سید مناف هاشمی :معاون وزیر ورزش و جوانان از برنامه این وزارتخانه برای توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم کشور خبر داد

خلاصه خبر : سید مناف هاشمی در نخستین همایش نخبگان، مدیران و چهره های موثر نکایی استان، کشور و خارج کشور در اردوگاه شهید آبشناسان ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پیشرفت های امروز کشور، نتیجه مجاهدت های دیروز شهیدان و دلاورمردان این مرز و بوم بوده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد: آرامشی که امروز در نظام اسلامی حاکم شده را باید قدرشناسی کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه باید در مسیر توسعه مناطق محروم گام های اساسی برداشت، تصریح کرد: نکا از شهرستان های دارای ظرفیت‌های بالای صنعتی، کشاورزی و ورزشی بوده ولی از محرومیت مضاعف رنج می برد.
هاشمی با بیان اینکه باید با استفاده از توان نخبگان و فرهیختگان نکایی مسئول در استان، کشور و حتی خارج کشور، طرح مدون توسعه ای برای نکا تدوین کنیم، یادآور شد: شهرستان نکا دارای نخبگان و فرهیختگان بی شماری بوده که می توانند منشا خدمات شایسته ای برای منطقه و استان باشند.
وی اعلام کرد: بیکاری و فقر معضل اساسی مردمان خطه شمال خصوصا شرق مازندران بوده که باید با کمک نخبگان و فرهیختگان منطقه، گامی اساسی برای توسعه این سامان طرح ریزی کرد.
معاون نکایی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دغدغه مسئولان استانی بیشتر به توسعه شرق مازندران باشد، گفت: بنده به عنوان یک مسئول ورزشی خطه مازندران، سعی خواهم کرد ضمن شناسایی استعدادهای ورزشی منطقه، در ارتقا زیرساخت های ورزشی نکا تلاش مضاعفی صورت دهیم.
در این مراسم که نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، تعداد بسیاری از مدیران ارشد کشوری، استانی، نخبگان، خیران، ورزشکاران و تاثیرگذاران نکایی سراسر کشور گردهم آمده بودند بر تقویت و تداوم این نشست ها تاکید شده است.
بر اساس اعلام مسئولان ستاد برگزاری همایش نخبگان نکا، تاکنون بیش از ۴۵۰ نخبه، تاثیرگذار و مشاهیر نکایی فعال در داخل و خارج استان و کشور شناسایی شده است.

DSCN8303 DSCN8323 DSCN8326 DSCN8332 DSCN8337 DSCN8352 DSCN8356

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. صدرالدین بامتی طوسی در گفت:

    سلام سید عزیز امیدوارم موفق و پیروز باشی.واقعاهمینطور که فرمایش کردین هست شرق مازندران جزوه مناطق محرم در کشور مانده است امید است که دولت توجه بیشتری بنماید تا شاهد رشد در شرق مازندران باشیم.سیدجان شهرستان نکا فقط یک چمن مرغوب مصنوعی فوتبال دارد ولی متاسفانه همین یک چمن مصنوعی جای سکوی نشستن و نور ندارد که امیدواریم این مشکل نداشتن سکو و نور ورزشگاه نکا هرچه سریحتر حل بشود.و این شاالله وزیر ورزش این مشکل شهر را حل بنماید.بنده از سخنان دلنشین جنابعالی لذت بردم و از شما تشکر و قدر دانی میکنم

  2. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    باسلام محضرسیدبزرگوار:ازآنجائیکه جنابعالی درهرمقا
    م ومنصبی بودیددائمادغدغه اصلی تان استان وعلی الخصوص شهرستان نکابوده برهمگان محرزاست!اماکوآدمی که قدرچنین اشخاص رابداند؟هنگامیکه جنابعالی صر
    فابخاطرکمک به منطقه خودتان تمایلتان رابرای تصدی
    منصبی ابرازفرمودیددریغ ازهمت دوستان!!!سیدجان همه
    اینهاچیزی ازلیاقتتان کم نخواهدکرد!ملاک نیت خالص
    شماست!خدایارونگهدارتان باد

  3. محمد اسماعیل لائینی در گفت:

    درود بر هر چه نکایی با لیاقت و سرنگون باد هر کس که خوبی شهرمونو نمیخواد

  4. خیلی وقت است که منتظر یک تحول بزرگ در نکا هستیم. فکر کنم این تحول در زمان مهندس رجبی، فرماندار زحمت کش نکا صورت بگیرد.

  5. سید باقرعلیپور در گفت:

    اقای سید منا ف عزیز تا اونجایی که میتونین ورزش نکا رو حمایت کنین .میدونم که چیزی جز این نمیتونه باشه ولی خواهشن به فکر ورزش نکا باشین.ناگفته نمونه شما برادریتونه به ما نشون دادین من مربی تیم کشتی طاها هستم و از بابت اهدای تشک کشتی به خانه کشتی از شما متشکریم و انشاالله بتونیم با قهرمان پروری جبران کنیم………زنده باد نکا.زنده بادنکایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *