدالشاهی در گفت:

    اقاییون این سایت خبری شهرمون جای بحث و دعوا نیست یکی غریبه بیاد به این سایت سر بزنه چشمش به دیدگاه های سایت بیفته آبرو ما میره بهتر انتقادات و پیشنهادات برای بهبود و پیشرفت همشهریمون بشیم نه دشمنش .اقای یدالهی تالار گفتگو رو راه بنداز تا دچار همچین مواردهای نشیم

    • ابوالقاسم عزیزی در گفت:

      احسن بجناب عبدالشاهی عزیز!!عزیزان من!کمی باتامل
      تروصبورترباشید!
      فقط ۱کلمه جهت عزیزان بگم وآن اینست!
      بدی کمش هم زیادست!واماخوبی زیادش هم کم!
      لطفاسعی کنیداینقدربهم نتازید!بهمدیگرتوهین نکنید!برای همدر یگراحترام قائل شوید!رسانه مقدس است!
      بنده نه نان خوربامتی هستم!ونه هواخواه یداللهی!
      فقط ازاینکه شهرمان دارای یک چنین رسانه ایست بخودمیبالم!خداشاهدست بارهادیدم جناب یداللهی با کوله باردوربین ولوازم خبری بیاده درهوای گرم وسردمشغول بکاربود!سزاوارچنین برخوردهائی نمیباشد

  17. پرسپولیس سرور استقلال …
    اینو بزارین بد نیست که

  18. من احساس میکنم آقای بامتی زود ناراحت میشه از این حرفا با اینکه من خودم حق رو به آقای بامتی میدم ولی علی و پیر کنعان بی ادبی نکردن که آقای بامتی فورا جوابشونو میده و میگه:شما از خانواده آبرومندی هستی.آقای بامتی اگه ظرفیت اینقد حرف رو نداری نمیتونی پیشرفت کنی.در ضمن اسم وفامیلم رو هم نوشتم.چون ما عادت داریم موقع تعریف کردن از یه مسوولی اسم و فامیلی و پسوندو… رو مینویسیم اما موقع انتقادگمنامیم واین اشتباست اگه انتقاده واقعا چرا اسم خودتون رو نمینویسید؟.

  19. با این حرفهای بیهوده هیچکس نمیتونه جلوی پیشرفت کسی رو که عزمشو جزم کرده تا فوتبال نکا رو به عرش برسونه بگیره. با آرزوی موفقیت برای فوتبالیهای صدرای نکا و آقای بامتی.

  20. روزبه و ارزو در گفت:

    با سلام خدمت مردترین مرد دنیا
    امیدواریم درتمامی مراحل زندگی شخصی، کاری و ورزشی موفق ، پیروز و سربلند باشید
    دعای ما همیشه بدرقه راهتان…
    در ضمن برد شیرین تیم فوتبالتان را تبریک عرض میکنیم!

  21. همیشه روزرابااندیشه ای مثبت به پایان رسانیدمهم نیست که چقدرسخت گذشت فردا فرصتی تازه است برای بهتر کردن آن.بیایید تا قدر یکدیگر بدانیم که تا ناگه زیکدیگرنمانیم.جناب آقای بامتی انشاالله نیتتان خیر است اگه خدا قبول کند دعای ما بدرقه راهتان.لیموندی ریکا

  22. صدرالدین بامتی طوسی در گفت:

    با سلام از همه دوستان که بنده را شرمنده کردن ومطلب بنده حقیر را مطالعه و برای مصاحبه حقیر کامنت گذاشتن.امیدواریم دراینده در این شهرستان شاهد اتفاقات بهتری در زمینه فوتبال باشیم تا جوانان این شهر لذت بیشتری ببرندو انگیزه بیشتری برای ورزش فوتبال کردن داشته باشند.ما نیازمند تک تک شما هستیم و امیدواریم اگر اشتباهی ازمن سر زد مراه ببخشید هیچ انسانی کامل و جود ندارد و من شاید از ان دسته ادمهای پر اشتباه باشم.مارا دعا کنید

  23. صدرا همش هسته قهرمان صدرا ته پرچم بالا .

  24. این همه بحث مال چیه

  25. ( پایین قلعه سری ) در گفت:

    ما که نکایی هستیم ولی آرزوی سربلندی وخوشروزی برای هرچه نکایی و مازندرانی وایرانی داریم

  26. یدالهی حذف نکن یدالهی حذف نکن یدالهی……

  27. اقایه بامتی همیشه لایق اولین بودن هستید .. من نکایی نیستم . اما خداوکیلی یبار باهاشون برخورد داشته باشید شیفته شخصیته والاشون میشید .

    • اقا صدرا خداخیرت بده این کارهای خیری که شما انجام میدین هیچ وقت گم نخوادشدعوض این کار رااز خدا میگیری.ارزو دارم انشاالله همیشه درکارت موفق باشی

  28. سلام
    عادت ندارم از کسی تعریف کنم. با آقای بامتی دقایقی صحبت داشتم.انسان کم نظیری است و ….

  29. رحیم محمودی کلتی در گفت:

    با سلام
    جا داره تقدیر و تشکر ویژه کنم از اقای بامتی عزیز و آرزوی بهترینها برای ایشان و خانواده محترمشان….پرچمت همیشه بالاست عمو جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *