معاون استاندار:توانمندی نخبگان نکایی برای توسعه مازندران بکارگیری شود/تصاویر/

خلاصه خبر : علیرضا یونسی رستمی در نخستین همایش نخبگان، مدیران و تاثیر گذاران نکایی داخل و خارج کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه در فطرت مردم و رنگ و بوی الهی دارد و به همین خاطر در میان انقلاب های جهان بی نظیر است.

به گزارش  نیوز نکا علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استندار مازندران در همایش نخبگان ، مدیران برجسته و موثرین نکایی داخل و خارج از کشور در اردوگاه آموزشی فرهنگی سرلشگر آبشناسان  که با حضور دها شخصیت لشگری ، کشوری  ، نماینده ولی فقیه ، ائمه جمعه و جماعات شهرستانهای استان و نیز جمعی از پزشکان و مهندسین وچهرهای فریخته  نکایی  افزود: انقلاب اسلامی، تحت هیچ شرایطی و علیرغم فشارها، تهدیدها و تحریم های گوناگون از مسیر اصلی و الهی خود منحرف نشده است.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: نخبگان باید با برنامه ریزی درست و در مسیر و سایه سار ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در اداره و تداوم انقلاب مشارکت کنند، تا به دست ولی عصر (عج) برسد.

2DSCN8288 DSCN8299 DSCN8300 DSCN8304 DSCN8366 uvs140214-001 uvs140214-002 uvs140214-003 uvs140214-004 uvs140214-005 uvs140214-006

دیدگاه های این مطلب

15 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. واقعا این همایش نکا برگزار شد خدا شکر نکا برای اولین بار مثل این همایش برگزار شد امیدوارم ادمه داشته باشه

  2. آقای یدالهی نظراتو بزار

  3. اگه انقده نخبه داریم پس چرا با اینهمه (شرکت.کارخانجه.دریا.جنگل.و…..)آدم وارد نکا میشه دیگه نیاز نیست ازبانکها و طلبکارها به آدمها اطلاع بدن در ضمن از لحاظ بیکاری و فساد اخلاقی و اجتماعی بماند.بجای این همایشها بیایید این دردها رادرمان کنیم باحضور کارشناس اهل فن بدور از سیاسی بازی

  4. علیرضا طیبی در گفت:

    باسلام خدمت فرماندار محترم شهرستان نکا جناب اقای رنجبر.اززحماتحضرتعالی در برگزاری همایش بزرگان ونخبگان وارج نهادن به شهروندان وپیش کسوتان جهت رشدوتوسعه شهرنکا تقدیروتشکر بعمل می اید

  5. علیرضا طیبی در گفت:

    باتقدیم احترام وادب دفتر املاک پیر.موسس واولین دفتر املاک رسمی شهرستان نکا با بیش از ۲۶سال سابقه
    از تمام دست اندرکاران وزحمتکشان اولین همایش نخبگان وچهرهای ماندگارشهرستان نکا تقدیر وتشکر بعمل می اورد.انشااله شاهد برگزاری همایشهای بعدی شما باشیم..

  6. شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان با برپایی همایشهای اینچنین می تواند در راستای اعتلای این شهر کمک بزرگی باشد.از دست اندرکاران تقدیر می شود

  7. خوبه. همه بودن اما خبري از خبرنگارها نبود. نبودن. يا اينكه بازم مثل هميشه از عكسها حذف شدن؟!!!!!!!!!!!!!! و يا اينكه اصلا” به چشم نيومدن!!!!!!!!!!!!

  8. سلام
    با احترام برای همه مدعوین و شرکت کنندگان
    بیشتر به یک میتینگ تبلیغاتی شباهت داشت تا همایش نخبگان
    سپردن اینگونه امور به سیاسیون که دوست دارند در بیابان هم برای خودشان ماهی بگیرند دردی از شهرمان دوا نخواهد کرد.
    این را نوشتم برای ثبت در تاریخ که بدها نگویند ما نمیدانستیم.
    حق نگهدار

  9. سلام
    برگزاری این همایش کار پسندیده ای بوده است. امیدوارم در این همایش ایده ها و راهکارهای مناسب و عملی برای پیشرفت شهر ارائه داده باشند و نتایج این همایش هم به اطلاع مردم برسانند.
    با تشکر از آقای یدالهی به خاطر اطلاع رسانی

  10. راه پیشرفت نکا، مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این شهر است.
    ای کاش این همایش به طور زنده از شبکه ی تبرستان پخش می شد.

  11. متاسفم براتون
    شما ذات و اصالت رسانه رو نابود کردین
    تمام نظرات به صورت گزینشی چاپ میکنین
    فقط میتونم بگم متاسفم براتون

  12. آقای یداللهی نظراتو نمیذاری؟میترسی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *