امام جمعه نکا خطاب به اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزی :بايد مجهز به سلاح علم وايمان واخلاق شد

خلاصه خبر : امام جمعه نکا خطاب به اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نکایی :سفارش بنده به شما اين است که نماز را اول وقت بخوانيد وارتباط خود را با خداي خود مستحکم نماييد .و منتظر فرج امام زمان (عج)باشيد وخود را سرباز امام زمان(عج) بدانيد و قدر دان نعمت انقلاب باشيد.

به گزارش روابط عمومي اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانش آموزان شهرستان نکا ، در دیدار اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان نکا با امام جمعه شهرستان ،حضرت حجت الاسلام والمسلمين محمدي لائيني خاطر نشان کرد : : ما بايد خدا را شاکر باشيم که اين نعمت بزرگ انقلاب را نصيب ما نموده است .

حجت االاسلام محمدي لائيني افزودند: معلم به اندازه پدر تأثير گذار است وفرق بعد از انقلاب وقبل از انقلاب اين است که قبل از انقلاب حکومت مروّج فساد وبي ديني بود. اما امروز ابزارها در جهان براي گمراهي وفساد زياد شده است: موبايل ،اينتر نت ، ماهواره ها و… ،بايد با فرهنگ ، مقابل آنها ايستاد، از همان ابزارهايي که دشمن استفاده مي کند بايد مقابل آنها ايستاد . دانش آموزان عزيز که مسئولين ودانشمندان آينده کشور مي باشند بايد خود را مجهز به سلاح علم وايمان واخلاق نمايند . سفارش بنده به شما اين است که نماز را اول وقت بخوانيد وارتباط خود را با خداي خود مستحکم نماييد .و منتظر فرج امام زمان (عج)باشيد وخود را سرباز امام زمان(عج) بدانيد و قدر دان نعمت انقلاب باشيد

80776393-4752527

شایان ذکر است دراین  ديداربعد از قرائت آياتي از قرآن کريم ،اصغر کارگر مدير آموزش و پرورش شهرستان نکا نیز در بیاناتی خاطر نشان کرد :از امتيازات و اهداف اصلي انقلاب اسلامي رسيدن به خدا و کمال نهايي بوده است و دستاوردهاي عظيمي از جهت هاي مختلف سياسي ،اقتصادي و اجتماعي و از همه مهمّ تر عزّت و سربلندي ملت را براي ما به ارمغان آورده است .

وي خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامي ماالگويي براي تمام ملت هاي اسلامي در بيداري اسلامي بوده و ما بايد قدر دان نعمت انقلاب باشيم و بعضي از سختيها ومشکلات را در اين عرصه تحمل کنيم و اين مهم ،نيازمند اين است که توجّه بيشتري به بحث تربيتي داشته باشيم.

 

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اقای کارگر شما بعنوان رئیس اموزش و پرورش نکا چرا اجازه میدهی که مدیران مدارس از بچه ها در قبال دریافت کارنامه پول بگیرند و در خارج از ساعت مدرسه( پنج شنبه ها) با تشکیل کلاسهای فوق العاده و با در یافت پول و با استفاده از امکانات بیت المال مثلا” کلاس جبرانی بزارند زحمت بکشید اصل سی ام قانون اساسی را مطالعه بفر مائید. اصل بدیهی و غیر قابل انکار.

  2. من شما را درک میکنم حتی تصور واقعیت تلخ است

  3. حقیقت همیشه تلخه.اگ واسه کارنامه پول نگیرن مدیران مدرسه چجوری جیبشونو پر کنن. حتی مولین اموزش و پرورش در جریان نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *